Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op woensdag 26 maart 2014 11:26 Eerlijk gezegd vind ik dat Ruud en Billy wel een punt hebben.

Het is iets tussen hen en het hoeft niet uitgezonden te worden Wat doen ze dan in dat programma?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Voor degenen die die streams volgen:

Wie heeft die houten buitenhut gebouwd? Is dat door ingehuurden gedaan ofzo, want in de tv-uitzending heb ik daar toch niemand aan zien bouwen.
quote:elninjoo schreef op 26 maart 2014 @ 12:24:

Voor degenen die die streams volgen:

Wie heeft die houten buitenhut gebouwd? Is dat door ingehuurden gedaan ofzo, want in de tv-uitzending heb ik daar toch niemand aan zien bouwen.

De overgebleven mannen, behalve Ruud want die was ziekjes die dag, onder leiding van Fabian van Hornbach.

En Robin heeft ook op het dak gezeten en spijkers aangegeven enzo.
Wordt het al tijd voor een alu hoedje? De complotten vliegen me om de oren hier.

Nu weer geen shoot? En dat jankverhaal van Charlotte dan gisteren? Pfft.. die mensen zijn wapperwaaiers. En ik kan me niet voorstellen dat pb die shoot niet wilde hoor, de verkoop zou nog wel eens een mega boost kunnen krijgen van zo'n shoot. Want nee, Vanes is niet om aan te zien maar stiekem om het hoekje is iedereen toch heeeeel nieuwsgierig naar de tietjes van Lot en de billetjes van Bil.
quote:Jibba schreef op 26 maart 2014 @ 12:31:

[...]

De overgebleven mannen, behalve Ruud want die was ziekjes die dag, onder leiding van Fabian van Hornbach.

En Robin heeft ook op het dak gezeten en spijkers aangegeven enzo.Da's dan best vlot gedaan. Raar dat het in het tv-programma helemaal niet aan bod is gekomen. Nu lijkt 't net of ze er 'n stel Polen voor in hebben gehuurd ofzo.
Nu Jimmy weg is wordt er helemaal niks gebouwd. Wie bouwt nu de hut , pardon Cabana, voor mevrouwtje zo gek als een deur?
Behalve die 2x biomarkt is er toch nog helemaal niks van de grond gekomen? Dus die shoot, de cabana, de marathon-ideeen van Wytze, het werk van Paul........ het wordt allemaal helemaal niks.

Lekker neuken, zuipen, roken en zeiken.
quote:moni1973 schreef op 26 maart 2014 @ 13:22:

Behalve die 2x biomarkt is er toch nog helemaal niks van de grond gekomen? Dus die shoot, de cabana, de marathon-ideeen van Wytze, het werk van Paul........ het wordt allemaal helemaal niks.

Lekker neuken, zuipen, roken en zeiken.

Wel weer typisch SBS6... dat dan weer wel!
conversation = awareness
quote:dolfje schreef op 26 maart 2014 @ 08:16:

En dat krikken van Billy&Ruud is niet vulgair?

Ook lekker krom , daar spreekt niemand ze op aan.Op de verslagen heb ik gelezen dat de productie vindt dat ze niet meer overdag mogen neuken wegens huisgenoten en bezoekers. Daarom hadden ze het overdag maar in het bos gedaan.
quote:Miss_Communicatie schreef op 26 maart 2014 @ 13:34:

[...]

Wel weer typisch SBS6... dat dan weer wel!Binnenkort misschien wel een fijne chlamydia-uitbraak. Eens zien of we dat live krijgen uitgezonden
utopia in 2015
Die hut bouwen is wel op tv geweest hoor EN.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Miss_Communicatie schreef op 26 maart 2014 @ 13:34:

[...]

Wel weer typisch SBS6... dat dan weer wel!Exact
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat werd er nou aan het eind door de telefoon gezegd?
Waar was Laura zo pissed over, kon het niet verstaan. En wat heeft ze een nare uitstraling.
Een afhaalklant hoorde op de livestream dat iemand zei over dat ze blij was dat die klanten opgedonderd waren

Laura zegt dat zij dat niet was
Frankly my dear, I don"t give a damn
Wie heeft dat nu wel gezegd dan? Is dat nog na te gaan?

En weet iemand welke afhaalklant dat was?
Only dead fish go with the flow
Wat is die Rienk toch een mega mega eikel zeg,wat een kind om daar met zijn ogen dicht en vingers in zijn oren te gaan zitten. En dat gedrag naar die Robin toe wat een bekrompen idioot.
Die Robin is anders een behoorlijk belerend mens. Dat toontje van haar is echt irritant betweterig (hoewel Rienk zich natuurlijk als een klein kind gedroeg. Snap eigenlijk niet wat Nicolien in hem ziet als zo'n beetje de meest sympathieke deelnemer). En dan Jimmy eruit sturen, dat had natuurlijk Andrea moeten zijn. Die moet gewoon lekker naar huis, de jankerd en leugenaar.
Die Robin trek ik écht niet.
Dat Jimmy er uit moest is natuurlijk gestuurd door de regie,Jimmy heeft dat filmpje gezien, waarin Robin dit zegt. Dit vind hij niet tof op zijn zachts gezegd. Ik ben benieuwd.
quote:Nouschi schreef op 26 maart 2014 @ 22:13:

Die Robin trek ik écht niet.Komt door die valse wimpers.
Dat moet toch opgenomen zijn, wie dat zegt over die klanten.

Rienk is net een kleuter met die vingers in zijn oren. Hij riep nog net niet "Lalalalalalalalalaala".
Ik heb al een paar keer gezien dat er gelogen werd (door Dré bv) en dat werd dan herhaald tijdens de uitzending als de persoon in kwestie hard riep "dat zei ik niet!".

In dit geval werd er niks herhaalt, ik denk dat de afhaal klant het verkeerd verstaan heeft of dat er iets anders aan de hand was. Anders was het beslist herhaalt.

Ik vind Laura's baklap ook niet het meest aantrekkelijk om naar te kijken maar ik vrees dat ze nu echt vals beschuldigd is.

Robin is enorm irritant maar beslist niét de domme bimbo waar ze eerst voor gehouden werd. Ik vind haar best slim eigenlijk.

Rienk gedraagt zich als een grote koter. Bizar.

Het idee van het afnemen van stemrecht als hij niet bereid is te luisteren vind ik heel legitiem.
Wat is baklap?

Waarom draagt Ruud dat idiote bandje steeds om zijn hoofd. Echt geen gezicht! Of denkt hij dat heel Nederland daardoor met zo'n bandje gaat lopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven