Seksklets deel 53
zaterdag 1 februari 2014 om 00:54
zaterdag 5 april 2014 om 10:03
Hey allen, ik ben gisteravond niet aan schrijven toegekomen. Eerst lekker bankgdhangen met mijn vrouw. Good old fashioned orgy was op TV. Daarna nog maar eens goed gesproken over mijn flirt en wat het met ons doet. Lang verhaal kort, ik heb contact per direct gestopt. De achterliggende reden waarom ik mocht op deze manier was gebaseerd op angst bij haar. Angst dat ik het niet meer gelijk zou vinden, terwijl er niks gelijke aan zat vanaf het begin van ons avontuur. Goed, dat is voor vanavond om met jullie allemaal te delen. Eerst met mijn kont naar de sauna. Is even al die tranen van gisteren er af wassen.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
zaterdag 5 april 2014 om 21:50
Avond all !!
Summer; fijn dat jullie samen er uit zijn gekomen.
Merel; je opmerking dat je gaat rijden EN je nieuwe ava deed me glimlachen
Barb; hoe gaat het nou met je potentiële sv??
Hier een nuttige dag vooral. Morgen een dag niksen, heerlijk.
Heb zin in volgend weekend EN het weekend over 3 weken..... Paar blikjes die ik open wil rukken
Summer; fijn dat jullie samen er uit zijn gekomen.
Merel; je opmerking dat je gaat rijden EN je nieuwe ava deed me glimlachen
Barb; hoe gaat het nou met je potentiële sv??
Hier een nuttige dag vooral. Morgen een dag niksen, heerlijk.
Heb zin in volgend weekend EN het weekend over 3 weken..... Paar blikjes die ik open wil rukken
zaterdag 5 april 2014 om 22:21
Hey Zij,
Vandaag was een goede dag om alles op een rijtje te zetten. Vanavond lekker met mijn vrouw op de bank gelegen. Gewoon zijn. Het voelt fijn om haar weer alleen in mijn hoofd te hebben.
Nu naar het minnaarstopic en alles eens op papier zetten.
Vandaag was een goede dag om alles op een rijtje te zetten. Vanavond lekker met mijn vrouw op de bank gelegen. Gewoon zijn. Het voelt fijn om haar weer alleen in mijn hoofd te hebben.
Nu naar het minnaarstopic en alles eens op papier zetten.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
zaterdag 5 april 2014 om 22:55