Welke concealer/corrector?
donderdag 20 maart 2014 om 11:50
Ik heb geen wallen maar wel blauwe/paarse gedeeltes onder mijn oog bij mijn neus en ernaast zeg maar. Ik gebruik zelf nu Bare Minerals original poeder wat fantastisch dekt op alle andere plekken (ook rode plekjes) maar niet op die blauwe plekken.. Ik heb fancy spul van Bobbi Brown gebruikt wat heel weinig deed en een vloeibare concealer van Bare Minerals die je ook amper zag. Wat nog het beste werkte was een concealer in een zwart potje van MAC alleen is het probleem dat het in mn lijntjes ging zitten, samen ging klonteren zeg maar, na een aantal uur. Dat zie je vaker met vloeibare foundation en dat vind ik niet mooi.
Weet iemand een fantastische concealer die echt dekt (die plekken zijn echt best donker
) maar die niet het typische 'ik heb er een spulletje opgesmeerd' ?
Weet iemand een fantastische concealer die echt dekt (die plekken zijn echt best donker
donderdag 20 maart 2014 om 12:03
donderdag 20 maart 2014 om 14:20
Bedankt voor jullie reacties. Van Bobbi Brown had ze 3 verschillende dingen gebruikt, eerst een corrector geloof ik en daarna concealer. Zag echt praktisch geen verschil.. Heb je een plaatje van het Collection spul dweedledee? Beetje algemene naam 
Ik heb bij een warenhuis geweest waar ze zowel MAC, als Bobbi Brown als Bare Minerals op mn gezicht hebben gesmeerd maar vond het allemaal niet zo denderend. Ik woon niet in Nederland
Ik heb bij een warenhuis geweest waar ze zowel MAC, als Bobbi Brown als Bare Minerals op mn gezicht hebben gesmeerd maar vond het allemaal niet zo denderend. Ik woon niet in Nederland
donderdag 20 maart 2014 om 22:16
Voor onder je ogen is vloeibare concealer beter. Ik heb Estee Lauder Double Wear en ben daar ontzettend tevreden over. Hier meer info en een review: http://www.misslipgloss.n ... der-doublewear-concealer/
vrijdag 21 maart 2014 om 05:51
Ik gebruik van Bare Minerals Bisque in de winter en Summer Bisque in de zomer. En bij mijn binnenste ooghoeken Well Rested.
Je kunt ook alles mengen. Het is een heel fijn poeder en je hebt maar een piepklein beetje nodig.
Vloeibare concealers blijven bij mij niet zitten, maar dit houdt de hele dag en is onzichtbaar.
Je kunt ook alles mengen. Het is een heel fijn poeder en je hebt maar een piepklein beetje nodig.
Vloeibare concealers blijven bij mij niet zitten, maar dit houdt de hele dag en is onzichtbaar.
zaterdag 22 maart 2014 om 15:01
Touche Eclat is vooral fijn als highlighter, vind ik, maar het dekt niet echt goed op die donkerpaarse vlekken onder de ogen. Daar is het gewoon te dun/vloeibaar voor. Ik gebruik een camouflagestick van Miss Sporty, gewoon een goedkope dus omdat het alleen maar voor onder mijn ogen is, en die dekt best wel goed. Soms is hij wat droog (en dan gaat het 'korrelen' dus dat wil je niet) en dan meng ik er een beetje oogcreme door. En inderdaad: altijd afdeppen met poeder daarna!!
Die paarse vlekken zijn echt vervelend. Vroeger had ik een creme van Purol waar op stond dat het weefselvorming stimuleert en ik had het idee dat die vlekken toen minder zichtbaar waren omdat de huid door die creme 'dikker' werd, maar die creme is er helaas niet meer.
Die paarse vlekken zijn echt vervelend. Vroeger had ik een creme van Purol waar op stond dat het weefselvorming stimuleert en ik had het idee dat die vlekken toen minder zichtbaar waren omdat de huid door die creme 'dikker' werd, maar die creme is er helaas niet meer.
zaterdag 5 april 2014 om 20:40
Ik gebruik een concealer die ik heb gehaald bij http://www.pmuelegance.nl/ ik laat daar mijn wimpers zetten en ben erg tevreden... Deze concealer is alleen bij visagisten te koop is van Malu wilz, ik zou zeggen informeer bij haar eigenares is erg vriendelijk en erg behulpzaam... Succes!!
zaterdag 5 april 2014 om 20:41
quote:blauwbloempje schreef op 20 maart 2014 @ 11:50:
Ik heb geen wallen maar wel blauwe/paarse gedeeltes onder mijn oog bij mijn neus en ernaast zeg maar. Ik gebruik zelf nu Bare Minerals original poeder wat fantastisch dekt op alle andere plekken (ook rode plekjes) maar niet op die blauwe plekken.. Ik heb fancy spul van Bobbi Brown gebruikt wat heel weinig deed en een vloeibare concealer van Bare Minerals die je ook amper zag. Wat nog het beste werkte was een concealer in een zwart potje van MAC alleen is het probleem dat het in mn lijntjes ging zitten, samen ging klonteren zeg maar, na een aantal uur. Dat zie je vaker met vloeibare foundation en dat vind ik niet mooi.
) maar die niet het typische 'ik heb er een spulletje opgesmeerd' ?[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-04-2014 21:14
Reden: Spam
Reden: Spam
% gewijzigd
donderdag 10 april 2014 om 09:11
Hoi dames,
Ik heb ook Blauwe kringen sinds mijn 13e. Altijd vertrouwd op miss sporty, terwijl die niet perse lang blijft zitten en wat droog is. Maar veel beter dan de meeste andere merken.
Ysl is ook heel goed, maar veel duurder. Op aanraden van dit forum die van Collection gekocht en die is echt goed! Zelfde prijs als miss sporty. Misschien stap ik over!
Ik heb ook Blauwe kringen sinds mijn 13e. Altijd vertrouwd op miss sporty, terwijl die niet perse lang blijft zitten en wat droog is. Maar veel beter dan de meeste andere merken.
Ysl is ook heel goed, maar veel duurder. Op aanraden van dit forum die van Collection gekocht en die is echt goed! Zelfde prijs als miss sporty. Misschien stap ik over!