Erotic cinema
donderdag 27 maart 2014 om 21:09
Mijn vriend en ik willen binnenkort een keer naar de stellenavond van erotic cinema in Arnhem.
Eigenlijk is het een grote sexshop die dan alleen open is voor stellen met op de eerste verdieping een sexbioscoop (2 zaaltjes) met ook een speelruimte erbij met bijv een loveswing etc. Ook de 'bioscoop' en de rest is dan alleen open voor stellen.
We twijfelen toch nog een beetje.. Het zal geen fun4two zijn, maar zijn toch..
Hier iemand met ervaringen?
Eigenlijk is het een grote sexshop die dan alleen open is voor stellen met op de eerste verdieping een sexbioscoop (2 zaaltjes) met ook een speelruimte erbij met bijv een loveswing etc. Ook de 'bioscoop' en de rest is dan alleen open voor stellen.
We twijfelen toch nog een beetje.. Het zal geen fun4two zijn, maar zijn toch..
Hier iemand met ervaringen?
donderdag 27 maart 2014 om 22:26
Wij zijn er ook al eens geweest (andere plaats, maar wel EC) en het is totaaaaal NIET te vergelijken met een club inderdaad, dat beeld moet je er ook absoluut niet bij hebben. Het kan wel erg gezellig zijn en het heeft ons er wel toe aangezet vaker te gaan, zomaar eens tussendoor oid. Als stel mag je tijdens de gewone dagen nl altijd gratis naar binnen.
Wij zijn wel weg van de Sling!
Als je gaat, veel plezier!
Wij zijn wel weg van de Sling!
Als je gaat, veel plezier!
donderdag 27 maart 2014 om 22:36
donderdag 27 maart 2014 om 22:49
Ik zal proberen de sfeer (bij ons toen) een beetje uit te leggen. De indeling etc zal in Arnhem anders zijn, daar zijn we nooit geweest maar het idee is wel hetzelfde opgezet. We konden in de winkel koffie drinken, we waren net rond gewone sluitingstijd. Dan naar het speelgedeelte waar de lockers zijn om ons om te kleden. Tja en dan heb je inderdaad twee zaaltjes met n film, helaas zonder geluid want de muziek staat altijd aan. Is best strange om een pornofilm te kijken met Tina Turner zingend op de achtergrond. Hahaha
Stellen begonnen wat aan elkaar te plukken (in de stoeltjes dus) en gaan dan een matrasje opzoeken. Maar er was bij ons (ong 13-14 stellen) erg weinig 'ligruimte' zeg maar. 1 groot matras (2 pers.bed idee) en in een filmzaal een 1 persoons. Verder een 2 zits en een 3 zits bank. Dan nog The darkroom zoals ze die daar noemen met de kooi, gynaecologen-stoel en de sling.
Voor n hapje en drankje moesten we naar de winkel die inmiddels natuurlijk gesloten was en de ramen toegedekt. Dat was wel apart, in je lingerie door die winkel lopen. Haha
Eerlijk gezegd, en dat hebben we ook aangegeven, vinden wij het te duur voor wat je krijgt. Entree is 30,=...dan gaan wij liever naar Azzurra in Beuningen (sauna, jacuzzi etc) voor 21,=.
12u moest iedereen eruit want dan moet de tent sluiten.
We hebben er wel leuke vrienden aan overgehouden, die erg dichtbij bleken te wonen. Niks mee gebeurd maar wel veel gepraat, was hun eerste keer dat ze überhaupt naar zoiets gingen.
En ja door de weeks mogen mannen ook alleen naar binnen, tegen betaling. Wij hebben nog niet meegemaakt daar dat een 'nee' niet gerespecteerd werd. We vermaken ons goed samen in de sling, er staan vaak wel wat mannen omheen te kijken maar als wij geen teken geven zullen ze niet meteen aanvallen. Op een enkeling na maar vaak wel te corrigeren, zeg maar.
Je kunt het allicht een kans geven, als t niks is ben je toch zo weer weg?
Succes!!
Stellen begonnen wat aan elkaar te plukken (in de stoeltjes dus) en gaan dan een matrasje opzoeken. Maar er was bij ons (ong 13-14 stellen) erg weinig 'ligruimte' zeg maar. 1 groot matras (2 pers.bed idee) en in een filmzaal een 1 persoons. Verder een 2 zits en een 3 zits bank. Dan nog The darkroom zoals ze die daar noemen met de kooi, gynaecologen-stoel en de sling.
Voor n hapje en drankje moesten we naar de winkel die inmiddels natuurlijk gesloten was en de ramen toegedekt. Dat was wel apart, in je lingerie door die winkel lopen. Haha
Eerlijk gezegd, en dat hebben we ook aangegeven, vinden wij het te duur voor wat je krijgt. Entree is 30,=...dan gaan wij liever naar Azzurra in Beuningen (sauna, jacuzzi etc) voor 21,=.
12u moest iedereen eruit want dan moet de tent sluiten.
We hebben er wel leuke vrienden aan overgehouden, die erg dichtbij bleken te wonen. Niks mee gebeurd maar wel veel gepraat, was hun eerste keer dat ze überhaupt naar zoiets gingen.
En ja door de weeks mogen mannen ook alleen naar binnen, tegen betaling. Wij hebben nog niet meegemaakt daar dat een 'nee' niet gerespecteerd werd. We vermaken ons goed samen in de sling, er staan vaak wel wat mannen omheen te kijken maar als wij geen teken geven zullen ze niet meteen aanvallen. Op een enkeling na maar vaak wel te corrigeren, zeg maar.
Je kunt het allicht een kans geven, als t niks is ben je toch zo weer weg?
Succes!!
donderdag 27 maart 2014 om 23:17
Ik ben er eens op een doordeweekse middag geweest (in Amersfoort) met een subje. Toevallig was er die dag ook een gangbang dame aanwezig, dus het bezoek bestond voornamelijk uit mannen. Totaal niet met een club te vergelijken, niet qua grootte, sfeer, publiek.
Maar sommige mensen houden juist van dat ietwat ranzige sfeertje. De darkroom was niet erg donker, er hing een swing en er was een gynaecologenstoel. De sfeer was ontspanenne en ik had het idee dat ieders grenzen werden gerespecteerd.
Voor de kick en ervaring wellicht iets om eens uit te proberen, maar voor een gezellig avondje uit zou ik iets anders uitkiezen.
Maar sommige mensen houden juist van dat ietwat ranzige sfeertje. De darkroom was niet erg donker, er hing een swing en er was een gynaecologenstoel. De sfeer was ontspanenne en ik had het idee dat ieders grenzen werden gerespecteerd.
Voor de kick en ervaring wellicht iets om eens uit te proberen, maar voor een gezellig avondje uit zou ik iets anders uitkiezen.
donderdag 27 maart 2014 om 23:53
In een vorig leven ook in het zuiden des lands naar verschillende EC geweest. In Arnhem zijn we nooit geweest.
Ook weer andere cinema's dan waar Ropa is geweest en zo te lezen ook anders dan in Arnhem.
Gemiddeld kosten waren ¤10,-- of voor een koppel gratis.
Waar wij waren was er wel geluid bij de film
In de kleinere EC's alleen maar filmzaaltjes en links en rechts een bankje. 1 of 2 stellen binnen en verschillende mannen alleen.
de helft van de mannen zaten met hun leuter te spelen of met elkaar en de stellen rommelde wat met elkaar of met een paar mannen.
Ook in Roosendaal geweest, wat een grotere cinema is met ook bedden, darkroom etc.
Daar kwamen meerdere stellen en ook meer actie.
De stellen die daar kwamen deden het met meerdere mannen of gaven een showtje weg.
Leuk om eens geweest te zijn maar is niets in vergelijking met een club.
Als je voor partnerruil wilt gaan, ga dan naar een club. Ook al doe je daar niets met een ander stel dan heb je toch een leuke avond gehad.
Ook weer andere cinema's dan waar Ropa is geweest en zo te lezen ook anders dan in Arnhem.
Gemiddeld kosten waren ¤10,-- of voor een koppel gratis.
Waar wij waren was er wel geluid bij de film
In de kleinere EC's alleen maar filmzaaltjes en links en rechts een bankje. 1 of 2 stellen binnen en verschillende mannen alleen.
de helft van de mannen zaten met hun leuter te spelen of met elkaar en de stellen rommelde wat met elkaar of met een paar mannen.
Ook in Roosendaal geweest, wat een grotere cinema is met ook bedden, darkroom etc.
Daar kwamen meerdere stellen en ook meer actie.
De stellen die daar kwamen deden het met meerdere mannen of gaven een showtje weg.
Leuk om eens geweest te zijn maar is niets in vergelijking met een club.
Als je voor partnerruil wilt gaan, ga dan naar een club. Ook al doe je daar niets met een ander stel dan heb je toch een leuke avond gehad.
vrijdag 28 maart 2014 om 14:20
quote:merelj1972 schreef op 28 maart 2014 @ 13:24:
Is inderdaad niet te vergelijken met een parenclub.
Maar het kost ook niks en als je het als vrouw leuk vind een keertje begeert te worden door meerdere mannen dan is het een aanrader.
Helemaal mee eens, het is nu ook weer niet dat het niets is.
Het kan er erg geil aan toe gaan.
Is inderdaad niet te vergelijken met een parenclub.
Maar het kost ook niks en als je het als vrouw leuk vind een keertje begeert te worden door meerdere mannen dan is het een aanrader.
Helemaal mee eens, het is nu ook weer niet dat het niets is.
Het kan er erg geil aan toe gaan.
vrijdag 28 maart 2014 om 22:56
Wij zijn er wel eens geweest (niet op de stellenavond) maar in Amersfoort. Het was best spannend maar wel veel mannen. Maar ook een stel toen wij er waren. Voor ons was het een opstapje naar een echte parenclub. Voordeel is wel dat het normaal gesproken gratis is voor stellen. Dus je kunt makkelijk even komen kijken.