Open deuren dag

05-04-2014 10:11 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh, spannend, wij doen mee aan de open deuren dag van de NVM. Ons huis staat nu een week te koop, hebben al 2 kijkers gehad.

Huis is opgeruimd, wij zijn er klaar voor.

Wie doet er vandaag nog meer mee?
Het huis van onze buren staat al een tijdje te koop. Ik hoop toch zo, dat er potientieele kopers komen kijken. En hopelijk mogelijkheden zien. Van binnen is het redelijk (volgens de foto's), van buiten is het een bende. Overwoekerde tuin, rotte kozijnen. Ik wil zo graag nieuwe buren, dus hou mijn vingers gekruist dat mensen komen kijken en zich niet laten afschrikken door het achterstallig onderhoud.

Iedereen met een huis in de verkoop: Succes vandaag!
Hier nog niemand! Gelukkig is het viva forum een goede afleiding wachten duurt zooooo lang
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Hier ook nog niemand. Zit aan mijn tweede stuk bananenbrood (ruikt het huis zo lekker van)..
Hier ook nog niemand...pff ik verveel me?!
Succes allemaal en hopelijk zitten er tussen de kijkers de koper.
Bij ons ook nog niemand... Wachten, wachten, wachten dus haha
Hier ook wachten op die ene!

Helaas nog niemand geweest.

Huis staat nu bijna 3 maanden te koop,pas 2x kijkers gehad
Jammer voor degene die nog geen kijkers hebben maar het kan nog!

Hier is het derde gezin geweest!

Nou toch bemoedigend. Ik sta pas 2 weken in de verkoop, al 2 kijkers op afspraak met makelaar geweest en nu 3 met de open huizen dag. Duimen maar!
Koppel 2 en 3 zijn net de deur uit. Kwamen bijna gelijk binnen. En zelf door het huis laten gaan vind ik niet fijn...
Woei! De deurbel!
Iemand ook openhuizendag in omgeving Velp gld?
Zo ongelofelijk kijkers 4 en 5 zijn ook geweest! Yippie zeg
Jeetje wat fijn voor jullie zoveel kijkers! Hopelijk zit die koper erbij, hier niemand ga maar lekker van het weer genieten denk ik zou er nou echt nog iemand komen (op het laatste moment)
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Net de eerste kijkers gehad,en ze hebben wel hun gegevens achter gelaten voor de makelaar!

Als je geen interesse hebt doe je dat denk ik niet.

Nu maar wachten op de volgende!
Hier nog niemand... Wat fijn dat er bij jullie wel mensen komen zeg
Hier nog niemand geweest .. volgende keer doe k niet meer mee. al dat gepoets en gewacht. Had ook lekker kunnen gaan fietsen met dit weer.

Fijn voor diegenen die aanloop hebben zit je niet voor niets!
Hier nu ook 3 kijkers gehad! Fijn dat het niet voor niks was! Nu hopen dat er ook een kijker bij zit!
Ik bedoel natuurlijk een koper haha
Hier inmiddels 9 kijkers geweest, met twee tegelijk vond ik goed omdat ik tijd had voor allebei (moet het alleen doen), maar net 5 tegelijk! Had echt te weinig aandacht voor iedereen, maar te gek natuurlijk dat er veel op af komt! Hopelijk huis snel weg, nu 2,5 maand te koop en staat soort van leeg dus weg is weg!

Succes allemaal!
Jeetje monty top!

@mow voor mij ook geen open huizen dag meer! Het kost een hoop geld en tijd en net wat je zegt je zit maar te wachten! Had wel wat beters kunnen doen met me tijd. Maar ja wie niet waagt die niet wint weten we dat ook weer :-)
Wat betalen jullie dan om mee te doen aan de open huizen dag? Bij mij zit het bij de makelaarskosten (eenmalig) inbegrepen.

Ben wel benieuwd wat het anders kost want ik lees er meer over hier.
Echt? Wij moesten apart betalen ervoor!

We waren wat aan de late kant waardoor we niet meer mee konden doen met advertenties in de krant en advertentie in het boekje van nvm anders had het me 120 gekost nu 80 euro! Best een hoop geld voor iets waar de makelaar niks voor hoeft te doen!
Nou ik moet zeggen dat ik ook flyers heb gekregen om mee te geven, op papier door een hypotheekverstrekker wat de maandlasten ongeveer zouden zijn, en een lijst met tips en waar kijkers de gegevens op konden schrijven.

Mijn makelaar heeft aangegeven met meerdere mensen klaar te staan voor deze dag en dat ze komen als je ze belt en ze hebben tussentijds contact met me op genomen of er al mensen waren en of ik ergens hulp bij nodig had. Heel netjes en het zou me ook wel wat geld waard zijn.
En zojuist de zesde kijker! Nou wie weet, wie weet
Wij betalen niets meer voor de open dag. Gelukkig.

Net de 6e kijkers gehad.

En van een stel die is wezen kijken zijn de ouders ook nog komen kijken. Positief.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven