Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamglasses schreef op 23 maart 2014 @ 15:03:

Die jongen is ook niet echt een van de slimsten, hè!

Maar hij spreekt Billy (of Marjet) zoals ze echt heet, wel aan op haar draaikont-gedrag en dat treft randjes-Billy vol in d'r gezicht. Want tegen kritiek kan ze ook al niet.

Ik zou als partner helemaal gek worden van dat kleutergedrag van haar, "ja als ik nu de ene keuze maak dan heb ik later weer spijt en als ik de andere keuze maak heb ik daar ook weer spijt van". Dus gaat ze heel hard lopen janken en iedereen de schuld geven dat ze een keuze moet maken. Want het is zoooo gemeen dat zij een keuze moet maken............
Waarom noemt ze zich Billy dan? Of zitten er wel meer mensen onder 'n fake naam in?
Nou precies dammes, word je doodmoe van.

Ik denk dat Ruud en Billy ook wel een keer definitief afstand gaan nemen, hoor. Staan compleet anders in het leven volgens mij.
Only dead fish go with the flow
En de keuze die ze maakt wil ze tot in den treuren met Ruudtje die met zijn snikkel denkt, bespreken waarna ze tot een keuze komt waarop ze vervolgens weer terugkomt want het was niet haar keuze maar aangepraat door iedereen en daarom komt ze erop terug om vervolgens als ze iets anders heeft gekozen daarvan te zeggen dat dat de schuld is van iedereen om haar heen want die hebben op haar ingepraat.
quote:elninjoo schreef op 23 maart 2014 @ 16:25:

Waarom noemt ze zich Billy dan? Of zitten er wel meer mensen onder 'n fake naam in?De naam Billy heeft ze gekozen omdat ze vindt dat die naam veel beter bij haar past. Lekker stoer en vrijgevochten, dat ze dat helemaal niet is, is natuurlijk wat anders.
Super aanhankelijk die Billy.

Jammer, hoor!
EN, heb je dat lijstje al eens gezien wat iedereen voor Utopia heeft gedaan. Het gros deed mee in allerlei tv-showtjes en programma-tjes van Sjon de Mol. Het zijn allemaal wannabees.
quote:Dreamglasses schreef op 23 maart 2014 @ 16:25:

Nou precies dammes, word je doodmoe van.

Ik denk dat Ruud en Billy ook wel een keer definitief afstand gaan nemen, hoor. Staan compleet anders in het leven volgens mij.Zolang Ruudtje nog geen andere doos heeft om 'm in te hangen, blijft hij uit medelijden Billy krikken. De leuter van Ruudtje is haar houvast, dat beseft z'n snikkel nog net.
Robin heeft ja een nieuwe broek voor Ruud meegenomen, en nu biedt Ruud zijn andere broek die wel gescheurd is te koop aanDaar kan op geboden worden. Gadverdarre wie wil er nou zo'n gore aftandse broek nog hebben.
Ze kiezen voor Robin! Wytze heeft wel goede ideeen maar die kunnen ze wel zonder hem uitvoeren.......
quote:Superhuisvrouw schreef op 23 maart 2014 @ 17:20:

Robin heeft ja een nieuwe broek voor Ruud meegenomen, en nu biedt Ruud zijn andere broek die wel gescheurd is te koop aanDaar kan op geboden worden. Gadverdarre wie wil er nou zo'n gore aftandse broek nog hebben.Als je dat ding aanraakt, heb je meteen een dodelijke ongeneeslijke ziekte te pakken.......
Kogel is door de kerk. Er stemden drie personen op Wytze: Jimmy, Rienk en Nicolien.

De rest koos voor Robin.
Tjonge, lekker voorspelbaar. Heeft Robin slim aangepakt met de Playboy voor de aandachtsgeile dames.

Heeft Nicoline al laten weten eigenlijk of ze uit de kleren gaat? Eventueel voor het goede doel?
Goed doel? Ze moeten toch geld verdienen, ze kunnen toch niet zomaar geld gaan weggeven? Vorige week waren ze nog failliet.
Ik las op streamverslag dat Robin dat (goede doel dus) voorstelde aan Isabelle
Wat 'n dombo. Er moet keiharde cash verdiend worden, met goede doelen schieten ze niets op. Zie kledingactie van Nicoline.
was te verwachten
quote:Dreamglasses schreef op 23 maart 2014 @ 14:41:

Sjezus te paard wat een klein meisje is die Billy toch!

Moet echt continue gerust gesteld worden, kan geen keuze maken.

Hier de bonje tussen Ruud en Billy:

http://www.youtube.com/watch?v=n5qmxtWf_V8&

Daarna het goedmaken (kijk hoe ze weg kruipt bij Ruud ):

http://www.youtube.com/watch?v=bvcLCSbmTP8&

En ze is niet eens ongesteld, zwanger of wat. zucht...Wat een paternalistisch gedrag van Ruud zeg, brrrrr.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:elninjoo schreef op 23 maart 2014 @ 18:31:

Wat 'n dombo. Er moet keiharde cash verdiend worden, met goede doelen schieten ze niets op. Zie kledingactie van Nicoline.Ja, waarschijnlijk om indruk te wekken dat ook 'ideeen' heeft voor een utopia. Maar weet je of Nicoline al iets gezegd heeft over eventuele deelname? Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze het doet.
Krijg ineens andere beelden van de groentetuin binnen. ( Hoe zou het met LAM zijn?)
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 23 maart 2014 @ 18:43:

[...]

Wat een paternalistisch gedrag van Ruud zeg, brrrrr.Ik denk dat ie vindt dat Billy dat nodig heeft. Gezien haar puberale gedrag niet helemaal onlogisch. Die huilbuien er ook tussendoor. Pfff
quote:Dreamglasses schreef op 23 maart 2014 @ 18:59:

[...]

Ik denk dat ie vindt dat Billy dat nodig heeft. Gezien haar puberale gedrag niet helemaal onlogisch. Die huilbuien er ook tussendoor. PfffHet is zelf nog een puber!!
Volgens mij is Nico volledig uit beeld voor die shoot. Gaat ze ook echt niet doen, hoor. En ik had begrepen dat ze die fotoshoot vooral "duurzaamheid" wilden laten uitstralen..........Geen idee hoe je dat doet want het gaat er alleen om je blote poes goed op de foto te krijgen, maar goed.

Billy is voorlopig en vooralsnog ook niet van plan op de foto te gaan dus blijven Laura en dikbil Lotte over. Het valse kreng Aike gaat ook niet bloot, die kan wel meeprofiteren zonder iets te doen tot nu toe. En met Vanessa en Andrea moet het blad lezers smartengeld gaan betalen dus dat levert ook niks op.
quote:Nouschi schreef op 23 maart 2014 @ 19:02:

[...]

Het is zelf nog een puber!!

Twee pubers die elkaar gevonden hebben.
quote:Nouschi schreef op 23 maart 2014 @ 19:02:

[...]

Het is zelf nog een puber!!Maar wel een die het gedrag van Bil feilloos doorziet en zijn irritatie erover onomwonden zegt. Bij de zendercheck heeft Billy (ik weet niet van wie) ook op haar flikker gehad voor haar draaikonten-gedrag dus dat moest ze even op Ruudtje afreageren. Die haar vervolgens direct lik op stuk geeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven