***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Layla ; hopelijk gaat zahra haar diarree snel over, best wel vervelend dat je echt heel veel luiers moet verschonen !!
Zo de nacht is heel goed gegaan, mijn collegea vertelden mij dat hij gisteren uitgebreid en enthousiast heeft gedanst in de disco en dat hij gisteravond al sliep voor hij zichzelf in zijn apenpyama en apenslaapzaak op zijn kussen had neergelegd. En vanmorgen liep hij stralend en zingend in de groep richting bus om naar het Twiske te gaan. Jippieeeeeeeee!!!

Wat balen Swissie van dat kdv. Is het alleen het verloop waar je zo ontevreden over bent, of is er meer aan de hand? Kan het me goed voorsteen hoor, als iedereen weggaat is het natuurlijk niet ged! Is het kdv waar die leuke leidster heen gaat verder wel oke, is alleen de afstand een probleem? (dan zou ik dan nl denk ik voor lief nemen). Wel heel fijn dat hij weer eet! Das alvast een hele zorg minder!

Bah Layla, diarree, dat is altijd zo ontzettend (stront)vervelend! hopelijk is Zahra er snel vanaf!

Witchke, veel succes bij de psych vandaag, ik kan me voorstellen dat zo'n uitwerking van die medicijnen niet bevorderlijk is voor de sollicitaties! Voel je jezelf er ook suf onder?

Oh en een applausje voor loslopende Vincent! Dat heeft hij snel geleerd!
Esan, het is dat jij het zo nodig hebt, maar anders was ik boos geweest over het inpikken van de slaapvibes!!!

Wat goed dat Vincent loopt! Grappig dat het zo snel gaat zeg.

Puk staat steeds iets vaker los, maar tegenwoordig loopt hij vaak op zijn knietjes. Gek joch.
Fachat wat fijn dat het zo goed gaat met Kaj! Leuk dat hij het zo naar zijn zin heeft. Vond je het gisteren erg vreemd dat hij er 's avonds niet was?
even zwaaien

niets te melden verder.......
Fach, wat heerlijk dat Kaj het zo naar zijn zin heeft! Geeft het je een rustig gevoel?

Esan, knappe Vincent! Wat een stoer jongetje: niet maar een paar stapjes doen (en dan omvallen), maar gelijk de halve kamer doorsteken!

Lara, Hugo is ook zo'n gek jongetje! Hij loopt regelmatig op zijn knietjes en ik vind het er echt niet uit zien! Blijkbaar is het wel erg leuk ofzo, aangezien hij het vaak doet.

Swis, een groot verloop is geen goed teken, vind ik. Als alleen de afstand onhandig is, dan zou ik toch Finn meegeven aan de leidster! Je weet wat je aan haar hebt en vindt haar prettig; dat zou mij een goed gevoel geven.

Layla, hoe is het nu met Zahra?

Witch, succes bij de psychiater vandaag!

Ik geloof dat de jongens maar een slaapje gaan doen vandaag. Vanochtend vroeg hebben we al boodschappen gedaan, aangezien ik vanmiddag wat leuks met ze wil gaan doen. Onderweg kwam ik een vriendin tegen, dus wij zijn even koffie gaan drinken. (de knulletjes vinden het leuk om een terrasje te pakken, geweldig!) We waren pas om 10:30 thuis en dat vond ik te laat om ze nog in bed te leggen. Hup, we hebben een berg boekjes gelezen en toen was het tijd voor de boterham! Ze hebben in een recordtempo gegeten en liggen nu te knorrepotten, dus het zal me benieuwen hoe laat ze wakker worden.
Haaaai Ick! Alles goed?
ickje!!!!! Ik dacht vanmorgen nog aan je!!(vraag mij niet waarom ineens??) Wil weten hoe het met je is!

Laar, wat deed pukje dan toen ie wakker werd? moest je er heen?

Voor Finn!! Swiss wat fijn dat het eten nu toch weer een stukkie beter gaat...Zullen we het maar houden op een grote sprong???

En balen van die leidsters die weggaan...Vind het eigenlijk best kwalijk dat op die manier die jonge kinderen weer moeten wennen aan nieuwe leidsters. Tja, dan kan je hem inderdaad ook gewoon naar een andere creche doen!

Witch moest wel een beetje gniffelen om je stukje...Vrienden vinden dat je dronken loopt?? Het zal je maar gezegd worden!!

Nee, ik zou inderdaad dan als de wiedeweer naar de dokter gaan!

Fachat Kaj is een stoere jongen!!!gefeliciteerd met deze mijlpaal!!

Ik ga straks deze warme stadse bovenwoning uitvluchten!!Mijn ouders hebben een grote tuin, en daar ga ik lekker in liggen vandaag. En Tommy mag lekker in zijn nieuwe zwembadje!
ff melden dat ik vanaf nu een medicijn al mag laten vallen. Moet volgende week weer naar de psychiater om te melden hoe het is zonder dat medicijn.
Muis, wat grappig dat Hugo ook zo gek op zijn knietjes loopt. het ziet er inderdaad niet uit, maar Puk heeft de grootste lol dus het zal wel enorm leuk zijn...

Handig dat de jongens dol zijn op terrasjes! Zitten ze dan in de UJ?

Framboosje: ik ben erheen gegaan en heb hem maar recht in bed gelegd en toen was het weer goed. Tsja.

Heerlijk zeg, ouders met zo'n grote tuin. Wij gaan zo naar het pierenbadje.

Witchke: lekker dat je dat medicijn kunt laten vallen. Hopelijk bevalt het goed!

Ik heb Nivea zonnebrand gekocht. Leek me handig dat het gekleurd was, zodat je kunt zien of je alles hebt gehad. Het smeert beter dan die van Loreal, maar dat groene staat wel smerig zeg. Gelukkig trekt het snel weg.
Hey muisje en Lara , Xander loopt soms ook op zijn knietjes, het is een gek zicht.

Verder als hij muziek hoort zwaait hij zijn armpjes in de lucht en klapt ie ook in zijn handjes. Megaschattig !!

Muisje : wat heerlijk dat je met de tweeling op terras kan gaan zitten, heb ik nog niet geprobeerd met Xander, moeten we eens doen.

fachat : fijn dat kaj het kamp zo leuk vind, wedden dat hij met bergen vriendjes naar huis komt !
Muis en Boos, gaat goed hoor. Ben een beetje aan het overleven; Ickeman is immers de hele week weg naar Engeland en was er vorige week ook al niet. Nouja, eigenlijk is hij al maanden amper thuis. Alleen om te slapen, af en toe. Zal wel niet vor niets zijn dat we zo vruchtbaar zijn dat een keer meteen raak is:)

Heb niet veel puf voor dingen naast de zorg voor Ruben eigenlijk. Dus helaas ook niet voor forummen. Sorry!

Misselijkheid gaat beter, maar ik heb heel weinig eetlust. Maak ik me wel een beetje zorgen om voor Pukje.

Gelukkkig is Ruben zo ongeveer uit zijn spongetje, man wat was dat een jankerd zeg!!!! Hij heeft er helaas wel een beetje "jankerigheid"aan over gehouden; als hem iets niet zint dan zal mama het weten ook:(

En het woordje UIT wordt hier te pas en te onpas gebruikt (uit autostoel, buggy, bed, voordeur, bad, kinderstoel, naar buiten).

Daarnaast gooit ie zijn slaapjesschema in de war, dus ik vrees dat we teruggaan naar 1 keer per dag. Snik.......

Maar......hij krijgt ook zijn eerste kies!!!!!! Al die kwijlerij toch nog ergens goed voor:)

Ik ga even een dutje doen nu. Dag famkes!!!
Haai laar, veel plezier in het pierebadje met Puk!
Framboos, wat fijn dat je ouders zo'n grote tuin hebben! Mijn ouders hebben ook een grote tuin, maar die is ingericht als Engelse tuin. Prachtig, maar het is zo bestruikt en bebloemd dat je bijna geen zitruimte hebt! (op een heel lullig terrasje na)

Witch, ga lekker met Xander naar een terrasje een dezer dagen! Steijn en Hugo vinden het altijd helemaal geweldig en kijken hun oogjes uit. Alles wordt aangewezen (al dan niet voorzien van verstaanbare en niet verstaanbare klanken), bij elke auto/brommer/scooter/snorfiets wordt enthousiast "broembroem" geroepen en ze hebben de grootste lol zo. Heerlijke kinderen! Ik bestel een justje, Steijn en Hugo kijken het mijn mond uit (ondertussen driftig wijzend naar mijn glas) en uiteindelijk drinken zij mijn vitamientjes op en zit ik aan de Spa Rood. (kan geen koffie zien op het moment, wat heel irritant is. Ik zweerde altijd bij mijn cappu'tje)

Lara, ik laat de jongens meestal niet in de UJ zitten. Eigenlijk probeer ik altijd twee kinderstoelen te pakken te krijgen, maar ik neem ze op schoot als alle tripp trapps bezet zijn.

Ick, ik vind het prettig om te lezen dat jij ook aan het overleven bent tijdens een zwangerschap. Ik functioneer ook niet, ik overleef alleen maar. Ik had het er laatst met een zwangere vriendin over dat het van mij heel snel december mag zijn, zodat we Ernie kunnen zien en ik weer mezelf kan worden. Zij snapte echt niet waar ik het over had en begon te suggeren dat ik misschien wel helemaal niet nog een kindje wilde. Toen werd ie mooi! Ik zou nog wel tien kinderen willen, maar ik vind twee zwangerschappen meer dan genoeg! Ik zou ook wel willen dat ik op een roze zwangerwolk zat, maar dat heb ik nog nooit gezeten en dat zal ook niet meer gebeuren ook! (zij is zo'n hysterisch blije zwangere, heel irritant!)
Wat is het stil hier ....
Een dikke knuffel voor jou Icke. Wat waardeloos dat je man zoveel weg is. Niet leuk...

Muis: wat top dat ze daar tripp trapps hebben. Ik ken maar twee terrassen met kinderstoelen (en daar ga ik dus ook altijd heen als ik naar een terras wil).

Framboos: hoe was het in de tuin? Vast heerlijk?

Het pierenbadje was fijn, maar wel druk. Jammer dat de basisscholen vakantie hebben...
Ik ben naar de speeltuin geweest en daar was het juist heel rustig! Naast Steijn en Hugo waren er nog twee broertjes en twee kindjes die ik niet ken. Wat een rust! Ik had iets heel anders verwacht, maar het was eigenlijk te warm om in het zand te zitten. Morgen gaan we naar de D. Hout! Daar is water en is het hopelijk wat aangenamer!

Gek, maar ik dacht dat Steijn verbrand was. Het leek me stug, aangezien ik twee keer in twee uur tijd had gesmeerd. Toch had Holle Bolle Steijntje twee grote rode appelwangen en waren zijn spekarmpjes rood! Net ging ie in bad en ik drukte mijn duim in zijn velletje om te kijken hoe erg hij verbrand was, maar hij was bruin! Geen witte plek die mijn duim achterliet of iets! Vreemd toch?

Hugo bruint als een gek. Het jochie heeft witte bovenbeentjes, bruine onderbeentjes en voetjes, bruine onderarmpjes en handjes en een bruine snuit. Vooral zijn neusje is superbruin! Het staat hem schattig, maar het verbaast me dat hij zo snel bruint. Zijn huidje is wat blanker dan dat van Steijntje namelijk.

Nu ben ik moeoeoeoe!
icke, wat ontzettend naar dat je man zo veel weg is zeg! Kan me voorstellen dat je naast de zorg voor Ruben nu niets anders aan je hoofd kan hebben! Is het een tijdelijk iets dat hij zoveel weg is? Wordt dat straks wel beter? Hebben jullie misschien ook nog een vakantie voor de deur staan binnenkort?

Wat grappig dat Hugo zo snel bruin wordt (foto!!!), volgens wordt jij dat ook wel, of niet? Ole is nog steeds hartstikke wit terwijl ik toch veel met hem buiten kom, nu ben ik dat ook, dus heel vreemd is het niet! (ik smeer hem dan ook in met factor 50, dus veel zon komt daar niet doorheen!)

Witchke fijn dat je een medicijn mag laten vallen, hopelijk gaat het allemaal goed!

Ik ben vandaag met Ole naar de kinderboerderij / speeltuin geweest en het was echt hartstikke leuk. Ole heeft elk speeltoestel uitgeprobeerd, achter de kippen aangerend en hij heeft een konijntje op schoot gehad (die hij meteen in zijn koppie ging knijpen..aaah). Wel is hij met zijn mond op een bankje gevallen en had hij daardoor een tand door zijn lip, het bloedde als een gek en hij heeft nu een zielig sneetje in zijn lip. Later waren we nog in een hele leuke tweedehands kinderkleding winkel bij mij in de buurt en toen liet Ole een kralenspiraal op zijn hoofd vallen, weer een bult erbij. Arme jongen. Gelukkig heelt alles heel snel bij die kleintjes. Zijn beentjes zitten ook onder de schrammen en blauwe plekken. Tis een echte jongen wat dat betreft. Hij is ook zo aan het klimmen. Bij een klimrek in de speeltuin klimt hij gewoon helemaal omhoog, de durfal (natuurijk sta ik dan recht achter hoor!). Tis ook wel leuk om zo eens op stap te gaan zonder Kaj erbij en Ole gewoon alle aandacht te geven!

Lara, dat mis ik hier in de buurt wel die gratis pierenbadjes. In A'dam had ik er alleen bij mij in de buurt al 3. Vond ik altijd zo leuk! Hier is dus helemaal niets. Vond het toen ook altijd jammer als er allemaal grote drukke kinderen bij waren. Tja en nu heb ik er zelf meestal ook zo een bij me!

Muis, hebben de jongens nog lang geslapen vanmiddag?
hee ben ik ook weer!

Ickje, wat vreselijk zwaar dat je man zoveel weg is! Ik wordt al panisch als de mijne een X savonds op pas moet voor werk.

Blijft dit altijd zo met zijn werk? ook straks bij de 2de?

Sterkte meisie!!en hou ons op de hoogte hoe het met je is o.k? Je hoeft niet op ons te reageren dan hoor!!

Muisje lekker toch zo'n makkelijk bruinend huugje! Je hebt ook van die sproetenkids met huidtype 1!

Trouwens, jij hebt ook sproetjes he? Maar volgens mij heb jij best ook een donkere huid of niet?

Wat betreft die tuin bij mijn ouders, mijn moeder heeft de hele tuin kidproof gemaakt! Vijver omheimd, nieuw gras (omdat het oude grasveld zo hobbelig was? , )hekjes geplaatst speeltoestel etcetc. De kosten wil je niet weten! Dus tja, dan moet ik natuurlijk wel langskomen met de kids! 1 nadeeltje...Tommy is doodsbenauwd voor zijn jip en janneke badje! Zodra ik zijn voetje erin zet is het gieren! Ook is hij bang voor 1 parasol? zodra hij daar in de buurt komt is het gieren brullen!

De andere 2 parasollen worden weer wel geaccepteerd?

raar niet?

Uiteindelijk hebben wij zijn gewone was badje maar in de tuin gezet..Hij wilde er niet in, maar zat er wel met zijn handjes in...Das toch iets...

In een zitbad binnen is het trouwens ook prima...gek toch?

Maar goed het tuinzitten was prima...Wel een beetje druk met 2 kids, dus geen vivaatje kunnen lezen, maar wel lekker van de zon kunnen genieten!

oja, muis, ik weet nog dat je zo baalde dat je tijdens je ZS niet zoveel capput'jes mocht drinken...En nu lus je ze niet meer??

makkelijk toch? maar niet gezellig...

he bah laar drukte in het pierenbadje...niks aan! Pff vreselijk lijkt mij dat een druk zwembad en dan moeten letten op je kind!

Denk toch dat ik morgen maar niet ga...Misschien wel weer naar mijn moeder...

oja morgen komt mijn schoonzus die dierenarts is onze kat opereren bij ons thuis!! Hij heeft al maanden een cyste op zijn kop

(werd door de buren al geplaagd dat ie een talenknobbel had en dat soort grappen) Zij gaat de cyste wegsnijden bij ons op de keukentafel!! spannend! maar ook een beetje eng...

(eet smakelijk!)

Xaloy,Swiss, hier in nederland is er reclame op tv voor jullie Zwiterland! Dat de zwitserse mensen de hollanders missen nu het EK over is! En daarna een vewijzing naar een website...Volgens mij om te emigreren ofzo? leuk toch?

Is het bij jullie ook nog steeds zo warm?

pfff wat ben ik een kletskont! door al mijn ego verhalen vergeet ik de helft! even posten....
Trouwens ick! (weet niet of je dit uberhaubt wel leest maar o.k...) Dus jankerigheid is een sprong??? Tommy is al een week lang aan het jammeren! Als hij zijn zin niet krijgt, of zomaar ineens...En dan van dat nep huilen zoder tranen zeg maar..Hmm fijn dat dit dus over kan gaan!

Doen er trouwens hier nog mensen mee aan het landelijke vaccinatie onderzoek?? Ik wel...Moet 5dagen digitaal een dagboekje bijhouden...Wel een beetje saai dagboek, want Tommy heeft 0,0 bijwerkingen.

Als dank krijg je een badboekje...
die fachat! Ole gaat een dagje op pad met jou en komt gehavend thuis! Wat een durfal zeg! Tommy durft echt niets...Denk niet dat ik hem een plezier zou doen met een speeltuin bezoekje...

tandjes door de lip zijn hier trouwens wel wekelijkse kost...Het kleinste valletje levert al een bloedlip op. Schrik al niet eens meer van het bloed...Tommy heeft ook inmiddels al 10 tanden!

Maar hoe zit het nou met Kaj...Zie je hem een hele week niet??Of mag je hem bezoeken? jajaja die week zit mij nog steeds hoog, dat merk je!

En inderdaad goed voor ole om eens lekker de aandacht te krijgen van zijn mama. Dat heeft hij natuurlijk lang niet zoveel gehad als kaj die toen nog enigs kind was...
Framboos, wat gek van die ene parasol en jip en janneke badje! Hoe ziet die parasol er dan uit? Heel apart! Wel te gek die tuin van je ouders, maar er wordt dan wel iets van je verwacht... das minder! Wonen je ouders ook in G?

Ik heb Kaj gisteren weggebracht, heb hem 's middags opgezocht en 's avonds kwam hij bij mij op het werk eten. ' s avond nog collega gebeld. Vanmorgen weer collega gebeld en zonet belde collega mij. Morgenochtend ben ik om 8 uur op mijn werk om Kaj uit te zwaaien (gaat hij naar Beekse Bergen), dan zie ik hem wsl nog even bij het eten en da do-avond weer bij het kampvuur (dan gaan de kinderen optreden!). Vrijdagavond na de bbq kan ik hem weer ophalen!

Idd Ole krijgt lang niet zoveel aandacht als Kaj toen hij een kleine dreumes was, is ook niet eerlijk... (maar eigenlijk ook niet zo heel slecht hoor!)
ff snel, want moet naar bed.

Wisten jullie dat je suiker op een bloedlip moet smeren? Daardoor stolt het bloed snel. Het werkt echt (en wordt nog lekker gevonden ook).

Het is nog steeds snoeiheet.

Muis, Finn heeft ook een heerlijk kleurtje, idd ook van die witte bovenbeentjes en bruine kuiten. En vreselijk bruine handjes, zo lief! Hij krijgt ook weer helemaal blond haar, zoet...

Moet morgen voorkomen iehhhh! Weten jullie nog dat auto-ongeluk? Heb dus protest ingediend tegen niet aanpassen van snelheid, en nu heb ik morgen verhoor. Meest erge is dat man er niet eens bij is. Die zit dan weer in vliegtuig naar A'dam. Ben benieuwd. Zat hard te denken me ziek te melden maar dan moet ik ook naar een arts etc en dat gaat me te ver. Stoer zijn en erheen gaan!

Fachat, mis je Kaj thuis? En mist Ole hem erg?

Zielig he, al die blauwe plekken en builen etc! Huilt Ole snel of valt dat wel mee?

Jeetje Framboos, bang voor een badje? Ook wel een beetje handig, want hoef je niet bang te zijn dat Tommy zelf in het badje springt. Finn doet dat namelijk wel, en da's best onhandig.

Witchke, fijn van afbouwen van medicatie. Succes ermee.

Welterusten meisjes, ik hoop dat ik morgen mijn rijbewijs nog heb!
Goedemorgen! Goede tip van die suiker swisssie, dat wist ik niet!

Veel succes in de 'rechtbank' vandaag, je gaat vast winnen!!!

Ik zal voor je duimen!
Mogge! Sterkte vandaag Swissie!

Wat leuk Framboos, van die reclame, Het gaat vast over deze website: www.myswitzerland.com, dat is de landelijke Zwitserlandreclame site. Handig dat ze nu reclame maken in NL :-)

Robbie wordt ook snel bruin. Ondanks zonnebrandcreme. Hij had in februari al bruine handjes!

Icke: Dicke knuffel!

Muis, ga je snel bellen over eind juli. De tijd gaat snel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven