Open deuren dag

05-04-2014 10:11 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh, spannend, wij doen mee aan de open deuren dag van de NVM. Ons huis staat nu een week te koop, hebben al 2 kijkers gehad.

Huis is opgeruimd, wij zijn er klaar voor.

Wie doet er vandaag nog meer mee?
Drie kijkers gehad, alledrie de gegevens achtergelaten. Duimen maar.

En plus: huis is weer schoon en ik heb bananenbrood :D
En we zijn dicht! Mijn man is al naar de wc gerend hahaha
Niemand gehad hier, volgende keer beter. In ieder geval een tot in de puntjes schoon huis!

Nu snel naar de plee!
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
Hier 11 stellen/kijkers, lekker druk dus. Ik had gelukkig versterking, want veel kwamen tegelijk.

En zelfs van de taart gegeten. Nu weer verder wachten, maar ben wel tevreden.
hier 7 kijkers gehad, een daarvan heeft al een afspraak bij de makelaar gemaakt en komt aanstaande dinsdag nog een keer kijken :D
Hier ook mee gedaan en vier kijkers over de vloer gehad (4 meer dan in oktober ). Eerste kijkers verwacht ik niks van, de twee volgende waren positief en hoop ik nog wat van te horen en de vierde was ook wel positief maar had nog een huis te verkopen. Maar alle vier hebben ze hun gegevens achter gelaten en mag ik terugbellen, zo benieuwd of er iets uit komt.

Oh hier geen extra kosten voor de open dag, maar dan ook alleen een vermelding op funda en je kan posters downloaden om op te hangen, geen advertenties oid.
Pfff hier een 'loper' ,ik ben echt bekaf!

Was het voor jullie als verkopers ook zo intensief met steeds nieuwe gezichten en maar enthousiast doen?
Ik denk dat het als kijker misschien wel vermoeiender is. Ten eerste blijf ik gewoon in mijn eigen huis, en ik hoefde ook geen mening te vormen of ik een huis leuk vond of zo. Een beetje vermoeiend is het wel, maar eigenlijk viel het wel mee. Ik vond het nu in elk geval stukken beter te doen dan de vorige keer, tien er vrijwel niemand kwam, maar ik toch de hele tijd zat te wachten.
Wij staan bijna 2 weken op Funda en hadden gisteren 4 kijkers. Terwijl wij in een zogenaamd 'grensgebied' wonen en demOpen Huizen Dag iets minder populair is. Echt heel leuk! Twee daarvan waren erg geïnteresseerd. Nu hopen dat er iets uit voort komt
Wij zijn wezen kijken bij een huis en zijn heel erg enthousiast. We staan te popelen om morgen de makelaar te bellen, maar moeten ook kijken wat we voor ons eigen huis kunnen gaan krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven