Theepot

31-03-2014 15:02 13 berichten
Vanochtend ging mijn theepot kapot. Nou was het een goedkope theepot en ik was er niet zo tevreden over. Ik hou van thee, mijn ochtend begint altijd met het kiezen welke thee ik neem en ik ben niet eerder wakker voor ik een kop thee heb gehad.

Nu ben ik op zoek naar eengoede theepot, maar ik schrik me te pletter van de prijzen. Wat is een goede theepot waar je thee warm blijft (ik zet mijn glazen theepot op een brander) en waar ik me niet blauw aan betaal.
Alle reacties Link kopieren
Heb er al jaren een van de blokker. En voor als ik visite heb en iets moois op tafel wil zetten een porseleinen theepot van de rommelmarkt.
Kijk eens bij de kringloop.
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik heb mijn thee altijd in een thermoskan

Ik heb onlangs hier besteld,

http://teapottery.nl/Theepotten

Pot van 1,5 liter want bij de Blokker etc zijn ze allemaal een liter, en dat is met vijf mensen bij ons dus te klein. Dan heb je allemaal een half bakkie

Het is mooi materiaal, aardewerk maar heel stevig. Niet van dat brossen spul.

Helaas wel deze nodig

http://www.damesvandethee ... ten-die-lekken-druppelen/

want schenken ging niet zonder morsen.
Ik heb deze van Jet, die kost ¤31,50.

Ze hebben ook deze voor één persoon, misschien handig voor jezelf als je elke dag thee drinkt.

Ik heb een dubbelwandige, van Bredemeijer. Die staan ook goedkoper op marktplaats.
Een ouderwetse (én oude) theepot van Maastrichts aardewerk, met een degelijke theemuts er omheen, de thee blijft heerlijk warm.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ga naar een chinese winkel waar ze ook servies e.d. verkopen. Vaak veel keuze in verschillende stijlen. Hoewel, misschien wel wat prijzig. Wat vind je duur voor een theepot?
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Kringloop, daar staan de leukste.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
De kringloop hier stelt niet zoveel voor. Tot 30 euro gaat nog. Ik had er eentje van Blokker, maar ondanks het theelichtje was de thee vaak lauw. Ik gebruik thee soms los, soms met een thee zakje.
Ik heb er een theemuts overheen hangen. Houdt de thee ook warm.

Xenos heeft dacht ik ook een simplele dubbelwandige glazen theepot van iets van 15 euro.
Het is een stevige theepot geworden, met een ijzer erom heen zodat ie niet gauw stukgaat. Alvast een aardig verjaarsdags cadeau voor mezelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven