Open deuren dag
zaterdag 5 april 2014 om 17:53
Hier ook mee gedaan en vier kijkers over de vloer gehad (4 meer dan in oktober ). Eerste kijkers verwacht ik niks van, de twee volgende waren positief en hoop ik nog wat van te horen en de vierde was ook wel positief maar had nog een huis te verkopen. Maar alle vier hebben ze hun gegevens achter gelaten en mag ik terugbellen, zo benieuwd of er iets uit komt.
Oh hier geen extra kosten voor de open dag, maar dan ook alleen een vermelding op funda en je kan posters downloaden om op te hangen, geen advertenties oid.
Oh hier geen extra kosten voor de open dag, maar dan ook alleen een vermelding op funda en je kan posters downloaden om op te hangen, geen advertenties oid.
zaterdag 5 april 2014 om 22:43
Ik denk dat het als kijker misschien wel vermoeiender is. Ten eerste blijf ik gewoon in mijn eigen huis, en ik hoefde ook geen mening te vormen of ik een huis leuk vond of zo. Een beetje vermoeiend is het wel, maar eigenlijk viel het wel mee. Ik vond het nu in elk geval stukken beter te doen dan de vorige keer, tien er vrijwel niemand kwam, maar ik toch de hele tijd zat te wachten.
zondag 6 april 2014 om 15:26