Zaterdagmorgen

12-04-2014 09:05 146 berichten
Goedemorgen ladies,

Nou, mijn plannen staan als een huis. Ik ben gisteren wezen stappen en vandaag zet ik al mijn energie in om daarvan bij te komen. Ik doe helemaal niets dus.

De deur staat open en er komt een heerlijke rust binnen, samen met het lentefris en mijn beker koffie staat voor m´n neus te geuren. Alles is goed in de wereld.

Hangen jullie vandaag ook maar wat rond of staan er leuke plannen op stapel? Er zijn een flink aantal festivals vandaag door heel het land, waarbij het bierfestival in Groningen me het meest opvalt, want het begint om 1 uur en hoe lang daarna ben je blind in een tollende wereld of loopt het niet zo'n vaart?

Ook het rebirthfestival kickes off vandaag, lekker, de hele dag rondhopsen op muziek waar je van moet houden.

Ik ben benieuwd naar alle plannen.

Be happy.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd aan de jarigen! Fijne dag gewenst!
quote:Manji schreef op 12 april 2014 @ 09:42:

Zometeen komt mijn jongste zus en dan gaan wij naar mijn oudste broer waar ook de rest van de familie komt op de halfjaarlijkse broers en zussen dag.

Voor iedereen een heel fijn weekend.

Geniet ervan!

Leuk, zo'n familiebijeenkomst. Wat een geweldige afspraak is dat, ieder half jaar.

Geen familie hier, alleen mijn zoon, maar die telt voor tien, dus dat compenseert.
Sterkte Swift!
quote:oldwood schreef op 12 april 2014 @ 09:43:

Goeiemorgen allemaal!

Leuk weer een topic van cateautje

Hier ga ik vanavond uitgebreid koken voor mijn man, we hebben het allebei nog nooit gegeten.

Dus ik ben benieuwd.

Heb het hele huis al weer gepoetst, alleen paar boodschappen voor het weekend halen nog.

En als mijn man uit bed komt, gooi ik het beddengoed in de wasmachine.

En dan heerlijk genieten van een rustig weekend

Geniet allemaal van jullie dag allemaal!Wat ga je koken?
quote:ikdus2010 schreef op 12 april 2014 @ 09:41:

[...]

Dank je wel! We hebben een goede prijs en de datum van overdracht is ook helemaal goed voor ons.Wat een ongelooflijk geluk in deze tijd, fantastisch!
Goedemorgen!

Ik ga mezelf eens pushen uit bed te komen. Heb een verslag te maken en werk te doen! Maar geen zin...

Ik zie t zonnetje tussen de gordijnen door schijnen dus misschien ga ik tussen t ploeteren door nog even een wandelingetje maken of iets.
quote:Jippertje schreef op 12 april 2014 @ 09:44:

[...]

Mijn zoon (10) is gisteren teruggekomen van werkweek. Ik denk dat ik vandaag genoeg plezier heb om zijn verhalen aan te horen. Nu niet hoor, nog ligt hij nog op één oor

En af en toe een extra knuffel te pikken om het in te halen...

Een grote reis van een grote man. Dat is het begin. Mooie herinneringen aan.

Kroelse.
Gefeliciteerd Swift, hoop voor je dat het allemaal goed gaat
Ik ben aan het herstelende van een buikgriep

Gaat nu weer stuk beter maar aangezien ik gisteren nog fixe

Buikpijn had.doe ik maar rustig aan nu lekker tlc kijken en vanmiddag boodschappen want niks in huis misschien beetje

Opruimen en poetsen hopelijk ben ik dan maandag

Weer fit.
quote:aardbeitje89 schreef op 12 april 2014 @ 09:45:

Goedemorgen Cateautje! Heb je een leuke avond gehad gister? Je dag uitbrakken klinkt wel heeeerlijk! Ik zit alweer in de bus, onderweg naar het laseren van m'n benen en bikinilijn .

En de rest van de dag m'n oude huis schoonmaken omdat dinsdag m'n laatste keuring is.

Jou plannen klinken beter

Ja, benen en bikinilijn daar kies je zelf voor, dus en niet zeuren.

Dinsdag ben je er van af.

Geniet toch maar van je dag.

We hebben het heel gezellig gehad, maar ik heb niet genoeg gedronken om ergens last van te hebben. het is het late naar bed gaan en de drukte tot dan toe die me moe hebben gemaakt. Ik ben al een oud gebouw, dus doorjassen zit er niet meer in.
Hey cateautje ik lees jouw topic normaal gesproken s'middags pas en dan ben ik net even te last. Nu lig ik nog in bed samen met de kinderen en vriendlief is aan het werk.

Mijn dochter heeft een feestje straks , daarna wat boodschappen doen. Vanavond heb ik een etentje en daarna wat drinken in de stad.

Ik denk dat ik me morgen voel hoe jij je vandaag voelt

Geniet van je uitrustdag!
quote:Cateautje schreef op 12 april 2014 @ 09:45:

[...]

Oh jee, mannen!!! Altijd wat met die figuren.

Fijn dat je het zo naar je zin hebt, maar laat je niet meeslepen in de drukte, dat maakt het allemaal veel minder leuk. Laat man op vrijdag maar aan zijn zorgdag. Ik zou wegblijven van huis op vrijdag, zo ben ik dan ook wel weer.Dat klinkt aanlokkelijk, maar vrijdag zal ik ook wat van mijn huishoudelijke taken moeten doen. De dingen die ik altijd op woensdag deed bijvoorbeeld.
Goeiemorgen

Ik ben met mijn opa op weg naar de molen, even bijkletsen met oude vrienden en meel halen. En nog prachtig weer ook!

Iedereen veel sterkte, plezier en gefeliciteerd vandaag
quote:Cateautje schreef op zaterdag 12 april 2014 09:49 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="oldwood in "Zaterdagmorgen"" class="messagelink">oldwood schreef op 12 april 2014 @ 09:43</a>:</b>

Goeiemorgen allemaal!

Leuk weer een topic van cateautje

Hier ga ik vanavond uitgebreid koken voor mijn man, we hebben het allebei nog nooit gegeten.

Dus ik ben benieuwd.

Heb het hele huis al weer gepoetst, alleen paar boodschappen voor het weekend halen nog.

En als mijn man uit bed komt, gooi ik het beddengoed in de wasmachine.

En dan heerlijk genieten van een rustig weekend

Geniet allemaal van jullie dag allemaal!</div></blockquote>Wat ga je koken?

Asperges met andere groente erbij en met krieltjes en beenham, en een toetje natuurlijk

En dat is voor mij heel wat, want ik maak normaal gewoon aardappels met groente en vlees, en als ik gek doe maak ik een ovenschotel.

Dus ik ben benieuwd, en man ook want hij weet niet wat hij krijgt
quote:marilyn82 schreef op 12 april 2014 @ 09:45:

Goedemorgen Lieve Cateau ,

Ik ga vandaag ook eerst even lekker rustig aan doen, forummen, beetje tv kijken, in huis rommelen en nog wat aan muziek doen/ aan mijn aria werken en misschien nog even naar buiten of naar het winkelcentrum.

Vanmiddag/vanavond ga ik lekker met mijn moeder op stap.

Eerst hapje eten en dan, toch nog onverwacht, heerlijk genieten van de Mattheus Passion .

Maar goed eerst lekker rustig aan doen. Ik lig momenteel lekker in bed met een lekker ontbijtje en de laptop.

Fijne dag iedereen!

Altijd leuk moeder en kind de hort op. Ik doe dat ook graag met mijn zoon, altijd pret en veel te babbelen.

Eet smakelijk en fijne dag.
quote:Swift schreef op 12 april 2014 @ 09:47:

Pfoe net te horen gekregen dat de IVF cryo terugplaatsing doorgaat. Het heeft het ontdooi proces goed doorstaan. Ik heb dus al een zenuwslopende ochtend achter de rug! Over een uurtje richting het ziekenhuis en dan vanmiddag een verjaardag. Deze keer weet niemand ergens van. Dus doen alsof er niets aan de hand is. Allemaal een heel fijn weekend!!Heel veel succes gewenst. Ik hoop dat je wensen in vervulling gaan.
Manlief is lekker een dagje met hobbyvrienden op pad. Ik ga zo lekker de stad in met mijn dochter, 12 jaar, ff lekker shoppen, nieuwe kleren kopen en ergens lunchen..
Enjoy the little things in life
quote:Nopsy schreef op 12 april 2014 @ 09:49:

Goedemorgen!

Ik ga mezelf eens pushen uit bed te komen. Heb een verslag te maken en werk te doen! Maar geen zin...

Ik zie t zonnetje tussen de gordijnen door schijnen dus misschien ga ik tussen t ploeteren door nog even een wandelingetje maken of iets.

Als je je er toe zet, dan ben je de rest van de dag lekker vrij. Is dik de moeite waard op deze mooie dag.

Fijne dag.
Ik ben aan het herstellen van een buikgriep

Gaat nu stuk beter maar ik doe het maar rustig

Aan nu lekker tlc kijken met kop thee en vanmidag

Even boodschappen doen want niks in huis misschien beetje

Opruimen en poetsen voor de rest bankhangen beetje jammer.

Had planen :( maar hopelijk maandag weer fit want volgende week zaterdag wokken
quote:divafiary schreef op 12 april 2014 @ 09:52:

Ik ben aan het herstelende van een buikgriep

Gaat nu weer stuk beter maar aangezien ik gisteren nog fixe

Buikpijn had.doe ik maar rustig aan nu lekker tlc kijken en vanmiddag boodschappen want niks in huis misschien beetje

Opruimen en poetsen hopelijk ben ik dan maandag

Weer fit.Beterschap gewenst. Ik hoor altijd nare verhalen over buikgriep. Gelukkig nooit gehad.
Luieren, dan huishouden en rond de middag lunch met vriendin. Vanavond uitgebreid koken en daarna rtl 4 met nieuwe programma's. Vriendje gaat stappen, ik duik er op tijd weer in ;) fijn weekend!
quote:tejita schreef op 12 april 2014 @ 09:54:

Hey cateautje ik lees jouw topic normaal gesproken s'middags pas en dan ben ik net even te last. Nu lig ik nog in bed samen met de kinderen en vriendlief is aan het werk.

Mijn dochter heeft een feestje straks , daarna wat boodschappen doen. Vanavond heb ik een etentje en daarna wat drinken in de stad.

Ik denk dat ik me morgen voel hoe jij je vandaag voelt

Geniet van je uitrustdag!

We hebben het er maar druk mee, met bijkomen, haha. Ooit kon ik gewoon 48 uur de hort op, maar dat uithoudingsvermogen ligt ver achter mij.

Ik wens je sterkte.
quote:sandt schreef op 12 april 2014 @ 09:54:

[...]

Dat klinkt aanlokkelijk, maar vrijdag zal ik ook wat van mijn huishoudelijke taken moeten doen. De dingen die ik altijd op woensdag deed bijvoorbeeld. Vrijdag is zijn zorgdag. Kom op hoor!
quote:Jippertje schreef op 12 april 2014 @ 09:44:

[...]

Mijn zoon (10) is gisteren teruggekomen van werkweek. Ik denk dat ik vandaag genoeg plezier heb om zijn verhalen aan te horen. Nu niet hoor, nog ligt hij nog op één oor

En af en toe een extra knuffel te pikken om het in te halen... Ja, uitslapen hoort er dan bij. Ik snap alleen nooit zo goed, waarom die kampen en werkweken altijd zo druk zijn dat kinderen aan één weekend niet genoeg hebben om bij te komen.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 12 april 2014 @ 09:55:

Goeiemorgen

Ik ben met mijn opa op weg naar de molen, even bijkletsen met oude vrienden en meel halen. En nog prachtig weer ook!

Iedereen veel sterkte, plezier en gefeliciteerd vandaag

Oh wat heerlijk, een opa. Als ik er eentje had dan zou ik z'n kaken scheef zoenen.

Hele fijne dag gewenst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven