Laminaat leggen.
donderdag 20 maart 2014 om 19:16
donderdag 20 maart 2014 om 19:30
quote:suzemaria schreef op 20 maart 2014 @ 19:26:
Ik blijk het ook te kunnen!
Een laminaatsnijder vond ik erg onhandig, dus gewoon alles met de decoupeerzaag.
Duurt iets langer, maar wel netjes.
Wij hebben de plinten vastgelijmd, ziet er prima uit!
Succes!Je blijkt het ook te kunnen. Betekent dat een verrassing of ben je handig van jezelf?
Ik blijk het ook te kunnen!
Een laminaatsnijder vond ik erg onhandig, dus gewoon alles met de decoupeerzaag.
Duurt iets langer, maar wel netjes.
Wij hebben de plinten vastgelijmd, ziet er prima uit!
Succes!Je blijkt het ook te kunnen. Betekent dat een verrassing of ben je handig van jezelf?
donderdag 20 maart 2014 om 19:34
donderdag 20 maart 2014 om 19:35
Stelt niets voor.
Je moet alleen even slim zijn bij de aansluitingen van de verwarming. Die laat je precies op de naad van 2 planken komen (kopse kant is het gemakkelijkst) en boort daar een gat, dan kan je ze keurig netjes om de verwarming heen leggen.
Kom je er echt niet uit dan wil ik best een handje helpen.
Je moet alleen even slim zijn bij de aansluitingen van de verwarming. Die laat je precies op de naad van 2 planken komen (kopse kant is het gemakkelijkst) en boort daar een gat, dan kan je ze keurig netjes om de verwarming heen leggen.
Kom je er echt niet uit dan wil ik best een handje helpen.
Niet geschoten is altijd mis
donderdag 20 maart 2014 om 19:38
quote:Bitje93 schreef op 20 maart 2014 @ 19:35:
Stelt niets voor.
Kom je er echt niet uit dan wil ik best een handje helpen.Dat is lief aangeboden.
Stelt niets voor.
Kom je er echt niet uit dan wil ik best een handje helpen.Dat is lief aangeboden.