Rosebud
donderdag 27 maart 2014 om 17:05
Iemand ervaringen met een Rosebud? Dat is een metalen/chromen zilveren buttplug, met aan het einde een soort Swarovski-achtige steen en dat is dus het enige wat je ziet zitten als ie ingebracht is. Dus tegelijkertijd eigenlijk een soort sierraad... Hebben er nu heel wat fotootjes van bekeken, maar vragen ons af of ie ook beetje comfortabel zit? Is toch van hard metaal en soort ei-formaat... Iemand hier misschien?? Bedankt!
donderdag 27 maart 2014 om 19:49
quote:Lisa077 schreef op 27 maart 2014 @ 19:45:
Ik heb nu wel een beetje te doen met Franck. Zelf ben ik absoluut niet te porren voor dergelijke zaken, maar ik heb zo het vermoeden dat hij zich niet echt serieus genomen voelt...Met zo'n ding in zijn reet zou hij zich juist wél serieus genomen moeten voelen.
Ik heb nu wel een beetje te doen met Franck. Zelf ben ik absoluut niet te porren voor dergelijke zaken, maar ik heb zo het vermoeden dat hij zich niet echt serieus genomen voelt...Met zo'n ding in zijn reet zou hij zich juist wél serieus genomen moeten voelen.
donderdag 27 maart 2014 om 23:14
quote:Scamp schreef op 27 maart 2014 @ 17:17:
Ik ken iemand die er een heeft en zij is er heel blij mee. Hygienisch, geen siliconen/rubber.
Hoe weet je dat dan? Praat je daar samen over op een verjaardagsfeestje, of zo ?
Ik ken iemand die er een heeft en zij is er heel blij mee. Hygienisch, geen siliconen/rubber.
Hoe weet je dat dan? Praat je daar samen over op een verjaardagsfeestje, of zo ?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
vrijdag 28 maart 2014 om 07:06
vrijdag 28 maart 2014 om 07:27