Minnaar. Deel 22.

12-12-2013 15:06 3014 berichten
Al 21 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Daar zou ik ook beslist not amused over zijn Heidi en ik zou hem dan ook wel laten weten (sv met pikstraf hoeha!) Maar zoals Anouk schetst "karakterloos". Mwoah, dat vind ik dan weer niet.

Natuurlijk is het leuker als hij alleen oog voor jou heeft maja.....
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al een tijd uit dat spel en heb dat op leeftijd 30+ nog niet geproefd. Maar in mijn boekje is date toch gewoon altijd date, 2 mensen samen uit. Dat je wat blikken of woorden uitwisselt met anderen kan prima. Maar je weet toch met wie en voor wie je op pad bent? Dat is toch niet raar of zie ik dat verkeerd?
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Nee, karakterloos vind ik het ook niet, maar wel een minder leuke karaktertrek. Als zijn vrouw daarom ook niet meer meegaat, is het iets dat in zijn aard ligt.

Het is een beetje het gevoel dat je er bij krijgt. Het klopt niet zo met elkaar. Een date met je minnaar en ondertussen het gevoel krijgen dat hij de opties open houdt voor andere dates.

Als ik meegenomen word op date of we spreken af in de kroeg, wil ik ook aandacht en dat krijg ik ook.

Als ik met mijn vriendinnen afspreek in de kroeg of ergens ga eten, zou ik het ook niet leuk vinden als ze de omgeving blijvend scannen op 'leukere' mensen dan ik. Terwijl het geen punt is als ze een tijdje gaan kletsen bij iemand die ze ook kennen.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Nee Summernights, dat zie jij niet verkeerd.

Ik wil ook als ik op date ben met haar bezig zijn.

Wat kan mij de overige dames dan schelen.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Er zijn 2 acties die ik niet had kunnen waarderen, dat is de opmerking over "jong en strak" en zijn roepen naar de onbekende dame, ook omdat ik dat niet helemaal vind kunnen zeg maar. Niet een zozeer vanwege groene monsters alswel omdat ik dat sowieso een rare manier van doen vind.

Summernights, nee niet raar. Maar ik ben dan ook iemand die zich nogal focust op een gelegenheidsman, niet dat ik dan niemand meer zie maar hij weet wel dat ik met hém op stap ben.

Ik krijg uit Anouks verhaal niet echt het idee trouwens, dat hij op zoek was naar nieuwe SV tjes.
Dat hij die lonkende vrouw ook nog ging naroepen terwijl Anouk al zijn tafeldame was komt op mij over als aan die andere vrouw te kennen geven dat hij zich zat te vervelen met Anouk. Begrijpelijk dat Anouk van die boodschap ijzig werd.
Roos: karakterloos is een veel te groot woord en idd niet op deze situatie van toepassing.

Highlander: negeren deed hij mij zeker niet. Open staan voor en genieten van aandacht van andere vrouwen wel.

Heeeidi en summernights: jullie verwoorden mijn gevoel goed. Minnaar wil met mij op date, dus gaat hij met mij op date..

Prima om het te houden bij lekkere hoteldates in een bubbel. Maar vraag je mij mee dan zorg je ook dat we het samen leuk hebben. Flirt je gek als ik er niet bij ben (heb ik zelf ook zeker geen moeite mee). Maar ik vind het een basisfatsoensregel als je dan toch samen uitgaat (die ene keer hė), dat je daar allebei op zijn minst een plezierig gevoel aan overhoudt. En hey, een zaal scannen met je ogen omdat je geniet van wat daar rondloopt is toch echt iets anders dan de opmerkingen die volgden.

Ik vind het allemaal wat kinderachtig geloof ik (ja, ook mijn eigen reactie).
Waarom kinderachtig, Anouk?

Ben je verbaasd over je eigen reactie hierop?

Het laat wel zien dat buiten de bubbel iemand toch anders kan zijn dan je dacht. Een minnaarsrelatie die aan de buitenlucht bloot komt te staan, komt ineens in een ander licht. Grappig wel!
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Anouk, ik denk dat dit zijn manier van doen is, net wat je ook schreef over zijn gedrag in bijzijn van zijn vrouw, hij kan (of wil) niet anders. Heb je hem dit ook verteld? Als ik me rot zou voelen over zo'n avond zou ik het echt lastig vinden om daarna ongeremd seks te hebben, er zou een steen in mijn maag liggen.

Nee, karakterloos schreef je niet. Maar je nr 1 had ineens wel meer karakter dan jij en 2 samen.

Toch tekenend, vind je niet?
quote:Heeeidi schreef op 23 maart 2014 @ 19:09:

Waarom kinderachtig, Anouk?

Ben je verbaasd over je eigen reactie hierop?

Het laat wel zien dat buiten de bubbel iemand toch anders kan zijn dan je dacht. Een minnaarsrelatie die aan de buitenlucht bloot komt te staan, komt ineens in een ander licht. Grappig wel!

Ik plaatste wel vraagtekens bij mijn eigen reactie ja. Dat ik misschien bepaald gedrag van een man niet gewend ben en onprettig vind wil niet zeggen dat het (alleen) aan hem ligt. Dus probeer ik ook kritisch te zijn naar mezelf. Was het jaloezie, bezitsdrang?

Heb er net met een paar goede vrienden tijdens een borrel wat over gemijmerd. Die vonden het toch vooral vrij dom van hem om zich zo op te stellen..Alsof hij zich (als een kleine Napoleon;) denkt te moeten bewijzen. Ze vonden hem eerder onzeker dan mij..
Dat lijkt mij ook. Net wat hierboven al gezegd is: als je met iemand uit bent, besteed je aandacht aan elkaar. Ik vind het respectloos overkomen, zijn gedrag.

Laatste date met minnaar is inmiddels gepland. Het is goed zo, fijn om elkaar nog een laatste keer te zien, te voelen en te ruiken. Maar daarna is het schluss. Heb zin in een nieuw avontuur Ongelooflijk zo soepel als het nu thuis gaat... We zijn echt een enorme drempel overgegaan, lijkt het wel. Vanaf het begin van onze avonturen heeft het nog niet zo comfortabel gevoeld.
Wow Barb, weer ga ik zeggen wat goed. Ik lees het er aan af dat je weer wat rust in je lijf hebt.
Klopt, ook omdat mijn wederhelft nu rust heeft. Wat heerlijk, zo'n vrolijke man in huis.
quote:Rooss4 schreef op 23 maart 2014 @ 20:49:

Anouk, ik denk dat dit zijn manier van doen is, net wat je ook schreef over zijn gedrag in bijzijn van zijn vrouw, hij kan (of wil) niet anders. Heb je hem dit ook verteld? Als ik me rot zou voelen over zo'n avond zou ik het echt lastig vinden om daarna ongeremd seks te hebben, er zou een steen in mijn maag liggen.

Nee, karakterloos schreef je niet. Maar je nr 1 had ineens wel meer karakter dan jij en 2 samen.

Toch tekenend, vind je niet?

Roos, ik heb het hem gezegd en hij heeft wel 5 keer sorry gezegd. Ook eerder had ik hem verteld dat het mij opviel (uit de verhalen) dat hij gevoelig is voor de aandacht van vrouwen. Ik zei toen dat hij dat imo helemaal niet nodig heeft. Wat hij beaamde.

Wat dat karakterverhaal betreft: terecht hoor dat je daar op terugkomt. Ik kan niet ontkennen dat ik mezelf en mijn minnaar, vreemdgangers die we zijn, op dat punt misschien niet zo hoogacht. En als er dan ook nog eens een date komt met allerlei onvolwassen "gedoe" (en dan daarna toch weer uit pure geiligheid losgaan)...

Moet wel zeggen dat ik die nacht om half 2 wakker werd, na lag te denken, op het punt stond om uit bed te stappen...En toen begon minnaar mij ineens zo ontzettend teder te strelen over mijn lijf, mijn hoofd...En uiteindelijk werd het weer seksueel en heeft hij mij fantastisch verwend.

Daarom denk ik nu dat wij uitstekend bij elkaar passen zolang onze dates maar in een bubbel plaatsvinden..
quote:barbarella70 schreef op 23 maart 2014 @ 21:13:

Klopt, ook omdat mijn wederhelft nu rust heeft. Wat heerlijk, zo'n vrolijke man in huis.Hoe snel het kan veranderen zeg! Wat fijn voor jullie allebei
Anouk, houd jouw minnaar idd voor de seksdates en ga op echte dates met jouw man. Best of both worlds.

Jij een vreemdganger?! Jouw man weet toch van jouw minnaar?
Highlander, onze situatie is "half open". Ik mag een SV/minnaar hebben maar man wil geen details weten...
Dan maar lekker blijven bubbelen Anouk.

Fijn Barbs. En nu op je strepen blijven staan he, kom op. Anders kom ik hem persoonlijk even "Roossen" hoor!
Haha, kom maar op! Je weet waar het is, hè? Gewoon alsmaar rechtdoor.
Jep, alsmaar rechtdoor, bij het bochtje naar links en het pleintje naar rechts. I know I know...
Hmm, waar wordt de term 'Roossen' nog meer voor gebruikt? Iets à la Ter land, ter zee en ter Roossen?
Nee hoor. Het is naar en het doet pijn. Dusss..
ow...
Anouk, voortaan het bed houden met hem dus. Jammer dat het je avondje minder leuk maakte.

Ik ben laatst ook voor het eerst met minnaar in het openbaar geweest, uit eten en de volgende dag een terrasje. En ik geloof niet dat we allebei iemand anders gezien hebben, alleen maar aandacht voor elkaar. Heerlijk!
Kijk dat is leuk Dymo! Hoe lang kennen jullie elkaar inmiddels?

Afgelopen november waren minnaar en ik een middag samen op pad in Roermond, kennen geen hond daar. Outlet-geshopt, gegeten...Was toen ook supergezellig puur met z'n tweeën. Maar een "staande receptie" zoals in A. werkt kennelijk niet. Gek, maar na mijn eerste gevoel van teleurstelling zie ik het nu bijna als een pluspunt.

Loesje zei het al: een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan. En gezien de hoeveelheid contact tussen ons begon het aardig op een schaduwrelatie te lijken. Op werkdagen dan Wat een paar dagen geleden voorviel werkt goed als rem merk ik. Nr. 2 heeft me intussen alweer veelvuldig gewhappt hoe gek hij op me is en wil afspreken - ik kan dat nu zien in de seksuele context waar het thuishoort...Bubbel bubbel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven