Mode & Beauty alle pijlers

Jumpsuit

23-03-2014 11:32 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.action.nl/prod ... 5/-p/favoritelistid/12835

Hoi, laatst was hier een onderwerp over jumpsuits. Ik heb gisteren deze gekocht in het zwart bij de Action. 4,99 euro. Hij past perfect. Misschien leuk ideetje voor de zomer.
Oef...
Ik ben groot Action fan. Maar dit laat ik liggen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Okeee.. bedankt?
Niet duur! Staat hij mooi?
Lekker 100% polyester
Ok.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Jammer dat carnaval al voorbij is......
Al was het het laatste kledingstuk op aarde
Haha, ik heb em in het zwart hoor. Niet in het tijger. De stof is niet lelijk. Gewoon tshirt achtig. Voor die 4,99 kon ik het niet laten liggen. Maar ik moet zeggen, hij past goed en staat ook leuk.
En nu? Wil je weten hoe je het moet combineren

Een Louis Vuitton tas en Louboutin schoenen doen het vast goed
Hij staat leuk?! Onmogelijk.
Mijn dochter wilde er vorig jaar ook eentje. Ik heb geweigerd. Gelukkig voor haar deed een nichtje hem in de weggeefzak, en kreeg ze hem alsnog. Na één dag wist ze waarom ik hem niet wilde kopen en nichtje hem weg deed. Dat ding is vreselijk onhandig als je naar de wc moet.

Maar veel plezier ermee.
Ik vind jumpsuits leuk. Ik wilde er ook 1 voor dochter van 7 kopen. Ik kreeg rollende ogen en de opmerking: tsssss dat ga ik echt niet aan doen.

Jammer. Maar polyester in combinatie met de zomer lijkt mij niet fijn.
Ben dol op jumpsuits en ben aan het kijken voor een lekkere baggy tuinbroeken. Een jumpsuit is een veelzijdig kledingstuk. Je kunt m zowel nonchalant als netjes dragen.
Heb je aandelen van Action?

Ik vind een jumpsuit erg leuk maar wel in het zwart.

Mss ga ik er ook één kopen mits ie mooi zit en de stof mooi is.
Jumpsuits, leuk! Heb er ook 1, in het zwart. In printjes vind ik ze dan weer niet zo.
Trek ik nog niet aan al zou ik geld toe krijgen. Maar bedankt voor de tip :-)
Een jumpsuit kan erg mooi zijn en erg lekker zitten. Dat lijkt me hier niet helemaal het geval
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Kan je helemaal niet zo beoordelen vanaf het plaatje. De stof ziet er goed uit, niet van dat zweterige idee wat ik krijg bij polyester. Even wachten op mooi weer!
Niet elke jumpsuit is mooi, en als je een buikje hebt zal ik zeker niet een jumpsuit aantrekken waarvan je de riem in je taille moet doen maakt nog dikker maar eentje die op je heup valt, dus goed opletten welk figuur je hebt en welke je aantrekt ze kunnen heel mooi zijn maar ook ontzetten onflatteus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven