Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
Ja ze wals over zijn gevoelens en grenzen heen.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
quote:Jibba schreef op 09 april 2014 @ 22:45:

[...]

Zij misbruikt haar ADHD om weg te komen met hysterisch, grensoverschrijdend gedrag, luiheid en leugens,

Haar 'relatie' met Ruud heeft mijn mening over haar ook geen goed gedaan. Ik heb zo'n afkeer van hoe zij daarmee omgaat.Ze is verliefd op Ruud en steekt verder haar kop min of meer in het zand. Maar elegant gaat ze er niet mee om nee
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Billy zet Ruud nu zelf ook te kakken (waar ze vorige week zo tegen ageerde), want zij, Andrea en Lot verdienen tenslotte geld....
Ik ben ook allergisch voor haar.
Ze antwoord ook steeds voor hem.

Vanmiddag had ze het met ruud over wie zijn oudste vriend is. En hij zei 26. Emil reageerde daar op met ow dus ik ben geen echte vriend als grapje. En Billy gelijk dat ruud hem echt wel een echte vriend vind enzo.
quote:Kamparie schreef op 09 april 2014 @ 22:53:

Billy zet Ruud nu zelf ook te kakken (waar ze vorige week zo tegen ageerde), want zij, Andrea en Lot verdienen tenslotte geld....

Billy heeft op de Biomarkt voor 150 euro verkocht.

De rest is verdiend door Lot met d'r armbandjes/haarbandjes/schilderij.
quote:Nouschi schreef op 09 april 2014 @ 22:52:

[...]

Ze is verliefd op Ruud en steekt verder haar kop min of meer in het zand. Maar elegant gaat ze er niet mee om nee

Als ze haar kop in het zand zou steken, zou ik er nog mee kunnen dealen. Maar ze doet niet anders dan Ruud ervan proberen te overtuigen dat hij wél verliefd op haar is, een relatie met haar heeft en deze ook wil voortzetten als Utopia afgelopen is.

Wat ik ook vreselijk irritant vind is dat ze de hele dag hint/praat over seks met Ruud, tegen iedereen die het horen wil, waar iedereen bij is. Haar hele leven draait inmiddels om hem. Ze is zijn woordvoerder, hij is haar zakelijk manager, zij aanbidt hem, hij laat zich graag aanbidden.

Soms is Ruud weer even heel duidelijk en zegt dat hij haar lief en aardig vindt maar dat hij geen relatie met haar heeft en dat hij ook niet van plan is om een relatie met haar te hebben na Utopia.

Dan huilt en schreeuwt Billy 'what the fock, ik ben al 32, wie denk je wel niet dat je bent, ik verdien beter bladiebla.

Gaat dan onmiddellijk anschluss zoeken bij anderen en is ze weer beste vriendinnen met Lot, Nico zelfs Dré krijgt dan weer aandacht van Bill.

Maar ze kan nooit lang zonder Ruud dus neukt ze weer met hem en dan transformeert ze weer in het adorerende giechelende adhd-ertje dat de hele dag in katzwijm ligt en geen moment van zijn zijde wijkt.
Soms zegt ze dat ze 31 is en soms 32
quote:Mies85 schreef op 09 april 2014 @ 23:17:

Soms zegt ze dat ze 31 is en soms 32

Zelfs over haar leeftijd verandert ze om de haverklap van mening!

quote:Jibba schreef op 09 april 2014 @ 23:51:

[...]

Zelfs over haar leeftijd verandert ze om de haverklap van mening!

Liggen ze echt elke nacht te wippen en smikkelt zij die paal 's morgens weer af?
Ja en soms ook midden op de dag.
Je meent het! Kan me dat echt niet voorstellen hè, als je dan perse wilt zoek je toch een intieme plek
quote:Kamparie schreef op 10 april 2014 @ 00:10:

Je meent het! Kan me dat echt niet voorstellen hè, als je dan perse wilt zoek je toch een intieme plek

Nou, ze zijn van plan het bed in de Bed & Breakfast in te gaan wijden en als Billy haar atelier staat, gaat ze daar de matrassen neerleggen.

Dit heeft ze al een keer gedaan in het werkhok buiten en ook in de werkruimte in de loods.
Oh en als ze neuken in de douche is dat tegenwoordig niet meer te zien op de streams maar ze douchen zo'n 2 á 3 keer per dag samen.
Wat zal zij zichzelf voor de kop slaan als ze uit Utopia komt....
Nico en Rienk hebben afspraken met de regie. Bij hun zullen alleen schaduw te zien zijn.
Ook belachelijk...! Ga dan de bosjes in waar geen camera's zijn, alle mensen, de eerste keer en dan gelijk voor heel NL.
quote:Kamparie schreef op 10 april 2014 @ 00:23:

Wat zal zij zichzelf voor de kop slaan als ze uit Utopia komt....Vanmiddag zat ze op Ruud's nek en toen riep ze: Oh Ruud, ik heb een natte kut!!
Haha hoe raar is dat.

En Robin heeft uren gelachen om de boodschappen van Gio. Wat ook wel geinig was maar zó grappig? Nee.
Lees net op Twitter

Robin vertelt Giorgio dat ze wél bij de genomineerden zit dinsdag, maar niet naar huis gaat #utopia Gevoel of afgesproken?
quote:Mies85 schreef op 10 april 2014 @ 00:39:

Haha hoe raar is dat.

En Robin heeft uren gelachen om de boodschappen van Gio. Wat ook wel geinig was maar zó grappig? Nee.

Die twee zap ik meestal ook meteen weg.

Dat quasi verontwaardigde toontje van Robin en Gio die maar niet stopt met haar pesten en aanraken. Pfff.

Nico en Rienk kan ik ook al niet meer naar kijken.

Mijn gratis streams lopen af op 8 mei. Denk dat ik er dan ook wel klaar mee ben. Maar voor die tijd graag nog even Billy eruit.
Ik snap écht niet wat Nicoline in Rienk ziet. Eng mannetje met fundamentele trekjes.
Ja dat snap ik ook niet, die Rienk spoort ook echt niet.
Nee ben niet overtuigd, vind Billy nog steeds leuk.

Kan het verder ook niet goed onderbouwen waarom ik haar leuk vind.

Daarintegen die Robyn dat vind ik echt een engnek, precies het type vrouw waar ik allergisch voor ben, waar ik niks mee kan, gewoon alles haar houding, make up, stem...bluh..
quote:Jibba schreef op 09 april 2014 @ 23:14:

[...]

Als ze haar kop in het zand zou steken, zou ik er nog mee kunnen dealen. Maar ze doet niet anders dan Ruud ervan proberen te overtuigen dat hij wél verliefd op haar is, een relatie met haar heeft en deze ook wil voortzetten als Utopia afgelopen is.

Wat ik ook vreselijk irritant vind is dat ze de hele dag hint/praat over seks met Ruud, tegen iedereen die het horen wil, waar iedereen bij is. Haar hele leven draait inmiddels om hem. Ze is zijn woordvoerder, hij is haar zakelijk manager, zij aanbidt hem, hij laat zich graag aanbidden.

Soms is Ruud weer even heel duidelijk en zegt dat hij haar lief en aardig vindt maar dat hij geen relatie met haar heeft en dat hij ook niet van plan is om een relatie met haar te hebben na Utopia.

Dan huilt en schreeuwt Billy 'what the fock, ik ben al 32, wie denk je wel niet dat je bent, ik verdien beter bladiebla.

Gaat dan onmiddellijk anschluss zoeken bij anderen en is ze weer beste vriendinnen met Lot, Nico zelfs Dré krijgt dan weer aandacht van Bill.

Maar ze kan nooit lang zonder Ruud dus neukt ze weer met hem en dan transformeert ze weer in het adorerende giechelende adhd-ertje dat de hele dag in katzwijm ligt en geen moment van zijn zijde wijkt.

Ze heeft gelijk want ze hebben ook een relatie. Ruud is net zo of nog onzekerder dan Billy en heeft haar ook nodig.

Ik kijk alleen tv dus zie niet wat ze de hele dag doen verder, thank god.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven