Baby & Kinder kleertjes # 2

08-10-2012 22:20 4116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hy allen

Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.

Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.

Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.

Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.

Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.

Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.

Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)

HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!

Baby-kinder kleertjes # 1
quote:paque_pink schreef op 25 maart 2014 @ 14:05:

En dan ook danig verzuipt in die winterjas dat ie zowat niet normaal kan spelen want z'n handjes krijgt ie niet door de opening zo groot.Echt té sneu!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:paque_pink schreef op 25 maart 2014 @ 14:06:

maar goed dat gaat er over 1. De rest hebben gewoon geen smaak vind ik. ( zijn er ook maar 2 trouwens, klein KDV-tje. )3 kinderen in totaal??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 25 maart 2014 @ 14:08:

[...]

3 kinderen in totaal??

Nee op de drukste dag, de jongetjes, meisjes niet meegerekend.

Ik denk dat er op de drukste dag 8 kindjes op de groep zijn.

Meestal 4 of 5.
quote:paque_pink schreef op 25 maart 2014 @ 14:11:

[...]

Nee op de drukste dag, de jongetjes, meisjes niet meegerekend.

Ik denk dat er op de drukste dag 8 kindjes op de groep zijn.

Meestal 4 of 5.Dorpsgedoetje zeker
Neuh joh Rotttsterdam midden.
quote:paque_pink schreef op 25 maart 2014 @ 14:23:

Neuh joh Rotttsterdam midden.
Joepie!!!! In een van mijn kledingpakketten zat een tussen/zomerjas. Parka model. Zandkleurig camouflage motief. De kleur past niet zo goed bij mijn golden boy. Jasje staat verder erg leuk. Heb het nu net met jeansblauwe verf geverfd. Even gespiekt en ziet er goed uit! Leuk leuk!
quote:-teuntje- schreef op 25 maart 2014 @ 13:38:

[...]

Valt rainbowbasics gewoon normaal op maat?Ja, alleen vind de broeken wat kort. Maar t ging toch om de shirtjes
quote:Bengelie schreef op 25 maart 2014 @ 14:40:

Joepie!!!! In een van mijn kledingpakketten zat een tussen/zomerjas. Parka model. Zandkleurig camouflage motief. De kleur past niet zo goed bij mijn golden boy. Jasje staat verder erg leuk. Heb het nu net met jeansblauwe verf geverfd. Even gespiekt en ziet er goed uit! Leuk leuk!Fotoooo
Iemand ervaring met mini Rodini kleding? wil graag weten of de kwaliteit mooi blijft etc.
Ja, foto, Bengelie?

Mini Rodini blijft heel mooi. Valt wel vrij ruim.
En heel duur
Deze gekocht, gewoon omdat de papa het verdient

(ik hou niet zo van die i love papa/mama dingetjes, deze zegt dan wel iets anders, maarja het gaat om het idee )

En deze sokken

quote:dino2011 schreef op 26 maart 2014 @ 08:27:

En heel duur

Ik ging er vanuit dat ze dat wel wist, als ze iets wilde kopen ervan.

Bovendien is duur relatief, ligt er maar aan waar je het mee vergelijkt. Met Zeeman, ja, dan is het duur, met Polo Ralph Lauren, dan valt het best weer mee.
Dat is waar Lebowski

Vind het wel jammer dat het zo slecht op markplaats verkrijgbaar is.. Anders had ik vast veel meer
Jurkje

Dino en lebowski ik zal morgen even kijken of het lukt... Al heb ik denk ik geen plakrechten????

Nouschi wat een leuk jurkje!!!!
Stuur de link maar van het plaatje, dan plakken wij wel
@kleding kinderen KDV/PSZ: nog nooit een kindje gezien met kleding die op de groei is gekocht. Allemaal netjes passende, schone kleding. Wel een wereld van verschil als je na zeven minuten fietsen in Duitsland komt, lijkt wel of die grunge look van de nineties nu is overgegaan op de kinderen. Verwassen, vaal, pillende truien met vormloze zes maten te grote broeken. En allemaal op crocs, zelfs bij vriestemperatuur (dan charmante comi met wollen sokken). Kwestie van geld lijkt het mij niet, de meeste kids rollen standaard uit een BMW 5-serie of recente Benz.

@Bengelie: ben ook benieuwd naar het geverfde jasje

@nouschi: leuk jurkje. Heb zelf een pencilskirt met ongeveer gelijk motief.
Leuk jurkje, Nouschi.

Ik hoor regelmatig mensen zeggen dat ze de kinderen minder mooie kleding aandoen naar het kdv.

Mijn dochter gaat binnenkort voor het eerst wennen, ik trek dan echt haar mooiste kleding aan, want ik wil dat ze er leuk uitziet.

Vandaag zijn de strijklabels binnen gekomen.
Weet iemand van jullie waar ik flockfolie kan bestellen zodat ik het morgen of zaterdag binnen heb?? Wil nog een T-shirt maken voor een concert zondag
Leuk jurkje, Nouschi!

Hier geen kdv maar ik zou ook wel kiezen voor leuke (maar wel praktische en fijn zittende kleren). Ben laatst wel een kdv tegengekomen waar ik ontzettend van onder de indruk ben, helaas zou ik daar 60km voor moeten rijden.

Ik herken wel wat lemoos schrijft over de Duitse kinderkleding. Ik vind in de winkels daar ook meestal niks en vind de Duitse kindjes meestal ook lelijk gekleed. Met vrieskou op crocs heb ik niet gezien, wel andersom: is het bijna 25 graden, nog steeds in wollen winterjassen met dassen en mutsen.
Hmmm ik heb een foto gemaakt van het jasje zoals het nu is. Geen extreem beste kwaliteit sorry. Maar hoe krijg ik het nu hier?
@Emma Ik doe zoon ook gewoon zijn leuke kleding aan hoor! Ik snap niet zo goed waarom je minder mooie kleding zou kopen voor op het kdv. Van mij mag zoon in alle kleding spelen, en dan kan het dus ook kapot gaan of vies worden. Gisteren toevallig een (dure) broek met een knie door gehad na een dag op het kdv. Jammer, maar hij heeft in ieder geval lekker gespeeld.
Dit was het jasje

http://www.marktplaats.nl ... 6db858f31&previousPage=lr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven