Huis te koop!
woensdag 19 maart 2014 om 23:05
quote:marjolein852 schreef op 19 maart 2014 @ 08:27:
@ikbenik, wij haalden het huis idd net zo leeg als op de foto's. Alles in kratjes/vuilniszakken en zo de auto(s) in. Als de kijkers waren opgehoepeld kon het zo weer terug..
Ook de garderobe moest een stuk leger gehaald worden. Een heleboel jassen etc. liet ik gewoon in de vuilniszak. De kinderen hadden niet elke dag hun regenjas nodig (of wanten/moonboots/sjaals..)
haha zo herkenbaar, onze auto's waren iedere keer compleet afgeladen!
Vwb die geurdingetjes, ik ben helemaal gek van ambipur, ik heb boven en beneden zo'n 3volution ding, ik heb die bewust weggehaald tijdens bezichtigingen, bang dat ze zouden denken dat het anders stinkt ofzo.
Inmiddels zijn we nog steeds onder voorbehoud verkocht
@ikbenik, wij haalden het huis idd net zo leeg als op de foto's. Alles in kratjes/vuilniszakken en zo de auto(s) in. Als de kijkers waren opgehoepeld kon het zo weer terug..
Ook de garderobe moest een stuk leger gehaald worden. Een heleboel jassen etc. liet ik gewoon in de vuilniszak. De kinderen hadden niet elke dag hun regenjas nodig (of wanten/moonboots/sjaals..)
haha zo herkenbaar, onze auto's waren iedere keer compleet afgeladen!
Vwb die geurdingetjes, ik ben helemaal gek van ambipur, ik heb boven en beneden zo'n 3volution ding, ik heb die bewust weggehaald tijdens bezichtigingen, bang dat ze zouden denken dat het anders stinkt ofzo.
Inmiddels zijn we nog steeds onder voorbehoud verkocht
woensdag 19 maart 2014 om 23:25
Ik hoef niet veel weg te halen. Ik heb toch al een vrij leeg huis (mijn oude schoonmaakster heeft me wel eens gevraagd of ik hier eigenlijk wel echt woonde...), en zoals gezegd geen kinderen/huisdieren die rotzooi maken of zelf even moeten verdwijnen. Ik haal alleen even de post van tafel, vuilniszak weg etc. Maar dan nog is het toch even werk.
Ik had jn het begin ook meteen kijkers, maar het heeft tot nu toe niks opgeleverd. Moet mezelf nu echt even een schop onder mijn kont geven om maar eens met de makelaar te gaan bellen. Ik ben nog steeds heel blij met mijn huis, ik wil alleen verhuizen omdat ik na al die jaren af wil van alle uren reistijd naar mijn werk. Ik heb dus op zich geen haast, geen dubbele lasten, geen financiële problemen, geen vreselijke buren etc. En zie ik op tegen een ander huis zoeken, verhuizing regelen etc, waardoor je het soms een beetje laat gaan. Maar stiekem merk ik toch dat ik in mijn beslissingen tekening hou met een verhuizing, waardoor je gedeeltelijk een beetje stilstaat. Me nu hier inschrijven voor een sportschool voelt niet heel handig, een aanbod on met iemand een mooie maar dure reis te gaan maken is misschien niet slim als ik mijn geld nodig heb voor een verhuizing etc. Dus het moet nu maar eens gewoon gebeuren.
Ik had jn het begin ook meteen kijkers, maar het heeft tot nu toe niks opgeleverd. Moet mezelf nu echt even een schop onder mijn kont geven om maar eens met de makelaar te gaan bellen. Ik ben nog steeds heel blij met mijn huis, ik wil alleen verhuizen omdat ik na al die jaren af wil van alle uren reistijd naar mijn werk. Ik heb dus op zich geen haast, geen dubbele lasten, geen financiële problemen, geen vreselijke buren etc. En zie ik op tegen een ander huis zoeken, verhuizing regelen etc, waardoor je het soms een beetje laat gaan. Maar stiekem merk ik toch dat ik in mijn beslissingen tekening hou met een verhuizing, waardoor je gedeeltelijk een beetje stilstaat. Me nu hier inschrijven voor een sportschool voelt niet heel handig, een aanbod on met iemand een mooie maar dure reis te gaan maken is misschien niet slim als ik mijn geld nodig heb voor een verhuizing etc. Dus het moet nu maar eens gewoon gebeuren.
donderdag 20 maart 2014 om 13:43
Hier een meelezer, wij willen ook binnen nu en 1 a 2 jaar ons huis verkopen, maar vind het leuk om nu alvast ideetjes op te doen.quote:marjolein852 schreef op 19 maart 2014 @ 22:43:
Pas op met taart bakken.. Het is een truc die de hele wereld kent EN!! mensen gaan afvragen of er geurtjes worden verdoezelt..
Bloemen zijn altijd goed.. Wie wordt daar nou niet blij van?Pas wel op met geurende bloemen. Zo vind ik bijvoorbeeld hyacinten verschrikkelijk stinken en krijg ik er binnen een paar minuten hoofdpijn van. Zo zijn er wel meer denk ik.
Pas op met taart bakken.. Het is een truc die de hele wereld kent EN!! mensen gaan afvragen of er geurtjes worden verdoezelt..
Bloemen zijn altijd goed.. Wie wordt daar nou niet blij van?Pas wel op met geurende bloemen. Zo vind ik bijvoorbeeld hyacinten verschrikkelijk stinken en krijg ik er binnen een paar minuten hoofdpijn van. Zo zijn er wel meer denk ik.
vrijdag 21 maart 2014 om 08:31
De tips over de geurtjes zijn handig!
Al houd ik dus helemaal niet van luchtvervrisser, vind ik meestal te heftig. En geurende bloemen hebben we ook niet gelukkig!
Nausicaa, hoelang staat jouw woning al te koop?
Kan me voorstellen dat je minder makkelijk vakanties enzo vastzet omdat je misschien aan het verhuizen bent dan ofzo.
Al houd ik dus helemaal niet van luchtvervrisser, vind ik meestal te heftig. En geurende bloemen hebben we ook niet gelukkig!
Nausicaa, hoelang staat jouw woning al te koop?
Kan me voorstellen dat je minder makkelijk vakanties enzo vastzet omdat je misschien aan het verhuizen bent dan ofzo.
vrijdag 21 maart 2014 om 08:55
*meelezer breekt in* 1 van mijn kinderen is allergisch voor parfum (dus ook die ambi pur apparaten) en en samen met mijn man gevoelig voor geurende bloemen. Wij hebben dus geen lelies of hyacinten in huis. Een bosje tulpen kan bij ons wel.
Zou toch jammer zijn als een kijker een enorme allergie aanval krijgt....
Zou toch jammer zijn als een kijker een enorme allergie aanval krijgt....
vrijdag 21 maart 2014 om 09:37
Wij hebben de poster ook al hangen, maar dat is ook omdat er aan twee kanten van mijn huis mensen langs kunnen lopen en er maar aan een kant een te koop bord hangt. Dus heb ik aan de andere kant de poster van de open dag gehangen. Ik moet nog wel de open dag sticker over het te koop bord hangen, doe ik denk ik het weekend.
Hebben jullie meegedaan aan die actie van de nvm? Dat je op Skyradio een reclame kan krijgen over je huis?
Ik probeerde het deze week maar toen kreeg ik een foutmelding, straks nog maar eens proberen.
Hebben jullie meegedaan aan die actie van de nvm? Dat je op Skyradio een reclame kan krijgen over je huis?
Ik probeerde het deze week maar toen kreeg ik een foutmelding, straks nog maar eens proberen.
anoniem_188842 wijzigde dit bericht op 21-03-2014 09:39
Reden: Taalfoutjes
Reden: Taalfoutjes
% gewijzigd
maandag 24 maart 2014 om 00:38
Succes Nausicaa, kan me voorstellen dat het best een stap is weer contact op te nemen met je makelaar in jouw situatie.
Heb je nog wat gehoord koekje?
Ik ken die actie niet maar geloof ook niet dat ik dat snel zou doen. Maar goed wellicht lukt het jou!
Wij hebben hier vandaag de bergkast helemaal opgeruimd. Wat een ruimte en overzicht dan!
Als je kijkers hebt kijken die dan ook in dergelijke kasten/schuur eigenlijk?
Heb je nog wat gehoord koekje?
Ik ken die actie niet maar geloof ook niet dat ik dat snel zou doen. Maar goed wellicht lukt het jou!
Wij hebben hier vandaag de bergkast helemaal opgeruimd. Wat een ruimte en overzicht dan!
Als je kijkers hebt kijken die dan ook in dergelijke kasten/schuur eigenlijk?
maandag 24 maart 2014 om 09:00
maandag 24 maart 2014 om 09:06
Oh en over die kasten, ik weet niet wat ze allemaal open trekken aan kasten en bergruimtes. Denk ook dat het er aan ligt of het een grote ruimte is of dat het zomaar een kast is.
Ik ben pas tijdens een open huis ergens wezen kijken en dan wil ik de schuur wel zien. Om een compleet plaatje te krijgen van de ruimte die een woning heeft.
Ik ga weer aan de poets!
(Iemand nog tips om vieze geurtjes uit een afzuigkap te krijgen?)
Ik ben pas tijdens een open huis ergens wezen kijken en dan wil ik de schuur wel zien. Om een compleet plaatje te krijgen van de ruimte die een woning heeft.
Ik ga weer aan de poets!
(Iemand nog tips om vieze geurtjes uit een afzuigkap te krijgen?)
maandag 24 maart 2014 om 10:57
dinsdag 25 maart 2014 om 00:44
Boterbloem, gefeliciteerd!!
Koekje, weer afwachten dus. Ik denk zelf dat de komende periode meer kijkers zal trekken, vanwege het mooie weer. Tegen de tijd dat het zomervakantie is, wordt het weer wat minder.
Hier geen nieuws. Geen kijkers in de planning, geen bod. Bijna 5 maanden in verkoop. Gaat dit jaar niet meer gebeuren, dat verkopen, denk ik.
Koekje, weer afwachten dus. Ik denk zelf dat de komende periode meer kijkers zal trekken, vanwege het mooie weer. Tegen de tijd dat het zomervakantie is, wordt het weer wat minder.
Hier geen nieuws. Geen kijkers in de planning, geen bod. Bijna 5 maanden in verkoop. Gaat dit jaar niet meer gebeuren, dat verkopen, denk ik.
vrijdag 28 maart 2014 om 12:36
Volg dit topic al tijden niet meer maar nu even mijn nieuws delen: mijn flat is na 4,5 jaar eindelijk verkocht!! Ik stond te huilen toen de makelaar me belde, werkelijk waar (maar misschien dat dat ook was omdat ik weet dat we nog 10 jaar aan het aflossen zijn op de restschuld... )
De rekening voor het Open Huis krijgen we helaas wel gewoon.
Volhouden jongens, het kan dus nog steeds en het zal!!
De rekening voor het Open Huis krijgen we helaas wel gewoon.
Volhouden jongens, het kan dus nog steeds en het zal!!
vrijdag 28 maart 2014 om 13:04
vrijdag 28 maart 2014 om 22:23
zaterdag 29 maart 2014 om 13:35
dinsdag 1 april 2014 om 09:14
Goed om te horen dat de huizenmarkt dus weer een beetje in beweging lijkt te zijn!
Ik heb vorige week twee kijkers gehad die alle twee enthousiast waren, dus afwachten.
Zaterdag is de open huizen route, maken jullie je huis dan weer net zo netjes als met andere bezichtigingen?
En wat doen jullie met spullen in de badkamer zoals tandenborstels en badschuim enzo, halen jullie alles weg?
Ik ga wel weer alles schoonmaken enzo maar twijfel dus hoeveel ik op moet bergen in de badkamer.
Ik heb vorige week twee kijkers gehad die alle twee enthousiast waren, dus afwachten.
Zaterdag is de open huizen route, maken jullie je huis dan weer net zo netjes als met andere bezichtigingen?
En wat doen jullie met spullen in de badkamer zoals tandenborstels en badschuim enzo, halen jullie alles weg?
Ik ga wel weer alles schoonmaken enzo maar twijfel dus hoeveel ik op moet bergen in de badkamer.