Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 20 maart 2014 @ 01:17:

matroesjka, mmm, vreemd toch. Maar Den Haag is nog niet binnen. Maastricht wel nu.Op welke site kan ik dat zien Moos?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
81% nu geteld dus.
quote:matroesjka_ schreef op 20 maart 2014 @ 01:18:

[...]

"Officieel bekendmaken" betekent natuurlijk niet dat de uitslag er nog niet is Maar als je ze daar eerder vanavond rondjes om die tafel zag lopen is het ook niet zo gek dat ze er zo lang over doen haha.

Utrecht ook nog niet.

Ik ga uit van officieel hoor.

PVV zal hier echt wel grootste worden, denk ik.
Eeeeen Utrecht harken we ook binnen
quote:Mylene_Valerie schreef op 20 maart 2014 @ 01:19:

[...]

Op welke site kan ik dat zien Moos?Ik kijk Ned.1 en heb Telegraaf en AD ´´open-aan´´ staan.
Mijn vriend zei nog over dat rondjes lopen: kun je gelijk je medaille voor de avondvierdaagse krijgen.
Hier kun je het ook zien MV: http://app.nos.nl/datavis ... kiezingen-2014/index.html
Oh NOS loopt wel een klein beetje achter (de site dan) Utrecht staat er nog niet op.
quote:matroesjka_ schreef op 20 maart 2014 @ 01:22:

Eeeeen Utrecht harken we ook binnen

Net gemist, moet ook f psn zo nu en dan.

Denk dat ik het wel weet. Begint met een... haha
En waarom GL nou zo blij is met die uitslag is mij een raadsel. Sorry trouwens dat ik zomaar jullie topic in kom stormen
quote:matroesjka_ schreef op 20 maart 2014 @ 01:23:

Hier kun je het ook zien MV: http://app.nos.nl/datavis ... kiezingen-2014/index.htmlthanks
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:MocyMoos schreef op 20 maart 2014 @ 01:24:

[...]

Net gemist, moet ook f psn zo nu en dan.

Denk dat ik het wel weet. Begint met een... hahaMet een D
Ze zeggen net op Ned. 1 ´´ja, we wachten nog op DH``. Echt vreemd. DH is nooit zo laat geweest....Echt verdacht.
quote:matroesjka_ schreef op 20 maart 2014 @ 01:25:

En waarom GL nou zo blij is met die uitslag is mij een raadsel. Sorry trouwens dat ik zomaar jullie topic in kom stormen Dit topic is er voor iedereen hoor!
quote:MocyMoos schreef op 20 maart 2014 @ 01:26:

Ze zeggen net op Ned. 1 ´´ja, we wachten nog op DH``. Echt vreemd. DH is nooit zo laat geweest....Echt verdacht.Wilders is nog even stemmen aan het ronselen
quote:matroesjka_ schreef op 20 maart 2014 @ 01:25:

[...]

Met een D

Psies.

Pfff kom op met DH, val zowat van mijn stoel.

En ik als ´´rooie´´ ben echt niet ´´bang´´ voor Wilders.
ANP meldt dus D66 de grootste en PvdA en PVV op 2/3 (niet in die volgorde per se).
DH is nog steeds niet bekend......... Nog nooit meegemaakt en ik ben best al oud.

Zou het met de NSS te maken hebben.... , want de hele stad gaat op zijn kop.....
Misschien moet de uitslag met een omweg bekend gemaakt worden
Ik zit de herhaling te kijken van rtl late night en ik lig in een deuk over het onderwerp `kleinzerigheid van de man`. Als je wilt lachen moet je deze link kijken, weet niet of alles erop staat maar bij google gaf die dit aan; https://www.youtube.com/watch?v=5-2Qh3HchsU
quote:matroesjka_ schreef op 20 maart 2014 @ 01:35:

Misschien moet de uitslag met een omweg bekend gemaakt worden

Denk het

K.t is wel, dat ik het WIL weten en dus ook niet kan slapen nu.
Grappig om dan nu de herhaling van EenVandaag erachteraan te zien.
quote:MocyMoos schreef op 20 maart 2014 @ 01:37:

[...]

Denk het

K.t is wel, dat ik het WIL weten en dus ook niet kan slapen nu.Heb nu wel al van meerdere kanten gelezen dat D66 de grootste is geworden (o.a. van Frits Wester en dus het ANP)
quote:Mylene_Valerie schreef op 20 maart 2014 @ 01:36:

Ik zit de herhaling te kijken van rtl late night en ik lig in een deuk over het onderwerp `kleinzerigheid van de man`. Als je wilt lachen moet je deze link kijken, weet niet of alles erop staat maar bij google gaf die dit aan; https://www.youtube.com/watch?v=5-2Qh3HchsUIk heb het gezien Myv, zit al de hele avond met TV aan.
Neemt niet weg dat P natuurlijk niet in de gemeenteraad zit, maar heel gemeen, gun het hem niet zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven