HELP DRAMA nieuwe nick!!!!

21-03-2014 12:55 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik had even zin, in mijn melige bui om eens een HELP DRAMA topic te openen, maar er is geen drama in mijn leven.

Wel een vraag die absoluut helemaal niet belangrijk is....

Onlangs heb ik een nieuwe nick aangemaakt maar ik vind het helemaal niet fijn om onder die nieuwe nick te posten. Ik had hem aangemaakt omdat ik wellicht wilde overstappen omdat ik soms best herkenbaar schrijf denk ik en dan is een nieuwe nick wel fijn.

Vooral als ik reageer bij forumsters die mij onder deze nick herkennen of met wie ik wel vaker "sprak" vond ik het lastig omdat zij mij dan niet meer herkennen.

Dus ik vond het maar niets en gebruik nu ook weer telkens mijn oude vertrouwde nick.

Ik merk ook dat mensen soms verdwijnen en zie dan nieuwe nicks verschijnen maar weet niet meer wie wie is. Jammer vind ik dat soms.

Vinden jullie het lastig om te wennen aan een nieuwe nick? En wat zijn redenen om je nick te wijzigen?
Ik wil niet regenen op je geheimzinnige feestje Madame Woolie, maar ook met je nieuwe nick, steek je uit als een zere duim. Die nick schreeuwt Woolie.
Ik heb al 10 jaar dezelfde nick. Ook geen behoefte aan een nieuwe. Dus geen ervaring

Tot zover mijn "nuttige" bijdrage...
quote:Cateautje schreef op 21 maart 2014 @ 13:01:

Ik wil niet regenen op je geheimzinnige feestje Madame Woolie, maar ook met je nieuwe nick, steek je uit als een zere duim. Die nick schreeuwt Woolie. nou ja, dacht ik even anoniem te kunnen zijn. Maar voor sommige is het inderdaad wel herkenbaar. Anyway, ik denk dat ik het maar gewoon bij Woolie hou.
quote:miepje1971 schreef op 21 maart 2014 @ 13:03:

Ik heb al 10 jaar dezelfde nick. Ook geen behoefte aan een nieuwe. Dus geen ervaring

Tot zover mijn "nuttige" bijdrage...Dat vind ik cool!
Wat maakt het uit dat ze je niet meer herkennen? Leuk toch, een frisse start!
Cateautje, 7 minuten geleden

Ik wil niet regenen op je geheimzinnige feestje Madame Woolie, maar ook met je nieuwe nick, steek je uit als een zere duim. Die nick schreeuwt Woolie.

Ik zie dat dus heel slecht.

Men moet mij op een presenteerblaadje aangeven: ik was die-en-die, want ik leg de link meestal niet.

Nickchanges zetten dus mijn wereldje op zijn kop.

Zelf verander ik niet. Ik ben toch al rete-herkenbaar en dat boeit me niet zo.
Huts!
Oh nee, bedenk me net als iedereen vandaag nick verandert, dan wordt het opeens raar (nieuw) forum met allemaal onbekenden voor elkaar. Kan je net zo goed op Libelle of Fok gaan posten.
dubbel
Wat bellatrix zegt, dat heb ik ook. Nickchanges snap ik geen drol van!

Helemaal in het begin van mijn deelname aan het topic ben ik vrij snel verandert van nick, omdat ik mijn oorspronkelijke nick iets te makkelijk vond te herleiden naar andere persoonlijke informatie. Deze nick gebruik ik echt nergens anders voor dan voor Viva.

Hoe voelt dat nou, zo'n eigen drama topic??
Dat gaat vanzelf voorbij.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 21 maart 2014 @ 13:11:

Men moet mij op een presenteerblaadje aangeven: ik was die-en-die, want ik leg de link meestal niet.

Zelf verander ik niet. Ik ben toch al rete-herkenbaar en dat boeit me niet zo.Heb ik normaalgesproken ook hoor, maar deze schreeuwde me tegemoet.
quote:MilaDila schreef op 21 maart 2014 @ 13:12:

Kan je net zo goed op Libelle of Fok gaan posten.
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
quote:Kastanjez schreef op 21 maart 2014 @ 13:13:

Wat bellatrix zegt, dat heb ik ook. Nickchanges snap ik geen drol van!

Helemaal in het begin van mijn deelname aan het topic ben ik vrij snel verandert van nick, omdat ik mijn oorspronkelijke nick iets te makkelijk vond te herleiden naar andere persoonlijke informatie. Deze nick gebruik ik echt nergens anders voor dan voor Viva.

Hoe voelt dat nou, zo'n eigen drama topic??

Lekker een eigen drama topic! En als dit het hoogtepunt van alle drama's in mijn leven dit jaar blijft ben ik nog blijer

Ik zie het meestal ook niet als mensen een andere nick nemen. Dan valt me wel op dat deze of gene niet meer post, maar of die persoon dan helemaal weg is of een andere nick heeft??

Heb het maar 1 keer gezien, en dat was omdat die persoon heel herkenbaar reageert en ook veel in bepaalde pijlers.

Ik merkte dat als ik reageerde op posts van mensen waar ik vaker op reageer is schreef alsof ik Wollenstonecraft was, maar dan besefte ik weer dat zij dat niet weten en mijn reacties dan ook minder goed kunnen plaatsen.

Ergens ben ik ook wel gehecht aan mijn nick, ondanks dat de naam niet correct gespeld is.

Zelf verander ik niet. Ik ben toch al rete-herkenbaar en dat boeit me niet zo.

Dit heb ik dus ook. Mensen, die ik wel eens gezien had bij een meeting, herkende ik met een nieuwe nick totaal niet meer. Zo ben ik dus ook heel veel mensen 'kwijt'.

Ikzelf zit hier nu 14 jaar met deze nick. Ik houd er altijd rekening mee, dat ik inmiddels herkend zal zijn.
Later is nu
Herkenbaar. Ik heb hier ook gepost als Eleine en ben zelfs een beetje jaloers als ik Elein langs zie komen .. Maarja he? Ik had te herkenbaar geschreven.

Ik houd wel vaak dezelfde avatar . Die "durf" ik nu ook niet te veranderen .
[quote]Dreamer schreef op 21 maart 2014 @ 13:27:

[...]

Dit heb ik dus ook. Mensen, die ik wel eens gezien had bij een meeting, herkende ik met een nieuwe nick totaal niet meer. Zo ben ik dus ook heel veel mensen 'kwijt'.

Ikzelf zit hier nu 14 jaar met deze nick. Ik houd er altijd rekening mee, dat ik inmiddels herkend zal zijn.[/quote]

Ik ook, maar blijf het best een raar idee vinden dat mensen uit je real life je misschien herkennen en dat je dat dan niet weet. Nou vind ik niet dat ik dingen schrijf die verborgen moeten blijven of waar ik me voor zou schamen ofzo, dus het is ook geen issue.

Vind het wel jammer soms, als ik mensen kwijt ben.
Ik heb ook meerdere nicks hier, nooit herkend, gelukkig maar. Wel herken ik soms mensen die onder meerdere nicks bepaalde topics openen. Altijd hetzelfde soort onderwerp, zelfde schrijfwijze etc.
Ik kan ook niet wennen aan een nieuwe nick. Ik zie die persoon dan als compleet nieuw. Lukt me niet om te linken aan voorgaande nicks. Het helpt wel als ze dezelfde avatar houden.

Heb daar 1 keer aan meegedaan, een nickchange, tijdens een of andere Gate, geen idee meer waar dat over ging.

Nu al jaren deze nick en ben niet van plan om nog eens te veranderen.
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
quote:Ephina schreef op 21 maart 2014 @ 13:29:

Herkenbaar. Ik heb hier ook gepost als Eleine en ben zelfs een beetje jaloers als ik Elein langs zie komen .. Maarja he? Ik had te herkenbaar geschreven.

Ik houd wel vaak dezelfde avatar . Die "durf" ik nu ook niet te veranderen .

In jouw post "waar ben je trots op" sta je ook heel herkenbaar! (wel supermooi overigens)

Volgens mij is het ook niet erg als je herkenbaar bent zolang je geen al te persoonlijke informatie of hele vervelende reacties op andere schrijft.
quote:TheRealPatricia schreef op 21 maart 2014 @ 13:33:

Ik heb ook meerdere nicks hier, nooit herkend, gelukkig maar. Wel herken ik soms mensen die onder meerdere nicks bepaalde topics openen. Altijd hetzelfde soort onderwerp, zelfde schrijfwijze etc.

Echt waar? Ik zie dat dus echt niet. Soms heb ik wel eens vaag een idee "oh, volgens mij zit die en die al langer hier en heeft misschien een nieuwe nick" maar ik weet dan echt niet welke oude nick zij had.

Ik heb, naast mijn nieuwe nick, nog eentje die ik heel sporadisch gebruik maar die is volgens mij niet herkenbaar.

Zelf verander ik niet. Ik ben toch al rete-herkenbaar en dat boeit me niet zo.Haha Bella, als jij een nieuwe nick zou kiezen, bijv. De Blauwe Fee uit het Zuiden zouden mensen je direct kunnen herkennen als er een motto van de PavanBlauweFee onder zou staan
quote:Wollenstonecraft schreef op 21 maart 2014 @ 13:36:

[...]

Echt waar? Ik zie dat dus echt niet. Soms heb ik wel eens vaag een idee "oh, volgens mij zit die en die al langer hier en heeft misschien een nieuwe nick" maar ik weet dan echt niet welke oude nick zij had.

Ik heb, naast mijn nieuwe nick, nog eentje die ik heel sporadisch gebruik maar die is volgens mij niet herkenbaar.Soms komt een verhaal me zo bekend voor en dan denk ik, dat heb ik eerder gelezen, déjà vu-gevoel erbij. En de details komen dan te sterk overeen. Maar goed, het gaat dan echt om iemand die bijvoorbeeld jaar in jaar uit hetzelfde soort dingen post en die vis ik er zo tussenuit.
Ik ben 2x van Nick moeten veranderen omdat ik mijn wachtwoord kwijt was. En mijn mailadres was niet bekend bij viva (?) dus ze konden me niet helpen.

Ik kreeg ook nooit notificaties in mijn mail maar met mijn laatste nieuwe Nick wel :Imao:

Helemaal happy nu. Al lijkt het of ik nog piep ben op het forum maar ik ben al jaren hier. Meestal meelezend.
Als je 7 keer valt..Sta je 8 keer op..
Ik heb een nieuwe Nick ivm herkenbaarheid. Maar heb hier wel meegedeeld dat ik voorheen ... was. Vond het zo raar om als "newbie" te reageren alsof ik iedereen al jaren kende hier en leek me ook raar voor de rest als ik ineens zo reageerde terwijl ze niet wisten wie ik was zo, lekker duidelijk haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven