Baby & Kinder kleertjes # 2

08-10-2012 22:20 4116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hy allen

Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.

Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.

Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.

Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.

Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.

Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.

Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)

HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!

Baby-kinder kleertjes # 1
Oh en qua trend is het volgens mij veel pastel, maar dat sla ik over, ziet ze er veel te verlept in uit.

Dus ikzou gewoon dat kiezen wat je zelf (of je dochter) leuk vindt.
quote:Nouschi schreef op 25 maart 2014 @ 10:54:

[...]

Ja dat is een dingetje van je hè?

Guilty

Ja, is misschien wel een warme jas die vd Zara. Even verder zoeken dan

Teuntje, effen shirts bij rainbowbasics? Zijn echt heel mooi! Weet alleen niet wat er nog voor maten over zijn nu.
quote:Lebowski schreef op 25 maart 2014 @ 10:58:

[...]

Guilty

Teuntje, effen shirts bij rainbowbasics? Zijn echt heel mooi! Weet alleen niet wat er nog voor maten over zijn nu.Kinderen vinden het zelf meestal heel leuk als ze hetzelfde aan hebben.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Huh, mis ik iets?
Jaren geleden was hier iemand die een dochter op de psz had. Kind was 2 geloof ik. Kind had een Bengh jurkje aan en het toeval wilde dat een ander kindje hetzelfde jurkje had.

Nou deed ze hier haar beklag dat dat meisje het jurkje wel 2 keer in de week aanhad en dat ze dat belachelijk vaak vond en nou kon haar dochter het jurkje niet meer aan.

Hier kan ik echt niks mee. Vind ik geneuzel van de bovenste plank.

Soms moet je even stilstaan bij het feit dat we het over kinderkleding hebben, je moet het ook niet belangrijker maken dan het is.

Niet zozeer naar jou toe hoor Lebo gewoon in het algemeen bedoel ik dit.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Lebowski schreef op 25 maart 2014 @ 11:09:

Huh, mis ik iets? Was nog een reactie op dat jij perse iets wilt wat niet te vinden is.
Oh nee, maar ik ben sowieso nogal gefixeerd op wat ik wil. Niet omdat ik zo nodig iets aparts wil wat niemand anders heeft, maar omdat ik niet vind wat ik wil. Als wat ik wil gewoon bij de Hema hangt koop ik het daar.
Dit vind ik voor een zomerjack ook leuk, weer eens iets anders dan de gewone denimkleur.

Kan even niet plakken, maar ik heb deze jack voor dochter

http://shopfinder.brigitt ... gr-140,khbusge75qwptd92,i

ook jeansmodel
quote:-teuntje- schreef op 25 maart 2014 @ 11:27:

ook jeansmodelLaat DH hem maar niet zien
Haha, een echt DH motiefje vind je?
quote:Nouschi schreef op 25 maart 2014 @ 11:10:

Jaren geleden was hier iemand die een dochter op de psz had. Kind was 2 geloof ik. Kind had een Bengh jurkje aan en het toeval wilde dat een ander kindje hetzelfde jurkje had.

Nou deed ze hier haar beklag dat dat meisje het jurkje wel 2 keer in de week aanhad en dat ze dat belachelijk vaak vond en nou kon haar dochter het jurkje niet meer aan.

Hier kan ik echt niks mee. Vind ik geneuzel van de bovenste plank.

Soms moet je even stilstaan bij het feit dat we het over kinderkleding hebben, je moet het ook niet belangrijker maken dan het is.

Niet zozeer naar jou toe hoor Lebo gewoon in het algemeen bedoel ik dit.

Op de opvang zit nog een blond jochie en dezelfde kleuren staan hem als mijn zoon. Ik zie regelmatig dezelfde hema of h&m dingen voorbijkomen. Leuk toch. Mij boeit het niet zo.

Al en dat geef ik toe ik het wel leuk vindt als hij iets speciaals heeft. Maar dat zijn zijn zaraschoenen hahaha
quote:-teuntje- schreef op 25 maart 2014 @ 11:31:

Haha, een echt DH motiefje vind je?

Ja lekker druk

Ik vind hem ook leuk hoor.
Ik shop veel in NL en daardoor heeft dochter bijna nooit hetzelfde.

Is ook wel een reden waarom ik bijv. niet zo veel bij een van DH's favorierte duits winkels koop, daar loopt dan de halve kindergarten mee, dat vind ik gewoon niet heel erg leuk.
Mix en match dat is de kunst
quote:Lebowski schreef op 25 maart 2014 @ 11:19:

Dit vind ik voor een zomerjack ook leuk, weer eens iets anders dan de gewone denimkleur.

[afbeelding]Is roze Maakt mij niet uit, ik hou er wel van, maar mijn dochter niet.
quote:-teuntje- schreef op 25 maart 2014 @ 11:27:

ook jeansmodelIk vind hem heel erg leuk! Ik heb het jasje even doorgestuurd naar mijn vriend. Eens even kijken wat hij er van vindt...
quote:Lebowski schreef op 25 maart 2014 @ 10:58:

[...]

Guilty

Teuntje, effen shirts bij rainbowbasics? Zijn echt heel mooi! Weet alleen niet wat er nog voor maten over zijn nu.Valt rainbowbasics gewoon normaal op maat?
quote:Nouschi schreef op 25 maart 2014 @ 11:30:

[...]

Laat DH hem maar niet zien sorry, maar vind het voor dochter niks. Vind hem leuk voor wat oudere kindjes, maar niet voor een 2-jarige

Ik heb deze zomerjas : http://kleinanzeigen.ebay ... etragen/183788875-22-1576

Zit ook nog een regenbroek bij. En verder heb ik wat vesten die ze vaak draagt aks het net nog wat te koud is,
quote:Desperate_Housewive schreef op 25 maart 2014 @ 13:53:

[...]

sorry, maar vind het voor dochter niks. Vind hem leuk voor wat oudere kindjes, maar niet voor een 2-jarige

Ik heb deze zomerjas : http://kleinanzeigen.ebay ... etragen/183788875-22-1576

Zit ook nog een regenbroek bij. En verder heb ik wat vesten die ze vaak draagt aks het net nog wat te koud is,Grappig, ik vind het juist voor wat jongere meisjes leuker.
Mijn kind is het hipst geklede jongetje van t dagverblijf, met z'n mp-tjes en HEMA-tjes. Dat zegt overigens meer over de kleding van de andere jongetjes daar. Die lopen er bij als sloebers in te grote en verwassen kleding. Zo zonde.
quote:paque_pink schreef op 25 maart 2014 @ 13:57:

Mijn kind is het hipst geklede jongetje van t dagverblijf, met z'n mp-tjes en HEMA-tjes. Dat zegt overigens meer over de kleding van de andere jongetjes daar. Die lopen er bij als sloebers in te grote en verwassen kleding. Zo zonde.Oh echt Pak? Wat sneu. Kwestie van geen geld of kleding doorgeven of allebei?
quote:Nouschi schreef op 25 maart 2014 @ 14:01:

[...]

Oh echt Pak? Wat sneu. Kwestie van geen geld of kleding doorgeven of allebei?

doorgevertjes, dat sowieso, wellicht dan ook geldgebrek maar ik vind het geen pan, een kind wat verzuipt in een winterjas, een broek met de pijpen 3 x omgeslagen in een verwassen shirt. Echt zonde.

Maar ja ik weet niet wat er verder achter zit.
En dan ook danig verzuipt in die winterjas dat ie zowat niet normaal kan spelen want z'n handjes krijgt ie niet door de opening zo groot.
maar goed dat gaat er over 1. De rest hebben gewoon geen smaak vind ik. ( zijn er ook maar 2 trouwens, klein KDV-tje. )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven