Kattenkwaad!

09-04-2014 15:26 19 berichten
Haha zit op Facebook kattenkwaad verhalen van vroeger op te halen en lig helemaal in een scheur. Vandaar dat het me leuk lijkt om te weten wat jullie vroeger allemaal uitvraten. (of nog steeds) en hoe hard dat achteraf gezien eigenlijk door de beugel kon.

Ik trap af:

- ooit gezien in een TV programma over kattenkwaad en tot in den treure door mij en buurjongen uitgevoerd om de walging van onze medemens op de hals te halen: De Poepluier. Dan maakte je van ontbijtkoek en een beetje cola een drabje wat je in een schone luier smeerde. Dan aan willekeurige voorbijgangers vragen of ze een hapje poep lustten. Om vervolgens zelf een likje te nemen. Moehaha wat erg was dat

- in het tijdperk voor de nummermelder random mensen bellen met de grootst mogelijke kulverhalen. Daar ook paar hele schaamteloze streken mee uitgehaald die achteraf niet echt konden (een vrouw opbellen met de SOA uitslag van haar man).

-tot in den treure belletjelellen

-Alle tuinkabouters, ganzen e.d. stelen en bij de grootste zeurbuurman in de tuin uitstallen met sigarettenpeuken en lege blikkies bier ernaast zodat het leek of die dingen een mega party hadden gebouwd in zijn tuin.

-ballon om de uitlaat van een auto

-kauwgom op de deurbel

-Met tie wraps fietsen op slot zetten

-Fikkie steken

-Rookbommen bouwen van PVC buis en sterretjes

(ik ben nu heel braaf tegenwoordig heur)
Alle reacties Link kopieren
En als je ouder wordt, leer je dat je alle humor in de categorie "je had er bij moeten zijn" voor jezelf moet houden en ze vooral niet op moet schrijven in blogs/topics/romans/emails/anderegeschrevenbronnen.
Spreuken 18:2
quote:Satchel schreef op 09 april 2014 @ 15:28:

En als je ouder wordt, leer je dat je alle humor in de categorie "je had er bij moeten zijn" voor jezelf moet houden en ze vooral niet op moet schrijven in blogs/topics/romans/emails/anderegeschrevenbronnen.Want? Wat is er precies mis met een stukje jeugdsentiment ophalen op een saaie woensdagmiddag?
wow, ik geloof dat ik een heel braaf kindje was...
Ab imo pectore
quote:GrumpyCat1983 schreef op 09 april 2014 @ 15:31:

[...]

Want? Wat is er precies mis met een stukje jeugdsentiment ophalen op een saaie woensdagmiddag?Haske leuk voor jou, haske gaap voor ee
Ik vind het niet zulk grappig kattenkwaad. Maar goed, misschien valt het onder `je had erbij moeten zijn`?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:emmylou schreef op 09 april 2014 @ 15:33:

wow, ik geloof dat ik een heel braaf kindje was...Ik ook! Belletjelellen deed ik wel, en die foptelefoontjes ook, maar die andere dingen niet. Dat durfde ik denk ik ook niet.
quote:Mylene_Valerie schreef op 09 april 2014 @ 15:43:

Ik vind het niet zulk grappig kattenkwaad. Maar goed, misschien valt het onder `je had erbij moeten zijn`?Dacht jij van tevoren ook dat het over katten ging?
Oh die vreten ook vanalles uit... maar daar is al een topic over met lieve en grappige kattenfilmpjes.
En over saai gesproken daarom skip ik de gehele kinder en baby pijler. En topics over koken en noem maar op. Just saying. Als ik in elk topic wat mij op de gaapspier werkt 'boring' moet gaan typen ben ik nog wel even bezig...
Owww wat was ik braaf zeg!

Belletje lellen deed ik wel, besjes naar auto's schieten

door zo'n PVC buis.

Wat ik ook deed, al weet ik niet of dat echt kattenkwaad is, tekeningen maken en die aan de deur verkopen ...

Werd ik helaas niet erg rijk van...

Er is ook nog een tijdje geweest dat we met een paar mensen wel een sexlijnen gingen bellen...

Verder was ik best wel braaf...
Ooit een keer een nummer gebeld toen ik heel jong was.

Bijna zelfde nummer als ons huisnummer op de laatste 2 na.

Als kinderachtig idee niks zeggen en ophangen.

En echt ouder dan 9 zou ik niet zijn geweest.

MAAR TOEN:

Een vrouw nam op. Ik zei niks

En opeens zei ze : ben jij dat?? (En toen een naam) ben jij dat? Alsjeblieft, zeg wat als jij het bent. En ze klonk echt verdrietig.

Ik hing op

Jeetje wat heb ik mij toen als jong meisje en nu nog als schuldig gevoeld erover..

Nooit meer iets gedaan.

Wel iets anders wat verkeerd afliep. Maar was goed bedoeld en niet als kattenkwaad
quote:Satchel schreef op 09 april 2014 @ 15:45:

[...]

Dacht jij van tevoren ook dat het over katten ging?

-grijnz- Dat vind ik dan weer wel onder `schattig` vallen .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Belletjelellen (uiteraard net even wat vaker bij de chagrijnigste buurman) en willekeurig iemand uit het telefoonboek bellen met de mededeling dat er een olifant in zijn/haar tuin stond. En iemand in de buurt had een geweldig groot terrein met water, een brug, mooie bloemen en planten. In mijn herinnering was het in ieder geval heel sprookjesachtig. Ik was ook nogal gek op het boek "de geheime tuin" en ik ging vaak genoeg op avontuur met een vriendinnetje op dat terrein. Onder het hek door en zorgen dat je niet gezien werd. 1 keer gesnapt en toen deden we alsof we onze kat kwijt waren en hem aan het zoeken waren . Daarna durfde ik niet meer terug.

Verder was ik best wel braaf vergeleken met wat jij allemaal uitgehaald hebt . Denk je bij sommige dingen wel eens "wow, dat ik dat gedaan heb"?
Some flies are too awesome for the wall
Hoezo "gaap" en " je had er bij moeten zijn" gehalte?

Grappig te lezen en er werd niets gesloopt.

Weer eens wat anders, al die kookprogramma's hebben we nu ook wel gehad.
Oh, ik heb best wel erge verhalen. Ik was nogal een klauteraar en jutte ook graag andere kinderen op. Mijn buurmeisje heeft twee keer haar enkel gebroken toen ze probeerde hetzelfde te doen als ik. Een keer doordat we van de (hele hoge) schommel in de Linnaeushof sprongen terwijl hij op zijn hoogste stand was, en de andere keer sprongen we gewoon van de brandtrap af.

Een andere jongen bij ons op de galerij is zijn pink kwijt geraakt door een flauw grapje. Er waren deuren met glas erin van de galerij naar het trappenhuis. Ik hield samen met jongetje A de deur dicht zodat jongetje B (broertje van A) er niet in kon. Jongetje B werd vervolgens heel kwaad en trapte tegen het glas aan. Zijn been door het glas, slagaderlijke bloeding, B was zijn pink kwijt, dus dat was een heel dramatisch gebeuren met ambulances Overigens was ik een jaar of 8 en A en B een jaar en twee jaar ouder, dus het was echt allemaal niet met kwade opzet.
Belletje trekken en ander onschuldig vertier (waar ik me tegenwoordig blauw aan erger als kinderen dat doen ) heb ik natuurlijk ook gedaan. Ik ben opgegroeid in een galerijflat, dus als ik naar buiten ging had ik binnen no time een heel clubje kinderen om mee te spelen. We gingen ook direct na schooltijd naar buiten, en na het eten vaak ook nog.
De buurvrouw met een vreemd nummer gesmst: ''Hoe laat spreken we af?'' Wij dachten natuurlijk dat zij noooooit zou antwoorden MAAR: Hi Joop, zit hier met een heerlijk wijntje te denken aan jouw..

Niet echt kattenkwaad maar heb toen zo gelachen, we hadden dit zo niet verwacht!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Ik was altijd lief.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven