Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Nog zo'n voorbeeldje van hoe ranzig Billy is:

Gisteren zegt ze tegen Ruud: Ik heb zin om je te spugen.

Ze spuugt op zijn borst en vervolgens duikt ze op hem om het weer op te slurpen.

Van de week vraten Billy en Ruud de snotjes uit elkaars neus.

Als Ruud een snotje uit z'n neus haalt, laat ie 'm eerst zien aan Billy alvorens hij hem in z'n mond stopt.
Alle reacties Link kopieren
Waarom gaan er telkens 2 mensen aan de ketting? wat is het praktische nut daarvan?
Oh heerlijk dit topic, laat maar komen die livestream spoilers!

Ben er zelf half ingerold, kijken uit nieuwschierigheid maar nu moet ik het gewoon bijhouden. Het is de sims zonder controle.

Will be back..
quote:louloulouise schreef op 11 april 2014 @ 15:39:

Oh heerlijk dit topic, laat maar komen die livestream spoilers!

Ben er zelf half ingerold, kijken uit nieuwschierigheid maar nu moet ik het gewoon bijhouden. Het is de sims zonder controle.Will be back..
Only dead fish go with the flow
quote:Jibba schreef op 11 april 2014 @ 14:46:

Nog zo'n voorbeeldje van hoe ranzig Billy is:

Gisteren zegt ze tegen Ruud: Ik heb zin om je te spugen.

Ze spuugt op zijn borst en vervolgens duikt ze op hem om het weer op te slurpen.

Van de week vraten Billy en Ruud de snotjes uit elkaars neus.

Als Ruud een snotje uit z'n neus haalt, laat ie 'm eerst zien aan Billy alvorens hij hem in z'n mond stopt.

Oh jakkes!

Maar Jibba, is dit dan geen momentje dat je even had gewenst niet achter de streams te kruipen?
Only dead fish go with the flow
quote:Jibba schreef op 11 april 2014 @ 14:42:

[...]

Serieus?

Dat kan je toch niet maken. Spullen die zij ruilt zijn gemaakt dankzij investeringen van de groep. Er zijn ook mensen die zelf niet zoveel dingen maken (Emil, Aike, Isa). kunnen dus niet ruilen en die hebben dan nooit iets voor zichzelf. Bovendien verdient die Billy echt een drol terwijl ze denkt dat ze zo ongeveer kostwinner is in dat Utopia.

Aike zei ook al: Nou, dan ga ik kaarten voor Live in de Loods ruilen voor kleding enzo. Toen gingen de dames steigeren want DAT kon natuurlijk niet. Live in de Loods werkten ze tenslotte allemaal aan mee.Als ze af en toe wat wil ruilen vind ik niks mis mee. Lot zei ook tegen Aike als jij wat wilt ruilen kun je zo een paar kettinkjes van me krijgen. Niet zo moeilijk over doen vind ik.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Voor de rest jibba:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 11 april 2014 @ 16:22:

Voor de rest jibba: [img]http://www.sherv.net/cm/emoticons/hand- ... oticon.gif[/img]

...maar dat ruilen kan echt niet...
conversation = awareness
Waar kwam die ruilwaar dan eigenlijk vandaan? Trokken mensen hun jurkje uit om deze te ruilen voor 'n schilderij?
quote:Nouschi schreef op 11 april 2014 @ 16:22:

Voor de rest jibba: [afbeelding]

Thanks to Jibba; eindelijk wat uitspraken over het typetje Billie waarin ik mij helemaal kan vinden. Een andere uitspraak van haar: 'Ik ben niet zo goed in denken.' Uiteraard wijdt ze ook dit aan ADHD zoals ze alles te pas en te onpas aan deze, voor haar, handige kapstok hangt wanneer ze weer eens ergens mee wil wegkomen. Hetgeen ze nog heeft te leren is onder andere haar mond wat vaker dicht te houden in plaats zich overal mee te bemoeien. Wanneer je niet zo goed bent in denken, kun je maar beter niet zoveel te vertellen willen hebben ...

Samen met Andrea, nog zo'n uitzonderlijk egocentrische dramaqueen, zie ik Billie graag vertrekken. Waarschijnlijker is dat dit niet gaat gebeuren aangezien juist deze typetjes de nodige 'hilariteit' brengen binnen het Utopiaanse groepsproces. Stel je voor dat het eens 'saai' zou worden ?!? Stel je voor dat het straks nog eens echt 'ergens' over gaat ?!? Hoe dan ook is dit experiment bij voorbaat al geslaagd (of niet). Utopia is nog altijd niet veel meer dan een matig aftreksel van de doorsnee maatschappij met soms iets teveel peper en zout.

De vijf fasen binnen 'het groepsproces' op een rijtje:

Fase 1 - Kennismaken en presentatie

Fase 2 - Macht en testen

Fase 3 - Intimiteit en affectie

Fase 4 - Presteren

Fase 5 - Evalueren

Utopia:

Gedeeltelijk terug naar Fase 1 wanneer er nieuwe bewoners arriveren.

Utopia ... Boeiend versus vermoeiend.

Ik denk dat ik het voorlopig nog wel wil volgen.

Dus...
Chocola laat je kleding krimpen
Conflictsituatie tussen Andrea, die zich buiten gesloten voelt, en de meisjes Charlotte, Laura en Robin. Gelukkig kan iedereen zijn stressei kwijt: Dre bij Robin en de meiden bij Billie die zich van nature de attitude van psycholoog aanmeet tijdens ... de meeste dialogen. De meiden zijn een beetje 'klaar' met Andrea en Billie neemt haar met een korrel zout.

Volgens Charlotte en Robin (en anderen) zou Andrea het beste naar huis gaan vanwege haar emotionele labiliteit. De reden dat ze dit niet over hun hart kunnen verkrijgen, is vanwege haar emotionele labiliteit. En jah ..... da's een paradox waar de Utopianen maar niet uitkomen. En dus gaat men gestaag door met pappen en nathouden, met de nodige korrels zout.

Ik zou het toch oprecht jammer vinden wanneer Isabel degene is die binnenkort haar Utopia in opbouw zou moeten verlaten omdat men in het algemeen geen ruggengraat heeft om een Andrea, met een enkeltje, lekker naar haar Bonaire terug te zenden. Ook al geef ik toe dat ik Isabel liever (wanneer ze serieus is) hoor zingen dan praten. En dan niet zoals in de koeienstal om de aandacht van Nicolien te krijgen. Dat vond ik bijzonder irritant gedrag, maar waarop Nicolien m.i. perfect 'participeerde'.

Toch ben ik van mening dat het goed instellen van de volume van de microfoon van Isabel al een perfecte oplossing zou kúnnen zijn om de natuurlijke volume van haar stembanden iets te temperen.
quote:dragoneye schreef op 11 april 2014 @ 20:16:

Conflictsituatie tussen Andrea, die zich buiten gesloten voelt, en de meisjes Charlotte, Laura en Robin. Gelukkig kan iedereen zijn stressei kwijt: Dre bij Robin en de meiden bij Billie die zich van nature de attitude van psycholoog aanmeet tijdens ... de meeste dialogen. De meiden zijn een beetje 'klaar' met Andrea en Billie neemt haar met een korrel zout.

Volgens Charlotte en Robin (en anderen) zou Andrea het beste naar huis gaan vanwege haar emotionele labiliteit. De reden dat ze dit niet over hun hart kunnen verkrijgen, is vanwege haar emotionele labiliteit. En jah ..... da's een paradox waar de Utopianen maar niet uitkomen. En dus gaat men gestaag door met pappen en nathouden, met de nodige korrels zout.

Ik zou het toch oprecht jammer vinden wanneer Isabel degene is die binnenkort haar Utopia in opbouw zou moeten verlaten omdat men in het algemeen geen ruggengraat heeft om een Andrea, met een enkeltje, lekker naar haar Bonaire terug te zenden. Ook al geef ik toe dat ik Isabel liever (wanneer ze serieus is) hoor zingen dan praten. En dan niet zoals in de koeienstal om de aandacht van Nicolien te krijgen. Dat vond ik bijzonder irritant gedrag, maar waarop Nicolien m.i. perfect 'participeerde'.

Toch ben ik van mening dat het goed instellen van de volume van de microfoon van Isabel al een perfecte oplossing zou kúnnen zijn om de natuurlijke volume van haar stembanden iets te temperen.Wie ben jij dan??
Ruud snuit snot in z'n snor en likt het dan op:

De loods is vol gasten van het restaurant en de B&B

Totaal geen gevoel voor decorum deze retard en z'n dinnie.
En ja hoor, de eerste 2 zogenaamde gasten voor de B&B zijn 2 wannabee actreutels uit de John de Snol stal. Lesbisch zodat Lautje bij binnenkomst al soppend rondloopt en zich erop verheugt om er straks tussenin te liggen. Vieze Ruudtje kan straks rukken op lesbo-sex en randjes- Billy natuurlijk helemaal over de zeik, die heeft gisteren zo haar best gedaan in haar neukhok de B&B maar ja, ze blijft niet goed genoeg.
quote:dammes3 schreef op 11 april 2014 @ 21:45:

En ja hoor, de eerste 2 zogenaamde gasten voor de B&B zijn 2 wannabee actreutels uit de John de Snol stal. Lesbisch zodat Lautje bij binnenkomst al soppend rondloopt en zich erop verheugt om er straks tussenin te liggen. Vieze Ruudtje kan straks rukken op lesbo-sex en randjes- Billy natuurlijk helemaal over de zeik, die heeft gisteren zo haar best gedaan in haar neukhok de B&B maar ja, ze blijft niet goed genoeg.Grof .... doch komisch.
Ik vind dat Vanessa een irritante stem, intonatie én accent heeft.
Wat kan Ron toch lekker zingen. Haha
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Als ik in Utopia zou zitten en ik zou verliefd worden of uiteindelijk kans op seks zou hebben zou ik het ook zeker doen. Maar wel wat discreter.

Maar ik moet zeggen dat ik veel van Billy in mezelf herken. Erg ge oef. Of niet... Hahaha

Alleen dat alles op adhd gooien vind ik jammer.
Billy is weer aan het smeken om te douchen. Oh ohw

En zag ik net nou joey hangen achter de stoel van lot of niet?
Eten met vanessa als er eters komen en nu in de jacuzzi als je naar de b n b komt met vanessa en Laura. Hel normaal ga je toch ook niet met het personeel in bad...
ik vind het gewoon zonde dat ik naar bed moet... post vooral door :D
Rienk en Nico onder de dekens!!

Ze zitten in de jacuzzi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven