Kort haar?!
zondag 16 maart 2014 om 13:20
Halloo
Ik ben mijn haar helemaal zat.
1. Ik kan het niet los dragen. Te dikke bos en tot mijn schouders. Dan zou je zeggen laat t groeien. Maar nee, mijn haar groeit voor geen meter
. en áls ik het los heb krijg ik t snik heet want ik kan niet tegen die warmte in m'n nek
2. Vlecht kan niet. Te kort
3. Knotje: wat ik ook doe, het valt altijd uit elkaar en het is meer zoon klein kut knotje:(
Dus dan hoe ik eigenlijk alleen een staart over, en dat vind ik mezelf niet staan.
Dussss, ik wil het korter knippen. Maar ik ben bang dat ik dan toch weer terug val op een staart(je). Knotje kan dan ook niet en dus alleen maar los en in een klein staartje.
Ik wil het dan natuurlijk wel zo laten knippen dat t achter
M'n oren kan. Geen miley cyrus dus!xd
Maar ik weet echt niet meer
Pls help me:)
Ik ben mijn haar helemaal zat.
1. Ik kan het niet los dragen. Te dikke bos en tot mijn schouders. Dan zou je zeggen laat t groeien. Maar nee, mijn haar groeit voor geen meter
2. Vlecht kan niet. Te kort
3. Knotje: wat ik ook doe, het valt altijd uit elkaar en het is meer zoon klein kut knotje:(
Dus dan hoe ik eigenlijk alleen een staart over, en dat vind ik mezelf niet staan.
Dussss, ik wil het korter knippen. Maar ik ben bang dat ik dan toch weer terug val op een staart(je). Knotje kan dan ook niet en dus alleen maar los en in een klein staartje.
Ik wil het dan natuurlijk wel zo laten knippen dat t achter
M'n oren kan. Geen miley cyrus dus!xd
Maar ik weet echt niet meer
Pls help me:)
zondag 16 maart 2014 om 18:29
quote:tonkje schreef op 16 maart 2014 @ 15:10:
[...]
Herkenbaar, ik heb/had ook zulk haar. Inmiddels al weer een jaar of 7 ultrakort (tondeuze erover), maar zo kort zul jij wel niet willen gaan.
Ik probeer al jaren mensen over te halen tot de tondeuzecoupe - zo praktisch, zo apart, zo leuk - maar niemand doet het.
Gaaf! Bij sommige vrouwen staat het heel sexy/stijlvol/stoer (afhankelijk van het type vrouw) maar ik zou er een bolle kop van krijgen.
Kortom: vraag de kapper om advies. Oriënteer je van tevoren wat jij mooi vindt, maar realiseer je wel dat het ook bij jouw gezicht/haar moet passen. Zo vond ik coupe Meg Ryan altijd leuk (dat korte piekerige) maar ik heb dik haar met vette slag (krul als het kort is) dus dat wordt natuurlijk nooit wat als je geen stijltang wilt gebruiken.
[...]
Herkenbaar, ik heb/had ook zulk haar. Inmiddels al weer een jaar of 7 ultrakort (tondeuze erover), maar zo kort zul jij wel niet willen gaan.
Ik probeer al jaren mensen over te halen tot de tondeuzecoupe - zo praktisch, zo apart, zo leuk - maar niemand doet het.
Gaaf! Bij sommige vrouwen staat het heel sexy/stijlvol/stoer (afhankelijk van het type vrouw) maar ik zou er een bolle kop van krijgen.
Kortom: vraag de kapper om advies. Oriënteer je van tevoren wat jij mooi vindt, maar realiseer je wel dat het ook bij jouw gezicht/haar moet passen. Zo vond ik coupe Meg Ryan altijd leuk (dat korte piekerige) maar ik heb dik haar met vette slag (krul als het kort is) dus dat wordt natuurlijk nooit wat als je geen stijltang wilt gebruiken.
zondag 16 maart 2014 om 18:33
quote:tonkje schreef op 16 maart 2014 @ 15:10:
[...]
Ik probeer al jaren mensen over te halen tot de tondeuzecoupe - zo praktisch, zo apart, zo leuk - maar niemand doet het. :(En sexy!!!!!!
[...]
Ik probeer al jaren mensen over te halen tot de tondeuzecoupe - zo praktisch, zo apart, zo leuk - maar niemand doet het. :(En sexy!!!!!!
zondag 16 maart 2014 om 18:41
@dapperegerbera ik heb blond haar. Maar mijn soort haar lijkt op geen van de drie :/ en het is zit altijd de eerste dagen super goed zoals bijvoorbeeld op die. Ervaring opgedaan bij kinderen van mijn school;)
En ik denk trouwens dat ik eruit ben. Pony: moet achter de oren kunnen en de rest iig een flink stuk boven m'n schouders. Niet té kort. Ik heb een goeie kapper dus dat komt wel goed:)
En ik denk trouwens dat ik eruit ben. Pony: moet achter de oren kunnen en de rest iig een flink stuk boven m'n schouders. Niet té kort. Ik heb een goeie kapper dus dat komt wel goed:)
zondag 16 maart 2014 om 18:43
quote:tonkje schreef op zondag 16 maart 2014 15:10 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="ansjee in "Kort haar?!"" class="messagelink">ansjee schreef op 16 maart 2014 @ 14:30</a>:</b>
Jwel. Ik heb wel dun haar weetje, maar door de krullen een dikke bos. Klink idd raar @pimpelmeesje67</div></blockquote>
Respect.... Maar dit staat slechts een handjevol vrouwen. Je moet scherpe lijnen hebben, veel vrouwelijkheid in je gezicht, en een symmetrische gezichtsvorm hebben.
Jwel. Ik heb wel dun haar weetje, maar door de krullen een dikke bos. Klink idd raar @pimpelmeesje67</div></blockquote>
zondag 16 maart 2014 om 18:48
quote:DappereGerbera schreef op 16 maart 2014 @ 18:29:
Dit principe speldje, je hebt ze ook in leukere uitvoeringen /kleuren (ik pak donker[img]http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/5093 ... 50x250.jpg[/img]Super! Waar koop je deze?
Dit principe speldje, je hebt ze ook in leukere uitvoeringen /kleuren (ik pak donker[img]http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/5093 ... 50x250.jpg[/img]Super! Waar koop je deze?
Ik voel me zo moedellooos
zondag 16 maart 2014 om 18:58
Ik zat met hetzelfde dillema. Heb dik wat krullend/slag haar tot over mn schouders. Maar vond t altijd zo warm in mn nek en had het zelden los. Altijd maar die eeuwige staart of knot.
Vorige week helemaal kort geknipt en het bevalt me super! Gelijk een lekker pittig kleurtje erin. En super makkelijk. Beetje stugmaak spray er in en een klodder wax en klaar
Vorige week helemaal kort geknipt en het bevalt me super! Gelijk een lekker pittig kleurtje erin. En super makkelijk. Beetje stugmaak spray er in en een klodder wax en klaar
zondag 16 maart 2014 om 19:02
donderdag 27 maart 2014 om 17:05
donderdag 27 maart 2014 om 17:16
quote:DappereGerbera schreef op 16 maart 2014 @ 18:23:
Als het te warm is in je nek kun je wat haar omhoog wegsteken, met speldjes die lijken op krokodillebekjes blijft dat erg goed zitten. Zo hou je lekker je nek vrij en heb je géén staart/knot.
Even oefenen en dan kan het echt heel makkelijk & mooi zo zitten!
[img]http://hairstylesweekly.com/images/2012 ... y-Updo.jpg[/img]
Wat zijn krokodillenbekjes? Als ik het google, krijg ik als eerste hit dit topic
***Oeps, staat op pagina 2, was té nieuwsgierig…***
Als het te warm is in je nek kun je wat haar omhoog wegsteken, met speldjes die lijken op krokodillebekjes blijft dat erg goed zitten. Zo hou je lekker je nek vrij en heb je géén staart/knot.
Even oefenen en dan kan het echt heel makkelijk & mooi zo zitten!
[img]http://hairstylesweekly.com/images/2012 ... y-Updo.jpg[/img]
Wat zijn krokodillenbekjes? Als ik het google, krijg ik als eerste hit dit topic
***Oeps, staat op pagina 2, was té nieuwsgierig…***
donderdag 27 maart 2014 om 20:51
quote:badmeester schreef op 16 maart 2014 @ 18:33:
[...]
En sexy!!!!!!Gunst, ik lees het nu pas. Volgens mij zijn de meesten het niet met je eens. Al heb ik eens een keer van een mij totaal onbekende man de vraag gehad of hij mijn hoofd mocht tonderen. Vond ie spannend of zo.
[...]
En sexy!!!!!!Gunst, ik lees het nu pas. Volgens mij zijn de meesten het niet met je eens. Al heb ik eens een keer van een mij totaal onbekende man de vraag gehad of hij mijn hoofd mocht tonderen. Vond ie spannend of zo.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
donderdag 27 maart 2014 om 20:52
quote:ansjee schreef op 27 maart 2014 @ 17:05:
Ik ben dus naar de kapper geweest. Eerst doodzenuwachtig maar toen de schaar er eenmaal in zat niet meer. Helemaal perfect geworden. Ziet er fris uit en de complimenten stroomden binnen. Alleen kan t niet meer in een gewone staart. Alles kan nog wel achter de oren. Maar helemaal blij ermee!Goed zo!
Ik ben dus naar de kapper geweest. Eerst doodzenuwachtig maar toen de schaar er eenmaal in zat niet meer. Helemaal perfect geworden. Ziet er fris uit en de complimenten stroomden binnen. Alleen kan t niet meer in een gewone staart. Alles kan nog wel achter de oren. Maar helemaal blij ermee!Goed zo!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
vrijdag 28 maart 2014 om 12:57
Ik heb sinds vorig jaar een korte bob, en het bevalt me prima. Ik heb heel dik, pluizig haar met een slag en het duurt gewoon 6 uur voordat het droog was als ik het aan de lucht liet drogen. Ik had vanochtend best haast maar ik moest toch even mijn haar wassen, nou ik had het in een kwartier gewassen, gefohnd en gestijld, terwijl ik daar met lang haar ontzettend lang mee bezig was. Ik kreeg ook steeds meer reacties van dat lang haar me oud maakte, dus het was niet moeilijk om de schaar erin te zetten, mn omdat ik me er zelf al zo aan ergerde. En een pluis, en een klitten, vreselijk.
Nee hoor geef mij maar korter haar.
Nee hoor geef mij maar korter haar.