Studiefinanciering al gestort?
maandag 24 maart 2014 om 17:23
maandag 24 maart 2014 om 17:25
quote:bootje_op_de_golven schreef op 24 maart 2014 @ 16:32:
[...]
Nee, shoppen is alleen voorbehouden aan mensen met zo'n goede baan dat ze geen toeslagen nodig hebben
De rest moet in zijn nakie lopen.Je vergeet dat ze dan ook eerst nog even 2,5 maandsalaris op de spaarrekening moeten hebben en ab-so-luut geen schulden.
[...]
Nee, shoppen is alleen voorbehouden aan mensen met zo'n goede baan dat ze geen toeslagen nodig hebben
De rest moet in zijn nakie lopen.Je vergeet dat ze dan ook eerst nog even 2,5 maandsalaris op de spaarrekening moeten hebben en ab-so-luut geen schulden.
maandag 24 maart 2014 om 17:30
quote:Nemesis. schreef op 24 maart 2014 @ 17:23:
[...]
Hoe kom je erbij dat jij meebetaalt aan het bedrag wat ik op mijn rekening krijg? Nog nooit van een lening gehoord? En shoppen kan tegenwoordig ook bij de AH
Zuur wijf.lidl is goedkoper. En zuur vind ik wel meevallen. Shoppen indiceert kopen voor de lol en daar is de stufi niet voor.
[...]
Hoe kom je erbij dat jij meebetaalt aan het bedrag wat ik op mijn rekening krijg? Nog nooit van een lening gehoord? En shoppen kan tegenwoordig ook bij de AH
Zuur wijf.lidl is goedkoper. En zuur vind ik wel meevallen. Shoppen indiceert kopen voor de lol en daar is de stufi niet voor.
maandag 24 maart 2014 om 17:39
maandag 24 maart 2014 om 17:44
maandag 24 maart 2014 om 17:49
maandag 24 maart 2014 om 20:21
Wat een afgunst; Ik heb vroeger ook geshopt met mijn studiefinanciering en ik heb er nog van genoten ook! Ik heb er zelfs een aantal leuke jurkjes van gekocht en af en toe een biertje!Oei oei oei van belastinggeld, nou nou
Laat je niet gek maken TO jaren na je studie betaal je 42% belasting over je inkomen daarna gaat het bergafwaarts en kan het 52% worden , dus ik zeg:
Shopse ! ( en een baantje is ook niet verkeerd)
Laat je niet gek maken TO jaren na je studie betaal je 42% belasting over je inkomen daarna gaat het bergafwaarts en kan het 52% worden , dus ik zeg:
Shopse ! ( en een baantje is ook niet verkeerd)