VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Jaaaaa, Lien, mag ik alvast de eerste vrijdag na mijn vakantie reserveren dan?

Komende vrijdag wordt een beetje lastig, want heb last van vakantiestress, maar na de vakantie ben ik van de partij hoor!

Zal eens kijken of ik wat leuks kan scoren in Frankrijk.

Heb je nog wensen voor de kleine man?

Vrolijk, welcom back, girl! Fijn dat je er weer bent.

En super dat je zo veel bij elkaar geshopt hebt.

Op zijn Vrolijks
Hahahaha.. op z'n Vrolijks? Hihi.. toevallg heb ik voornamelijk voor Vrolijkerd geshopt! Ik heb alleen een jas, 2 paar schoenen, tas en een DS lite gescoord. Hij heeft heeeel veel kleding gescoord en een harde schijf. Kids ook gruwelijk verwend door iedereen. Maar kon ook, want koers heel laag momenteel en er was uitverkoop. Het was natuurlijk ook prettig dat mijn ouders de tickets van de kinderen hebben betaald, daar een appartement hebben en wij dus geen verblijfskosten en echt een heleboel voor ons hebben betaald incl zakgeld meegegeven. Dat is nog eens leuk op vakantie gaan!

Iemand nog tips voor DS lite spellen voor kleintjes? Loeder vindt kattenverzorg spel erg leuk en snapt het ook. Lang leve Ipod Video, DSLite en draagbare DVD speler als je 11 uur lang in vliegtuig moet zitten!
Lien, ik wil ook!

Ely, ben ik nog jetlagged of weet ik niet meer waar jij heengaat op vakantie? Was het een camping op aanraden van Morrie?

Ahh...Frankrijk ook leuk. Ik ga binnenkort vriend porren om me naar Parijs te laten rijden. Hij wil graag rijden in zijn gloednieuwe leasebak incl internationale tankpas en ik wil graag shoppen in Parijs. Hoe prettig is dat dan?
Hmm..2 postings achter elkaar over shoppen. Ik ben volgens mij echt heel oppervlakkig! Tis maar goed dar ik eerlijk kan vertellen dat ik nooit roodsta en dat ik geen leningen heb, kredieten heb openstaan op Creditcard.
quote:Elyane schreef op 30 juni 2008 @ 21:44:

Jaaaaa, Lien, mag ik alvast de eerste vrijdag na mijn vakantie reserveren dan?

Zal eens kijken of ik wat leuks kan scoren in Frankrijk.

Heb je nog wensen voor de kleine man?

Meer dan welkom, vrijdag hoeveel is dat dan? En iets voor de "kleine" Benjamin, mocht je kleertjes scoren (altijd leuk!) dan graag in maat 68, want we hebben het over de broer van Kiloknaller die vanochtend alweer 3950 woog en nu al in maatje 62 door het leven gaat .

Ik zit beneden omdat kraamheldin streng zei dat ik zelf weer "de regie" moest overnemen. Jammer, is het vertroetelen over, maar ook wel prima. Dochter en Kiloknaller zijn samen met haar een grote fruitsalade aan het maken en ik zit lekker te computeren. Nog steeds niet slecht geregeld.

Vrolijk, vakantie klinkt heerlijk.
Vrolijk, Welkom 'thuis'! Klinkt goed, je vakantie, en vader ook gelukkig.

Ik kan vanaf volgende week donderdag elke dag naar Lien want dan met verlof! Nog 5 daagjes werken maar, het gaat allemaal erg snel. Ben gisteren naar gynaecoloog geweest voor echo en alles was in orde, over twee weken mag ik weer voor een echo om de groei te blijven volgen. Maar op mijn vraag of het nou echt wel zo slim was om tot 4 weken voor bevalling door te werken gaf ze aan dat ik beter 6 weken van tevoren kon gaan broeden. Uiteindelijk heb ik de knoop doorgehakt en doe ik de gulden middenweg: 5 weken van tevoren. Een beetje van mezelf en een beetje van de deskundigen .

Maar dus, ik kan heel goed op maandag of vrijdag naar Lien en de baby, hoe zitten de anderen zodat we een beetje kunnen combineren?
Ik kan ook heel goed op maandag, dan is de winkel dicht en zijn we flexibel met Pebbeltjes ophalen enzo.

Gsiteren waren ze vrij en dat wisten we niet. Hadden we wel moeten weten trouwens hoor. Maar kwamen er dus op een leeg schoolplein achter. We hadden juist een drukke dag bedacht, dus zijn de Pebbeltjes met schoonouders naar Duinrell geweest.

Eind van de dag stonden we op druk kruispunt, trokken op en stonden stil. Motor uitgevallen en niet meer aan de praat te krijgen. Sta je dan. En iedereen geïrriteerd en niemand helpen. Uiteindelijk was er toch iemand die hielp een zetje te geven en ik (ja, ik!) heb de auto het kruispunt afgestuurd, een straat in en geparkeerd in de bushalte strook. Sturen en remmen, dat kan ik wel.

Distributieriem is los, want ring waar die mee vast zit afgebroken. In gubnstigste geval is het alleen nieuwe ring en riem, in ongunstige geval heeft ding tegen kleppen aangeslagen, moet de hele motot open en kost het een heleboel geld.

Maar we hebben een Staatslot.

En beter dat het nu gebeurd dan op de snelweg, of in Frankrijk ofzo.
Nathje, ik zal eens bedenken wat ik ervoor wil hebben ook. Als je dan nog geïnteresseerd bent kunnen we een afspraakje maken.
Balen Peb! Kapotte auto is mooi klote en kost meestal een boel geld wat je liever aan iets anders had uitgegeven. Hopelijk is het alleen de riem.

Vrolijk, welcome back, meid!

Mijn voorkeur naar Lien is op een dinsdag, woensdagmiddag of een keer in het weekend. En bedacht me net dat Morrie maar een jongentje moet krijgen nu BZN niet meer in maat 56 past.

Ik zit lekker met laptopje en bakje thee aan de tafel in de tuin. Nu moet de accu niet leeg gaan, maar tot dan zit ik heerlijk.

Vandaag lekker dagje gehad. Vanmorgen met buurvrouw naar plas geweest en vanmiddag met de jongens in de tuin (zwembadje).

Oh, ja... eten! Heb jullie raad opgevolgd en gewoon gekookt. Zondag van die pannekoeken (zachte taco's) met gehakt, sla etc, gisteren witlof en vandaag bami. KW heeft vandaag zowaar gegeten! Andere dagen amper. Alleen nu gaat bries lopen kutten en eet niets.

Ik ga even op marktplaats kijken voor een tuinset (deze is gammel aan het worden) en daarna eindelijk een boeken van een weekend weg met GW naar Barcelona of Rome.
Oeh das niet fijn Pebbles, pech met de auto op een druk kruispunt. Maar je bent een held hoor, dat je hem er vanaf gestuurd hebt! Overigens, wij hebben 10 staatsloten dus ik denk dat wij gaan winnen ipv jullie .

Heb de was buiten gehangen (weer babykleertjes) en binnen 3 kwartier was het alweer droog. Bizar. Nu heb ik nog maar een tweede wasje in de machine zitten. Kan ik het morgenochtend binnenhalen en daarna ga ik lekker met Schorrie naar het strand heb ik bedacht. Hopen dat het onweer dat voor de middag voorspeld is niet te vroeg komt.
Lien, heb je al een mooie foto van BZN voor in de ak? Ben erg benieuwd!
10 staatsloten

Wij kopen ze nooit maar wil er nu wel één kopen.

Morgen gaan wij ook naar het strand, Morrie. Ik moet morgenmiddag weer naar de reumatoloog en dus is GW eerder thuis. Gaan we lekker naar het strand en daar eten. Gezellig!
Wind, je zou toch niet meer met die buurvrouw afspreken deze dinsdag .

Goed van KW dat hij heeft gegeten. Komt wel goed hoor Wind! En Bries heeft er ook de leeftijd voor, ik weet dat het eetgedoe met Schorrie begon rond 1 jaar.

Wij moeten ook nog steeds een tuinset, we hebben het er al maanden over, maar het komt er steeds niet van. Maar dat is met wel meer dingen hier, wij zijn zoooooo traag.
Vorige maand hadden we er 20, en wat denk je? 130 euro gewonnen.... Nu heeft Harrie van die 130 euro dus weer nieuwe loten gekocht. En ik schrijf wel we, maar ze zijn eigenlijk van Harrie. Hij heeft beloofd dat ik er ook een fooitje van krijg als hij 25 miljoen wint .
2e kwartaal is voorbij, dat betekent weer boekhouding doen.

En weer heb ik het niet goed genoeg bijgehouden en is het dus een berg waar ik tegenop zie. Moet toch eens wat strenger voor mezelf zijn. Nu heb ik ook geen zin, te warm.
quote:Morrie schreef op 01 juli 2008 @ 19:57:

Wind, je zou toch niet meer met die buurvrouw afspreken deze dinsdag .Ja, ik weet het! Maar wel liepen samen naar school vanmorgen en hadden dezlefde plannen
Zo, 10 staatsloten! Wij kopen er nooit eens maar gaan nu 25 miljoen winnen.

Haha, ik was echt trots op mijn remmen-en-sturen-actie terwijl ik geen rijbewijs heb! Pebblo had op een gegeven moment iets van "nu weten we het wel!".

Wind, je mail was in mijn span terechtgekomen maar ik heb er net een uurtje (!, ik was zelf verbaasd dat het alweer zo laat is!) aan besteed.

Ik werd vandaag door de juf aangesproken. 2 weken terug had GP al lelijk gedaan en een ander kindje pijn gedaan. Daar hebben we vorige week over gesproken omdat een vriendje van GP tegen hem had gezegd "jij vind het leuk hè, om andere kinderen pijn te doen!?". En later op een partijtje toen GP weer iets te hardhandig deed zei zelfde vriendje "Het was leuker geweest als jij er niet bij was!". GP was echt gekwetst door die opmerkingen, kon er niet van slapen en kwam huilend uit bed. Ik dus de juf aangesproken en hij bleek inderdaad 2 weken gehad te hebben met veel vervelend gedoe.

Maar gedeelde conclusie was: GP is aan vakantie toe, verveelt zich (kan al lezen en schrijven) en is ook nog eens minstens 1,5 kop groter dan de allerkleinsten in zijn klas!

En vandaag heeft hij dus een meisje uit het klimrek geduwd.

Juf heeft hem aangepakt. Hij zegt dat hij een zacht duwtje wilde geven en niet dat ze eruit viel. Maarja, zegt de juf, als ze er dan wel uitvalt was het echt geen zacht zetje! En daar heeft GP niets op te zeggen. Hij pruilt, en heeft tot we naar huis gingen in zijn eentje in een hoekje van het schoolplein gezeten terwijl KP aan het rondrennen was (waar halen ze de energie vandaan!?).

Ik geloof niet dat mijn kind kwade zin heeft, dat hij expres anderen pijn doet. Zou ik te naïef zijn? Hij doet dat hier ook niet, is lief voor KP en echt ontdaan van zijn acties. Ik denk dat hij zich gewoon het effect nog niet realiseert en daar dan achteraf van schrikt. Ofzo.

Nouja, heel verhaal enzo. Mocht het van kind niet aan Pebblo vertellen. Wel gedaan, en uitgelegd dat ik dit belangrijke dingen vind en dat papa belangrijke dingen ook moet weten.

Ach. Als het maar vakantie was. En als mijn kind maar weer wat uitdaging had. Vorige week en deze en volgende week 'spelen' ze dus al elke middag groep 3 en GP vind het geweldig. Gaat ook gelijk weer beter. Of ging.

Huh, zo'n verhaal was ik niet van plan?!

Pebblo is aan het waterskieën dus ben alleen. Morgen is hij thuis, ik heb neiging nu dus voor hem te gaan stofzuigen enzo, maar doe het niet. Echt niet (en dit zeg ik meer tegen mezelf hoor).

ik ga maar een bak koffie maken.
Harrie en ik waren een paar weken terug onwijs aan het fantaseren over wat we met veel geld zouden doen. Aan het eind van het gesprek was de conclusie dat het geen zin had om hierover te fantaseren, want we kochten nooit een Staatslot. Toen heeft Harrie na een hele goede maand besloten dat hij die 20 loten zou kopen....

Pebbles, vervelend, dat 'gedoe' met GP. Ik denk dat het idd met toe zijn aan vakantie te maken kan hebben. Ik zou gewoon eens afwachten wat er gebeurt als hij straks vakantie heeft en als hij daarna weer naar school gaat. Maar rot is het wel.

Iemand nog een idee waar je leuke kinderkleren kunt kopen? Schorrie groeit uit zijn zomerkleding en ik moet toch nog wel wat hebben om de zomer door te komen denk ik. Heb op de site van kleertjes.com gekeken (maar of heel duur, of ik zie alleen maar 1 leuk shirt en dat is een beetje weinig om te bestellen ivm verzendkosten), H en M (daar vind ik niets leuks op staan), Esprit (ook hier 1 leuk shirt gevonden), Wehkamp (allemaal niks). Voor een shirtje wil ik tot rond de 10 euro betalen, mag ook wel 13 euro zijn als het echt leuk is. En voor een spijkerbroek rond de 25 euro.
Foto's op die plek. Ook 1 van buik, wel in bikini dus als je mij niet 90% naakt wilt zien, niet kijken. Ook niet als je Harrie en Schorrie niet 95% naakt wilt zien, want die staan er ook tussen in zwembroek. Misschien vindt Harrie dat wel helemaal niet leuk, dat ik dat doe .
Ik ben niet zo'n online klerenkoper geloof ik.
Ga gelijk kijken!
Jawel, bij dat ene Pebbles. Jij bestelt toch altijd ergens waar ik de naam niet meer van weet?

Eigenlijk kan ik gewoon beter ff de stad in gaan trouwens, dan kun je wel gewoon 1 shirt van het ene merk en een broek van het andere merk nemen. Zit je niet met verzendkosten enzo.
quote:Pebbles schreef op 01 juli 2008 @ 22:41:

Ga gelijk kijken!De buik die jij zaterdag gezien hebt is recenter dan die op de foto
Morrie, leuke foto's!!

Je bent echt heel erg mooi zwanger.

Told you so
Hahaha Ely!

Vertel nog eens wat leuks over de bruiloft jij, hoe gaat het ermee, zijn er nog leuke vorderingen behalve dat je je haar hebt laten groeien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven