Zaterdagmorgen

12-04-2014 09:05 146 berichten
Goedemorgen ladies,

Nou, mijn plannen staan als een huis. Ik ben gisteren wezen stappen en vandaag zet ik al mijn energie in om daarvan bij te komen. Ik doe helemaal niets dus.

De deur staat open en er komt een heerlijke rust binnen, samen met het lentefris en mijn beker koffie staat voor m´n neus te geuren. Alles is goed in de wereld.

Hangen jullie vandaag ook maar wat rond of staan er leuke plannen op stapel? Er zijn een flink aantal festivals vandaag door heel het land, waarbij het bierfestival in Groningen me het meest opvalt, want het begint om 1 uur en hoe lang daarna ben je blind in een tollende wereld of loopt het niet zo'n vaart?

Ook het rebirthfestival kickes off vandaag, lekker, de hele dag rondhopsen op muziek waar je van moet houden.

Ik ben benieuwd naar alle plannen.

Be happy.
quote:oldwood schreef op 12 april 2014 @ 09:57:

[...]

Asperges met andere groente erbij en met krieltjes en beenham, en een toetje natuurlijk

En dat is voor mij heel wat, want ik maak normaal gewoon aardappels met groente en vlees, en als ik gek doe maak ik een ovenschotel.

Dus ik ben benieuwd, en man ook want hij weet niet wat hij krijgt Dat ziet er lekker uit. Laat het maar lekkerbekken vandaag. Komt vast helemaal goed.
quote:moui schreef op 12 april 2014 @ 10:01:

Luieren, dan huishouden en rond de middag lunch met vriendin. Vanavond uitgebreid koken en daarna rtl 4 met nieuwe programma's. Vriendje gaat stappen, ik duik er op tijd weer in ;) fijn weekend!Jij ook een fijne weekend.
Alle reacties Link kopieren
Mogguh! Ik heb een regel zaterdag vandaag. Eerst ga ik het hele huis overhoop halen om pasfotos te zoeken die ik nodig heb voor een visumaanvraag. Als dat niet lukt moet ik nog haren wassen en naar een fotograaf op zoek. Verder aan de slag met de voorbereidingen voor de vlooienmarkt. En zeven wasmachines met was wegwerken. Tja greater lives have been led....
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:Cateautje schreef op 12 april 2014 @ 10:04:

[...]

Vrijdag is zijn zorgdag. Kom op hoor!Jawel, maar ik kan niet mijn taken bij hem neerleggen, omdat ik nu 12 uur werk ipv acht. Hij werkt er 36! En trouwens ik wil niet eens dat hij gaat strijken, kost te veel tijd en wordt niet echt netjes! Maar ik moet ook niet zijn taken doen! Weet ik wel. Ik ging naar gemeentehuis voor VOG en nam toen gelijk brood mee bij de bakker, normaal doet hij dat, maar hé de bakker is zowat naast het gemeentehuis. Ik ben gewoon niet hard genoeg.
Goedemorgen!

Ik ben de dag goed begonnen met een meditatie (huiswerk van de mindfulnesscursus) en nu nog helemaal relaxed.

Net een wandelingetje gemaakt naar de bakker en lekker de kontjes van het brood gegeten. Die zijn alleen vers lekker!

Vanmiddag komen er vrienden langs die mee blijven eten, dus dadelijk alvast wat voorbereiden daarvoor.

Jij een fijne-lekker-niets-doen-dag Cateautje! De zon zou nog doorkomen vandaag, dus je kunt lekker de deur open laten staan!
quote:merano schreef op 12 april 2014 @ 10:07:

Mogguh! Ik heb een regel zaterdag vandaag. Eerst ga ik het hele huis overhoop halen om pasfotos te zoeken die ik nodig heb voor een visumaanvraag. Als dat niet lukt moet ik nog haren wassen en naar een fotograaf op zoek. Verder aan de slag met de voorbereidingen voor de vlooienmarkt. En zeven wasmachines met was wegwerken. Tja greater lives have been led....

But none greater than yours. Noem één grote naam uit het verleden die het voor elkaar kreeg om 7 wassen weg te werken, tssssk!

Was gelijk je haar en ga naar een fotograaf, dat scheelt een hoop gedoe. Voor een visum mag je toch geen foto's gebruiken ouder dan drie maanden.
quote:sandt schreef op 12 april 2014 @ 10:10:

[...]

Jawel, maar ik kan niet mijn taken bij hem neerleggen, omdat ik nu 12 uur werk ipv acht. Hij werkt er 36! En trouwens ik wil niet eens dat hij gaat strijken, kost te veel tijd en wordt niet echt netjes! Maar ik moet ook niet zijn taken doen! Weet ik wel. Ik ging naar gemeentehuis voor VOG en nam toen gelijk brood mee bij de bakker, normaal doet hij dat, maar hé de bakker is zowat naast het gemeentehuis. Ik ben gewoon niet hard genoeg.Jij zegt het.
quote:post-it schreef op 12 april 2014 @ 10:10:

Goedemorgen!

Ik ben de dag goed begonnen met een meditatie (huiswerk van de mindfulnesscursus) en nu nog helemaal relaxed.

Net een wandelingetje gemaakt naar de bakker en lekker de kontjes van het brood gegeten. Die zijn alleen vers lekker!

Vanmiddag komen er vrienden langs die mee blijven eten, dus dadelijk alvast wat voorbereiden daarvoor.

Jij een fijne-lekker-niets-doen-dag Cateautje! De zon zou nog doorkomen vandaag, dus je kunt lekker de deur open laten staan!

Klinkt ontspannen!

Ik ben ook net begonnen met meditatie

Nu wel twijfelig, weet even niet zo goed wat ik wil/moet en kan...
Hey cateau!

Vandaag opruim dagje, en vanmiddag om 1600 verjaardag van mijn nichtje die 12 wordt!

Verder aan het nagenieten van de wereld reis die we gister hebben geboekt, in december een maand naar australie!
quote:post-it schreef op 12 april 2014 @ 10:10:

Goedemorgen!

De zon schijnt hier uitbundig, niets te klagen.

Heerlijk hè, die innerlijke stilte.

Fijne dag.
quote:fineline schreef op 12 april 2014 @ 10:14:

Hey cateau!

Vandaag opruim dagje, en vanmiddag om 1600 verjaardag van mijn nichtje die 12 wordt!

Verder aan het nagenieten van de wereld reis die we gister hebben geboekt, in december een maand naar australie!

Veel verjaardagen vandaag dus veel feest. Dit is echt een verjaardagsfeestjestopic aan het worden. Gezellig.

Je hebt ruim 7 maanden om voor te genieten van die reis en dat is al de halve pret. Heerlijk!

Geniet van je dag.
quote:fineline schreef op 12 april 2014 @ 10:14:

Hey cateau!

Verder aan het nagenieten van de wereld reis die we gister hebben geboekt, in december een maand naar australie!Lekker zeg. Nog een heel jaar om te genieten van de voorpret.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Goedemorgen! Wat een leuk topic

Overdag doe ik he-le-maal niets. Moet bijkomen van gisteren. Vanavond naar de bioscoop.

Gefeliciteerd aan alle jarigen en Swift succes vandaag!
quote:Cateautje schreef op 12 april 2014 @ 10:13:

[...]

Jij zegt het. Tja, deze taakverdeling stamt nog uit de tijd dat ik 30 uur werkte en leerde per week, dus feitelijk mag ik niet mopperen. Gimg alleen een beetje over de vanzelfsprekendheid, waar mee man later ging hardlopen omdat ik er toch was.
quote:Cateautje schreef op 12 april 2014 @ 10:15:

[...]

De zon schijnt hier uitbundig, niets te klagen.

Heerlijk hè, die innerlijke stilte.

Fijne dag.

Hier zat het vanochtend helemaal dicht. De mist is nu weg en ik zie een waterig zonnetje door de bewolking heen.

Mindfulness is erg leerzaam en heerlijk relaxed idd!
Wij gaan vandaag heul veul strontluiers verschonen, Mason heeft buikgriep sinds gisteren en vandaag ziet het er niet veel beter uit. Verder een beetje in de moestuin werken, beetje zaaien enzo.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:stokst@@rtje schreef op 12 april 2014 @ 10:20:

Goedemorgen! Wat een leuk topic

Overdag doe ik he-le-maal niets. Moet bijkomen van gisteren. Vanavond naar de bioscoop.

Gefeliciteerd aan alle jarigen en Swift succes vandaag!Wat was er zo heftig gisteren?
Ik ben aan het herstellen van een buikgriep

Gaat een stuk beter maar doe het nog even rustig aan

Nu lekker tlc kijken vanmiddag nog even boodschappen doen niks

In huis.beetje opruimen verder uitrustem zodat ik fit ben

Volgende week
quote:sandt schreef op 12 april 2014 @ 10:20:

[...]

Tja, deze taakverdeling stamt nog uit de tijd dat ik 30 uur werkte en leerde per week, dus feitelijk mag ik niet mopperen. Gimg alleen een beetje over de vanzelfsprekendheid, waar mee man later ging hardlopen omdat ik er toch was.

Nieuwe situatie, nieuwe regels.

Als je ze de vinger geeft, nemen ze de hele hand. Kom op Sandt!!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 12 april 2014 @ 10:27:

Wij gaan vandaag heul veul strontluiers verschonen, Mason heeft buikgriep sinds gisteren en vandaag ziet het er niet veel beter uit. Verder een beetje in de moestuin werken, beetje zaaien enzo.

Geniet er van.

quote:sandt schreef op 12 april 2014 @ 09:39:

[...]

Het werk was leuk, de collega's ook. Leuke kinderen in de klas, afscheid van oude klas was ook leuk en ontroerend. Mijn kinderen pakten de verandering goed op. Maar gisteren was ploeteren. Man en ik zijn nu samen thuis op vrijdag, zijn 'zorgdag' zegmaar. Nu samen vrij en de dingen die gedaan moesten worden samen gedaan en het voelde drukker dan anders. Man loopt elke vrijdagmorgen hard en is dan weer op tijd om met jongste te lunchen. Gisteren ging hij later weg en kwam ook later terug, want ik was er toch? En dat was ik wel, maar heel gehaast want om 12.40 moest ik weg voor mijn knutseluur. En zoon hoeft er pas om 13.00 uur te zijn, dus zat hij nog een tijdje alleen.

Ha Sandt,

Mooi om te horen dat je nieuwe baan bevalt!

Fijn weekend gewenst.
quote:divafiary schreef op 12 april 2014 @ 10:29:

Ik ben aan het herstellen van een buikgriep

Gaat een stuk beter maar doe het nog even rustig aan

Nu lekker tlc kijken vanmiddag nog even boodschappen doen niks

In huis.beetje opruimen verder uitrustem zodat ik fit ben

Volgende weekStrontvervelend hè? Toch?
Leuk is anders ja maar geleukig gaat het nu stuk

Beter
Swift, veel succes, hopen dat het "pakt".
quote:divafiary schreef op 12 april 2014 @ 10:34:

Leuk is anders ja maar geleukig gaat het nu stuk

BeterJe zou het niet zeggen, na drie keer posten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven