Minnaar. Deel 22.

12-12-2013 15:06 3014 berichten
Al 21 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Balen, Oranje... En wat ongelooflijk kut, die onzekerheid. Ik hoop voor je dat het gaat zoals je wilt.
Alle reacties Link kopieren
dat is kut oranje...

terwijl je al een date had staan zeg...
Mijn partner heeft met een paar app-jes een date en ik als man niet, ik moet echt mijn stinkende best doen, dat is niet eerlijk, dat trek ik niet....

De poel mannen is echt veel groter dan de voorraad vrouwen, da's één. Maar mijn partner is dus waarschijnlijk ook erg begerenswaardig, een lekker ding, geil wijf, name it. Maar ze heeft MIJ als partner en ze zegt dat ze blij met me is, dus ik ben gewoon wel mooi even de partner van een begerenswaardige vrouw!

Zij geniet er van, al die positieve geile aandacht, ik zie haar blij zijn. Maar mij lukt het niet, daar baal ik van, dit moet stoppen...

Ik zou heel graag een geile date willen. Ik zou genieten van het idee dat ik nog steeds de moeite waard ben en ik kan weer eens helemaal opnieuw beginnen, risico's nemen die ik bij mijn partner niet durf te nemen, stel je voor dat ze er op afknapt. Met een nieuwe sekspartner durf ik het wel, gaat het fout, helaas pindakaas, next! Een date geeft veel nieuwe spannende mogelijkheden en het geeft bakken met positieve energie, dat gun je eigenlijk iedereen! Behalve mijn eigen partner...?

Ik zou het zelf heel erg fijn vinden als het mij door haar gegund zou worden en dat wordt het heeft ze gezegd. Hoe kan het dan dat ik het haar niet kan gunnen?

Het is zo ver, ik heb een date gescoord! Een hele mooie vrouw, jong, zalig figuur en erg grappig. Het klikt erg op voorkeuren en ze maakt me nu al supergeil. Zin in!

Stel je nu eens voor hou je je zou voelen als je partner ineens aan de bel trekt en kenbaar maakt dat ze dit echt niet trekt.

Zo oneerlijk! We hadden een afspraak en net nu ik mag toehappen komt ze er achter dat ze het niet trekt, mooi stom, ik gun haar alles en ik mag zelf niks....

Zo wil ik zelf niet zijn!

Ik zie zoveel mensen hier vechten om te krijgen wat hij of zij wil, zoveel weerstand die door heel velen als normaal en acceptabel wordt geaccepteerd en ik vind dat met mijn manier van denken heel merkwaardig. Ik ga er vanuit dat als je van elkaar houdt je de ander vooral toestaat te zijn wie zij of hij is. Als je van elkaar houdt probeer je de ander te versterken, te ondersteunen en helpen, elkaar omhoog helpen. Eén plus één is dan drie.

Door wensen niet toe te staan, ze te negeren of verbieden maak je van één plus één ineens anderhalf, rem je iemand in zijn of haar ik...

Ik krijg vaak te horen dat het voor mij makkelijk praten is, ik denk zoals ik denk en dat schijnt niet iedereen te kunnen. Dat is waar, je moet het maar zo kunnen zien, ik ben zo van nature, zo ben ik opgegroeid en geworden.

Je kunt er misschien eens over nadenken, met je partner jezelf afvragen hoe eerlijk je bent, wat het aandeel van je ego is wat er spreekt en het aandeel van jezelf. Of vooroordelen, vraag jezelf eens af of je oordelen nog wel reëel zijn, passen bij deze tijd en situatie. Zijn de dingen die je vroeger hebt geleerd nog wel zo en klopte het wat ze je vroeger geleerd hebben?

Is neuken met een ander slecht? Voldoet je als partner niet als je partner wil neuken met een ander? Als je met een ander wil neuken hou je dan minder van je partner? Waarom moet ieder een date hebben, de één niet meer als de ander, sinds wanneer wegen we van elkaar wat we krijgen?

Als je van elkaar houdt zou het toch mogelijk moeten zijn het hier eens over te hebben met elkaar?

Gevoel, gevoel is een lastig iets, daar kun je weinig aan doen, dat heb je en daar heb je maar mee te dealen...

Je eigen wens om seks te hebben met een ander ontstaat ook vanuit een gevoel, het voelt goed om geile ongeremde seks te hebben! In deze situatie hebben we te maken met één en één is één.

Waarom is het dan zo dat het negatieve gevoel van de één het wint van het positieve gevoel van de ander? Omdat negatieve gevoelens niet mogen bestaan? Omdat vervelend meer gewicht heeft dan geluk en genot?

Waarom is het vanzelfsprekend dat iemand die het niet trekt altijd het tempo bepaald? Waarom kun je het daar niet over eens worden en wat zegt dat over mezelf en over mijn partner?

Dit zijn de dingen die ik me afvraag als ik hier lees, ik lees veel wat botst met mijn manier van denken. Ik ga absoluut niet beweren dat mijn manier heilig is of beter of wat dan ook, ik geef het inkijkje in mijn gedachten wereld omdat ik hoop dat iemand er iets aan heeft, misschien een invalshoek voor een gesprek met een onwelwillende partner of een kritisch opbouwende vraag aan je partner of aan jezelf. Misschien kun je eens eerlijk naar je/elkaars gevoelens en wensen kijken en jezelf je er van alles over afvragen, bijvoorbeeld of ze nog wel actueel zijn en of het geen aangeleerde onzin is, ingehaald door de tijd en nog niet ge-update in je brein.

Ik ben dit ook gaan schrijven omdat ik velen hier niet begrijp, ik begrijp niet hoe het toch kan dat je het zo oneens kunt zijn in een relatie, hoe het mogelijk is dat je je zo laat inperken door in mijn ogen onzin redenen waarvan de meesten klakkeloos aannemen dat ze eerlijk en toepasselijk zijn. Ik begrijp niet dat partners elkaar kunnen remmen en ik begrijp niet hoe het mogelijk is dat als je geremd wordt door je partner je het hem of haar nog niet hebt kunnen overtuigen van zijn/haar onrecht en je eigen gelij(u)k.

Maar ik ben ik, ik wordt graag overtuigd van het tegenovergestelde, daar ben ik dus zelf erg benieuwd naar, ik wil graag begrijpen, snappen en leren.

En het het is nat buiten, ik had niks beters te doen, dat ook.
Roos, een beetje grommelig voel ik me wel, dat klopt. Ik wil een date!
zeb, het antwoord ligt in jouzelf denk ik. Had jij mij pak m beet 10-12 jaar geleden willen delen? Hoe had jijzelf gereageerd? Vergeet niet dat je een ontwikkeling hebt doorgemaakt op dit gebied, het is iets dat je al jarenlang bezighoudt.

Je reageert op iemand die op dit gebied in de kinderschoenen staat, die nog voluit knokt met zijn ego. Ik vind zijn manier van denken meer logisch dan de jouwe als ik eerlijk ben.

Maar goed.. ik snap jouw denkwijze op dit gebied sowieso niet
Zeb, het is goed om een paar invalshoeken te bekijken. Ook snap ik je methodiek om te willen delen en leren. Net als jij toon ik mijzelf en mijn proces. Toen ik je stuk las kwam het met een rustige stem, een met ervaring in het delen. Een iemand die de ego begrijpt en niet laat leiden in egoïsme en angst. Zelf vind ik het goed om afentoe te kijken wat die ego wil en bedoelt. Ik zie mijn programmering en mag er mee aan de slag. Ik leer. En ook in mijn stuk van hierboven leer ik. Ik mag leren wat onbegrensde liefde is en wat echt houden van is. Maar hiervoor moet ik eerst alle kindstukken hierop oppakken en weer deel van mij maken. Ik heb zo'n idee dat je wel begrijpt wat ik bedoel.

Roos, ik kom later even op je terug. Moet ff koken. Maar ik verwoordde het niet zoals jij het interpreteert.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Zou nu echt iedereen in Viva land weten wie Zeb is :-) ?
Wij wel Lisannez
A dirty mind is a joy forever
quote:summernights schreef op 21 maart 2014 @ 17:02:

Roos, ik kom later even op je terug. Moet ff koken. Maar ik verwoordde het niet zoals jij het interpreteert.

Nou.. ik denk niet dat ik volledig interpreteer, mijn stuk staat vol met vragen. Je verwoording is voor mij dus nog niet volledig genoeg.

Tja, zeb is gp. Maar dat krijg ik mijn toetsenbord bijna niet uit. Vind ik zoooo stom!

Hai Lisa!!
GP?
Guinea-pig.

Oftewel caaf
AH ok, ik volgde je alleen maar op naam. :D
quote:Rooss4 schreef op 21 maart 2014 @ 13:30:

Summernights, stiekem gedoe? Omdat je flirt een getrouwde vrouw is of bedoel je stiekem gedoe aan jouw kant?

Ik bedoel dat het voelt als stiekem gedoe aan mijn kant. Ik ben bezig met een andere vrouw in mijn hoofd en merk dat ik daardoor minder hier en nu ben in mijn relatie. Daarnaast is mijn ervaring dat ik gebonden vrouwen juist spannend vind.

Jij wil bddn'ken om de verkeerde redenen. Omdat je je vrouw wil laten voelen hoe het is alleen thuis te zijn. Omdat je denkt dat er evenwicht is als jij het ook een keer ervaren hebt.

Alarmbellen hier hoor.

Dit gaat me niet om dat ik wil dat ze zich klote voelt, of om wraak o.i.d. Dit gaat er om dat ik heb ervaren dat er meer aan zit dan alleen thuis zijn als zij op stap is en ik denk dat het handig is voor haar, als we elkaar hier totaal in willen begrijpen, dat ze ook weet hoe deze kant van de medaille is. Dit heb ik ook besproken en zij kan ook begrijpen dat dat anders is, en haar kennende wil ze in principe alles weten wat er bij komt kijken. Er gingen gisteravond geen alarmbellen af toen ik dat tegen haar zei.

Je wil een vaste seksvriendin maar er mogen geen gevoelens bij komen? En dat geldt dan voor je vrouw ook neem ik aan? Jullie zijn er niet aan toe lees ik, jullie zijn als stel nog niet steady genoeg.

Ik weet niet of ik een vaste vriendin wil, ik wil eerst een losse ervaring op doen. Áls ik een vaste vriendin er voor erbij heb, dan neem ik aan dat er wel gevoelens bij zullen komen kijken. Seks vind ik ook veel leuker als ik verliefd ben. Ik ben niet bang voor deze gevoelens, alleen ik wil ze wel gewoon kunnen bekijken voor wat het is en daarnaast mijn relatie met mijn vrouw op de 1e plek houden. Als mijn vrouw op een gegeven moment een vaste minnaar zou hebben, dan ga ik er vanuit dat ze ook een band met hem opbouwt. Ik ken haar goed genoeg om te weten dat ook zij seks met gevoel 100% lekkerder vind. En als dit haar niet in de weg staat, dan mag dat van mij. Dat betekent overigens niet dat dat gemakkelijk zal zijn. Andersom ook niet. Maar als we kunnen leren er mee om te gaan en altijd hierin voor elkaar en onze relatie te gaan dan kan het mogelijk zijn.

Maar dat is mijn mening hoor en wat ik eruit filter door jouw postings, de ins en outs ken ik natuurlijk niet.

Ik waardeer je mening en je bezorgdheid. Ik vind het lief van je dat je zo waakt voor me. Ik wil je graag tonen dat wij een stel zijn dat altijd samen in ontwikkeling is.Al dat denken en praten over minnaars doet me wel weer denken aan 10 jaar geleden, net voor mijn relatie was ik ook een minnaar van een leuke, iets oudere, dame. Wat een spannende tijden hebben we beleefd. :D
Wat een dagje reflecteren allemaal wel niet doet. Zelfs nu heb ik weer nieuw inzicht in hoe het gisteravond was, en wat het bespreken voor me heeft gedaan. Ik voel me niet bang meer voor de bui die ik gisteren had en ik voel geen twijfels meer. Ik voel me als net voor haar eerste date, waarbij ik dacht waarom niet, van mij mag het, alleen nu met meer rust. We gaan het wel merken. En ondertussen lekker hier met jullie delen.
.
quote:rianne1988 schreef op 21 maart 2014 @ 20:46:

Hallo

Ook ik kan me hier aansluiten.. Heb al 7 jaar een prima relatie.. Tot een paar maanden geleden gebeurde er uit een melige bui iets met z'n broer.... Jaja ik weet t slecht... We hebben beide een relatie en gaan regelmatig met z'n alle weg.... Maar de seks met elkaar is zo vreselijk geil ... We kunnen er gewoon niet mee stoppen...

Oef... En ik dacht dat Jane het fout had aangepakt... Dit is nog een graadje erger, hoor.

Is het stom dat ik zit te balen? Ik heb zo'n zin in een date... maar moet nog zeker anderhalve maand wachten. Heb er vandaag flink de ju over in. En dan baal ik weer van mezelf dat ik er zo om zit te balen...
.
Ai Rianne, je zwager!

En wat als je stopt, hoe ga je dan met elkaar om? Maar als je doorgaat, hoelang gaat dat goed denk je?

Barb, helemaal niet stom, anderhalve maand duurt erg lang. Tempo van de langzaamste he, it sucks...

Summernights, delen is fijn, zeker schrijvendewijs denk je goed na over hoe iets zit, hoe je het moet zeggen. Vooral blijven doen!
quote:rianne1988 schreef op 21 maart 2014 @ 21:19:

Ja ik weet t schaam schaam schaam... Maar geloof niet dat ik de enige ben...t beste is toch er maar mee te stoppen he.... Pff

Melige bui zei je? Holy f*ck. Hebben jullie kinderen?

Rianne, met "meligheid" en geile buien kun je zoooo makkelijk scoren: op internetsites, in de kroeg...Maar in godesnaam word wakker!! Je zwager?? Jullie zitten op een bom die ieder moment kan afgaan
quote:rianne1988 schreef op 21 maart 2014 @ 21:19:

.t beste is toch er maar mee te stoppen he.... PffWat denk je zelf?
.
quote:rianne1988 schreef op 21 maart 2014 @ 21:36:

Ik begrijp t het is mega dom stom gek en getikt.. Maar o zo lekker.. Toch ga ik jullie raad opvolgen en stoppen... Soms moet je dat gewoon even van anderen horenJe zult hier niet snel horen dat seks buiten je relatie mega dom, gek of getikt is. Heerlijk komt veel dichter in de buurt. Maar je minnaar moet dat niet zijn! Vroeg of laat donder je uit die geile wolk en dan wil je echt niet kijken naar de rokende puinhopen die jullie stomende seksdates hebben veroorzaakt...
quote:ano*k schreef op 21 maart 2014 @ 21:46:

rokende puinhopen die jullie stomende seksdates hebben veroorzaakt...

Wow, heftige seks idd.

Zoals an*k en de rest zegt. WAKE UP. Klim van die wolk voordat je je verspreekt, of erger nog wordt betrapt. Het kan o zo spannend zijn. Ik weet het, maar wil je alles naar de kl*te laten gaan met je stiekeme gedoe?
Rianne, ik las dat jij gestopt bent met de pil.

Heb jij in die melige buien van je altijd condooms op zak?

Of ga je je man een koekoeksjong in de maag splitsen ook nog?
volg je verstand, gebruik je gevoel
..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven