Open deuren dag
zaterdag 5 april 2014 om 11:00
zaterdag 5 april 2014 om 11:14
Ik doe ook mee. En inderdaad, het is hier in elk geval wel schoon
.
Vorige keer kwamen mijn buren ook kijken, ze waren zo benieuwd naar een huis met originele details (bij hen zijn die er in de jaren 70 allemaal uitgehaald). Toch maar even gezegd dat ze ook zo hadden mogen aanbellen, ze hadden best even mogen kijken.
Vorige keer kwamen mijn buren ook kijken, ze waren zo benieuwd naar een huis met originele details (bij hen zijn die er in de jaren 70 allemaal uitgehaald). Toch maar even gezegd dat ze ook zo hadden mogen aanbellen, ze hadden best even mogen kijken.
zaterdag 5 april 2014 om 11:28
@nessemeisje dat is de moeite. Jammer dat geen van hun het heeft gekocht. Hopelijk heb je vandaag meer geluk.
Nou ik zou het niet leuk vinden als me buren nu zomaar even komen kijken hoor doe dat maar op een andere dag! Ik wil alleen potentiële kopers hihi
Nou ik zou het niet leuk vinden als me buren nu zomaar even komen kijken hoor doe dat maar op een andere dag! Ik wil alleen potentiële kopers hihi
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
zaterdag 5 april 2014 om 11:42
zaterdag 5 april 2014 om 12:02
zaterdag 5 april 2014 om 12:05
Hier al 2 gezinnen geweest. Terwijl ik gezin 1 een korte rondleiding gaf heeft mijn vriend gezin 2 binnengelaten.
Bijna vergeten te vragen aan gezin 1 voor de gegevens dus dat snel door mijn vriend laten regelen.
Ow en ik kijk tussen de bedrijven door gewoon wat tv, zie ik mensen aan komen gaat hij uit.
Succes allen!
Bijna vergeten te vragen aan gezin 1 voor de gegevens dus dat snel door mijn vriend laten regelen.
Ow en ik kijk tussen de bedrijven door gewoon wat tv, zie ik mensen aan komen gaat hij uit.
Succes allen!