Vrijgezellenfeest
woensdag 13 april 2011 om 18:44
Een vriendin van mij gaat trouwen en heeft mij gevraagd om ceremoniemeester te zijn. Ik vind het hartstikke leuk ceremoniemeester te zijn en zo nauw bij de bruiloft betrokken te zijn.
Nu is het enige waar ik tegenaan loop, het vrijgezellenfeest. Dit is 1 van de eerste vriendinnen die gaat trouwen, dus erg veel ervaring heb ik niet. Ik ben er zelf pas naar 1 geweest (en dat wat niet zo'n succes)
Hoe plan je bijvoorbeeld zo'n dag in? Maak je er een hele dag van of alleen een avond? Hoeveel dingen plan je op die dag (activiteit, eten etc)?. Wat is een normale prijs voor een vrijgezellenfeest, ik wil mensen niet onnodig op kosten jagen.
En de belangrijkste vraag is natuurlijk, wat te doen op die dag?
Ik zie door de bomen het bos niet meer namelijk.
Heeft iemand misschien bruikbare tips en dingen waar ik absoluut aan moet denken?
Alvast bedankt!
Nu is het enige waar ik tegenaan loop, het vrijgezellenfeest. Dit is 1 van de eerste vriendinnen die gaat trouwen, dus erg veel ervaring heb ik niet. Ik ben er zelf pas naar 1 geweest (en dat wat niet zo'n succes)
Hoe plan je bijvoorbeeld zo'n dag in? Maak je er een hele dag van of alleen een avond? Hoeveel dingen plan je op die dag (activiteit, eten etc)?. Wat is een normale prijs voor een vrijgezellenfeest, ik wil mensen niet onnodig op kosten jagen.
En de belangrijkste vraag is natuurlijk, wat te doen op die dag?
Ik zie door de bomen het bos niet meer namelijk.
Heeft iemand misschien bruikbare tips en dingen waar ik absoluut aan moet denken?
Alvast bedankt!
dinsdag 8 april 2014 om 12:16
Het is ook allemaal heel duur geworden! Wij hebben nu wat leuks gevonden om te gaan doen. een zg. quizdiner. Dit is lekker uiteten in combinatie met een quiz. En eten moeten we toch, dus is het wel leuk om daar meteen een activiteit aan te koppelen. en ook niet zo duur hoor. wij hebben dit geboekt bij xxxx . Uiteindelijk draait het om de aanstaande bruid, maar zelf een leuke avond hebben is natuurlijk mooi meegenomen. Ik zal nog wel laten weten hoe het was
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-04-2014 13:44
Reden: link naar commerciële site verwijderd.
Reden: link naar commerciële site verwijderd.
% gewijzigd
dinsdag 8 april 2014 om 13:33