Open deuren dag

05-04-2014 10:11 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh, spannend, wij doen mee aan de open deuren dag van de NVM. Ons huis staat nu een week te koop, hebben al 2 kijkers gehad.

Huis is opgeruimd, wij zijn er klaar voor.

Wie doet er vandaag nog meer mee?
Ik doe mee en ben er helemaal klaar voor.
Als er over 40 min aangebeld wordt, zijn wij het
Succes allemaal!
quote:blueridge73 schreef op 05 april 2014 @ 10:20:

Als er over 40 min aangebeld wordt, zijn wij het Je bent van harte welkom. In welke omgeving ben je?
quote:matroesjka_ schreef op 05 april 2014 @ 10:22:

Succes allemaal!Dank je wel!
Succes allemaal, ik hoop dat jullie kijkers krijgen!
Wij doen ook mee en zijn er klaar voor , hopen dat er kijkers komen! Succes iedereen die meedoet, en voor de kijkers veel kijkplezier !
Geniet van het leven!
Ik ga kijken bij het huis naast mij dat te koop staat. Niet omdat ik wil kopen, maar om te zien hoe mijn buren daar hebben geleefd
Hier ook helemaal klaar om de deur te openen!
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
Wij doen ook mee! Huis is spik en span, laat die koper maar komen. Succes allemaal dat het maar mag helpen. En wij hoeven in ieder geval het weekend niks meer aan het huishouden te doen haha
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Ik doe niet mee. Wens wel iedereen succes, hopelijk is jullie huis snel verkocht!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Ik doe mee! Huis net bezichtigingsklaar. Laat ze maar komen. Huis staat nu twee jaar te koop en de vorige Open Huizendag hadden we drie bezichtigingen.
Ik doe ook mee. En inderdaad, het is hier in elk geval wel schoon :-).

Vorige keer kwamen mijn buren ook kijken, ze waren zo benieuwd naar een huis met originele details (bij hen zijn die er in de jaren 70 allemaal uitgehaald). Toch maar even gezegd dat ze ook zo hadden mogen aanbellen, ze hadden best even mogen kijken.
@nessemeisje dat is de moeite. Jammer dat geen van hun het heeft gekocht. Hopelijk heb je vandaag meer geluk.

Nou ik zou het niet leuk vinden als me buren nu zomaar even komen kijken hoor doe dat maar op een andere dag! Ik wil alleen potentiële kopers hihi
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Ik zou het ook niet waarderen als mensen alleen maar komen snuffelen. Heb wel eens een buurvrouw over de vloer gehad, die was wel serieus.
Ja dan is het wat anders maar niet even gezellig voor de " leuk" op zo'n dag! Hier nog niemand gezien bij jullie?
Nope, zit lekker te wachten in een brandschoon huis
Haha ik ook en ik bedenk me net het is eigenlijk belachelijk! Je betaald geld om te wachten in je eigen huis, doet het werk voor de makelaar en er komt misschien wel niemand
Ach ja, bij ons is het helemaal erg. Ik denk dat we bij elkaar 12 keer een kijker hebben gehad de afgelopen twee jaar, waarvan we er 8 zelf hebben geregeld (via vraag- en aanbod en kennissen van kennissen) en zelf hebben rondgeleid.
Nou die makelaar is blij met jullie! Die hoeft helemaal weinig te doen voor ze geld haha
Pfffffff, heeft er nog iemand leuke ideeën (behalve forummen natuurlijk) om de tijd door te komen? Het wachten duurt zo lang!
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
Hier al 2 gezinnen geweest. Terwijl ik gezin 1 een korte rondleiding gaf heeft mijn vriend gezin 2 binnengelaten.

Bijna vergeten te vragen aan gezin 1 voor de gegevens dus dat snel door mijn vriend laten regelen.

Ow en ik kijk tussen de bedrijven door gewoon wat tv, zie ik mensen aan komen gaat hij uit.

Succes allen!
Spannend!

Ex en ik hebben nav Open huis vorig jaar het huis verkocht.

Ik hoop dat jullie ook veel succes hebben vandaag.
Eerste kijkers zijn net weg. Waren positief.

Nu maar weer een beetje forummen en spelletjes spelen op de iPad.

Huis was al spik en span, afgelopen week al 2 kijkers gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven