Het 30ste Tetter Topic!!

28-10-2013 20:52 2346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jubileum topic, de 30ste!!

Nog in de herfst maar toch al een eindje richting winter.

Maar tetteren kunnen we zelfs met stijve vingers vd kou, of in de storm, we houden ons warm aan onze beessies en aan elkaars gezelschap.

Happy New Topic!

Deel 29
Optimist tot in de kist!
Wat voor piercing heb jij, Pilou?

Ik zit nu in Drachten, fanfarekampioenschappen. Om half 8 zaten we in de auto, dus niks uitslapen!

Plou, houden je ouders sowieso niet van tatto of denk je dat ze deze niet goed vinden?

Ach, je bent een grote meid, hebt zelf je huis verbouwd, dus kun je ook zelf beslissen over tattoo.
Oh, we horen net dat we pas om half 3 aan de beurt zijn. Dus we kunnen eerst Drachten onveilig maken.
Een piercing is ook wel permanent. Die gaatjes blijf je zien.

Wanneer ga je nou voor die tattoo? Ik zou het trouwens niet weten met dat geluid. In mijn vroegere huis hoorde ik dat als ik op de grond lag bij logeerpartijtjes. Ik vond het toen heel intrigerend. Weet nu nog steeds niet wat het was.

Maar je ruikt niets?
Het Viva forum is papaja.
Mooi Splint
quote:NymphadoraTonks schreef op 05 april 2014 @ 11:48:

Een piercing is ook wel permanent. Die gaatjes blijf je zien.

Ja dat gat in mijn tong is heel aanwezig...

Dat ziet helemaal niemand toch (en het is al weer dichtgegroeid)
quote:Pilou schreef op 05 april 2014 @ 11:35:

... Een tattoo is natuurlijk permanent.

Precies. Maar die vond mijn moeder wél mooi.

Krom denken vind ik dat
quote:Splinter_ schreef op 05 april 2014 @ 11:47:

Oh, we horen net dat we pas om half 3 aan de beurt zijn. Dus we kunnen eerst Drachten onveilig maken. Nou dat kan in Drachten hoor Spannende stad.
Ja, dat lijkt mij ook.
Nee Bieb in tong dan niet. Maar bij mij zie je dat echt nog wel in mijn gezicht en andere mensen ook (de kenners weten dat ik een piercing heb gehad en andere mensen vragen wat dat is).

Had piercing onthouden en zie nu dat er heel specifiek tongpiercing staat. Sorry hoor
Die 2 in mijn neus kan ik alleen nog voelen en zijn (gelukkig) niet meer te zien.
Die in mijn neus zie ik idd ook niet meer. Gek eigenlijk.
Ik ben donderdag trouwens bij Viool geweest. Had niet eens wat mee voor zoonlief. Maar hij is in het echt net zo leuk als op de foto. Hebben een bordspel gedaan toen zoonlief op bed lag
Ik heb 3x een tongpiercing gehad. Ja, 3 x.

Nu ben ik er wel klaar mee.

En ouders vinden tatoeages iets voor aso's. Ben ook haske aso natuurlijk. Mijn moeder belde net met de vraag wat mijn adres eigenlijk is
Oooh ergerlijk mijn neef op FB.

Ik had een venijnige reactie getypt maar ook weer weggehaald.

Ga hem bijna uitleggen over hoe en wat van dat pakje terwijl het de bemoeiallerige zeur geen zak aan gaat dat ik die jas op MP heb gekocht.
Hahaha, ik zag dat je een reactie had gestuurd en weer weg had gehaald. Hij pest je maar wat
Nee hij is een onaangepaste betweter. Dat weet ik al ruim 40 jaar Daarom ben ik nu de verstandige
Even posten dat de jas als gegoten zit
Oja
Ghehe, eat your hart out! Betwetert!
Leuk Tonks, gezellig!

Plou, het is niet aso, het is kunsT! Heb je het al verteld?

Ik ben weer thuis. We zijn 4e geworden, van de 11. Mwah. Zo net niet bij de top 3, maar ook niet slecht. Nou ja, we hebben voor ons doen echt goed gespeeld, dus dat is mooi. Daarna nog gegeten met het orkest en nu *bwurp* lekker niks meer, de rest van het weekend. Ben bekaf. Morgen even naar mijn ouders en meer niet. Die moet ik ook nog van alles vertellen over afgelopen week.
Nee, niet verteld... Komt nog wel
Jammer hoor, dat ik niet kan uitslapen...
Nou noem mij maar mietje.. MO is net vertrokken op de motor maar het regent hier (niet zo heel hard maar niks aan zo)

We zouden een rit rijden van 120 km met de club.

Jammer..ik blijf op de bank.
Mietje

(maar liever als mietje op de bank dan nat op de motor)

Plou, wat heb jij allemaal voor spannends uitgevoerd gisteren?
Kroegentocht met mijn nicht en haar matties.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven