Kitten naam??

26-03-2014 16:26 41 berichten
Hoi,

Ik krijg half mei een kitten. Nu was ik alvast hard aan het nadenken over een naam.

Misschien dat jullie iets leuks weten?

Het is een creme kleurige kater zijn karakter weet ik nog niet maar wou alvast even idee op doen.

Vond zelf deze wel leuk.

Elvis

Dwarrel

Elmo

Frodo

Gizmo

Junior

Oliver

Playboy

Iemand nog een leuke toevoeging?
Alle reacties Link kopieren
Niet moeilijk over doen, gewoon wachten tot je hem echt hebt, dan komt de naam wel. Bij mijn eerste kat wist ik toen ik met hem in de auto terug naar huis zat meteen de naam die bij hem paste, De kat die ik nou heb heeft een week op haar naam moeten wachten. En dat was eigenlijk nog te kort want die naam gebruik ik amper. De 2de naam is kuiken geworden, en soms kip
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:sweetmadness schreef op 26 maart 2014 @ 18:05:

Monster

Mijn kitten heet Tommy, maar hij breekt het hele huis af, dus hij wordt nu vooral Monster genoemd.

Maar anders Tarzan?Waarom een moeilijke naam kiezen als je hem later toch "Krenggavandebankaf "noemt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Gewoon 'hé!' Of welke naam je op dat moment maar in je hoofd hebt, want katten luisteren toch niet
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Elvis
Poeziewoezie

Dwarrel

Stoffer

Gerrit

Rakker

Fikkie

Hoogheid

Roetsie
Oliver vind ik heel leuk van je genoemde namen. Het doet me denken aan de Disney-film met een kitten die Oliver heet.
Some flies are too awesome for the wall
"Dat zwarte monster" klinkt hier ook vaak, maar omdat mijn andere kat al Muppet heet vonden we "Monster" iets te veel lijken

Maar zoals gezegd, Schottky luistert niet naar haar naam, niet naar Monster, zelfs niet naar HEEEEEEEE
Adem in, adem uit
quote:himalaya schreef op 26 maart 2014 @ 18:18:

Gewoon 'hé!' Of welke naam je op dat moment maar in je hoofd hebt, want katten luisteren toch niet

Dan moet je echt een keer gezellig bij mij langs komen, hier reageren ze echt heel goed op hun naam! Op commando als ik ze bij de naam roep komen ze ook aangerend.

Ik heb nog wel wat leuke ideeën voor namen maar ben er pas weer eind van de avond.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Die van ons heet Poetin, gebaseerd op karakter.
Na overleg met me vriend is het Dwarrel geworden
Die van ons noemen we piskat.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Hiram!
Heb je trouwens al een kat of ga je het/de kitten alleen nemen? Als je er twee neemt kun je ze Waardan en Hiero noemen. Die namen hadden wij ooit verzonnen voor de goudvissen die er nooit zijn gekomen.
Django
-
Je vriend zou ik mijn vriend noemen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven