Afrijden
woensdag 2 april 2014 om 06:24
Goeiemorgen!
Over een uur ga ik afrijden, begin nu toch wel beetje zenuwachtig te worden. M'n instructeur heeft er vertrouwen in, en ikzelf ook wel, maar toch. Over m'n theorie heb ik drie keer gedaan, hopelijk praktijk in een keer!
Hoe lang hebben jullie erover gedaan?
En hoe lang zat er bij jullie tussen het aanvragen en het daadwerkelijke examen?
Over een uur ga ik afrijden, begin nu toch wel beetje zenuwachtig te worden. M'n instructeur heeft er vertrouwen in, en ikzelf ook wel, maar toch. Over m'n theorie heb ik drie keer gedaan, hopelijk praktijk in een keer!
Hoe lang hebben jullie erover gedaan?
En hoe lang zat er bij jullie tussen het aanvragen en het daadwerkelijke examen?
woensdag 2 april 2014 om 09:39
3 maanden over gedaan. Theorie in 3x (vond die vragen maar dubieus, vond veel vragen multi-interpretabel. Na de 2de keer zei m'n rijinstructeur: Sooph, denk dóm alsjeblieft. Toen wel gehaald ) en praktijk: eerst tussentijdse toets met 30 lessen (gehaald) ofzo en toen examen bij 50 ofzo (1e keer), was jammer maar reed af in een periode waar ik eindeloos moest wachten op mijn examen en was zo bang om het te verleren dat ik 4u per week reed.
Ik moet wel zeggen: ik heb dan weer totaal geen moeite meer met parkeren. Maar of ik daar uiteindelijk die 1000 euro extra voor over had? Niet echt eigenlijk
Ben je geslaagd?
Ik moet wel zeggen: ik heb dan weer totaal geen moeite meer met parkeren. Maar of ik daar uiteindelijk die 1000 euro extra voor over had? Niet echt eigenlijk
Ben je geslaagd?
woensdag 2 april 2014 om 09:41
Gelijk begonnen toen ik 18 werd. Theorie 1x, praktijk 2x. Eerste keer onterecht gezakt volgens instructeur, die ook in de auto zat .
Tussen eerste en tweede praktijkexamen zat dus maar een uur 'rijles'. (Of eigenlijk even warmdraaien voor het tweede examen, er zat 7 weken tussen de examens i.v.m. vakantie, waarin ik niet heb gelest). Bij het tweede examen mocht ik binnen no-time terug rijden naar het CBR want de examinator had het wel gezien en snapte ook niet waarom ik gezakt was. In totaal 32 uur in de lesauto gezeten.
Hoe ging het, TO?
Tussen eerste en tweede praktijkexamen zat dus maar een uur 'rijles'. (Of eigenlijk even warmdraaien voor het tweede examen, er zat 7 weken tussen de examens i.v.m. vakantie, waarin ik niet heb gelest). Bij het tweede examen mocht ik binnen no-time terug rijden naar het CBR want de examinator had het wel gezien en snapte ook niet waarom ik gezakt was. In totaal 32 uur in de lesauto gezeten.
Hoe ging het, TO?
woensdag 2 april 2014 om 10:05
Heb uiteindelijk 4 maanden gelest, 20 uur simulator en 40 uur op de weg. Ik heb extra buitenlessen moeten nemen omdat ik 5 weken na aanvraag moest wachten op praktijkexamen en omdat ik examen nog niet kon aanvragen omdat ik drie keer over m'n theorie heb gedaan.
Nu iig superblij, straks naar gemeentehuis
Nu iig superblij, straks naar gemeentehuis