A new Perfect Day
woensdag 29 september 2010 om 09:05
g
Just a perfect day,
Drink Sangria in the park,
And then later, when it gets dark,
We go home.
Just a perfect day,
Feed animals in the zoo
Then later, a movie, too,
And then home.
Oh it's such a perfect day,
I'm glad I spent it with you.
Oh such a perfect day,
You just keep me hanging on,
You just keep me hanging on.
Just a perfect day,
Problems all left alone,
Weekenders on our own.
It's such fun.
Just a perfect day,
You made me forget myself.
I thought I was someone else,
Someone good.
Oh such a perfect day,
You're going to reap just what you sow,
You're going to reap just what you sow...
Just a perfect day,
Drink Sangria in the park,
And then later, when it gets dark,
We go home.
Just a perfect day,
Feed animals in the zoo
Then later, a movie, too,
And then home.
Oh such a perfect day,
Just a perfect day,
Problems all left alone,
Weekenders on our own.
It's such fun.
Just a perfect day,
You made me forget myself.
I thought I was someone else,
Someone good.
Oh such a perfect day,
You're going to reap just what you sow...
Later is nu
zondag 13 april 2014 om 23:30
Thee wat naar een enorm balen dat het niet goed met je gaat.
Mijn jasmeel heb ik nog maar doe ik niet zo veel meer mee, dwz 1x per maand checken of zo maar als je hier een seintje geeft als je het verstuurd hebt dan kijk ik daar dan wel even.
Ondertussen heel veel sterkte!
Dreamer je foto's zijn fantastisch! Echt prachtig. Gelukkig dat het niet regende en zelfs zonnig was!
Mijn jasmeel heb ik nog maar doe ik niet zo veel meer mee, dwz 1x per maand checken of zo maar als je hier een seintje geeft als je het verstuurd hebt dan kijk ik daar dan wel even.
Ondertussen heel veel sterkte!
Dreamer je foto's zijn fantastisch! Echt prachtig. Gelukkig dat het niet regende en zelfs zonnig was!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
dinsdag 15 april 2014 om 11:24
Ja, ze zou bijna voor je lol nog een keer naar dat dorp gaan als het mooier weer is en je dus langer op een bankje oid kunt zitten voor hét shot
Vanmiddag ga ik er weer heen met man, en die is niet zo van het rustig zitten wachten op hét perfecte shot. Zijn reactie zou direct zijn "je hebt toch foto's"..
Nouja.. en we hebben weer een gesprek, het is gelijk vanuit het werk, dus daarna ook wel graag naar huis en eten. Misschien dat ik vrijdag nog wat tijd daar voor mezelf kan nemen. Ook leuk idee. .Dan is het mooi weer, toch? (of ik ga op zoek naar jouw uil .. )
Vanmiddag ga ik er weer heen met man, en die is niet zo van het rustig zitten wachten op hét perfecte shot. Zijn reactie zou direct zijn "je hebt toch foto's"..
Nouja.. en we hebben weer een gesprek, het is gelijk vanuit het werk, dus daarna ook wel graag naar huis en eten. Misschien dat ik vrijdag nog wat tijd daar voor mezelf kan nemen. Ook leuk idee. .Dan is het mooi weer, toch? (of ik ga op zoek naar jouw uil .. )
Later is nu
dinsdag 15 april 2014 om 15:13
In dat dorp van de ooievaars zit een heerlijk chinees restaurant die zonder ve-tsin koken met echt lekkere tjap tjoy met heerlijk verse groenten. Vorig zomer hebben we borden en bestek meegenomen, daar wat afgehaald en vervolgens in de natuur opgegeten. Aanrader. Wel muggenmelk meenemen want die zijn anders niet bij je weg te slaan.
'Mijn' uil was er gisteren niet. Misschien vandaag. Oranjewoud bij Heerenveen is ook een leuk bos, met een uitkijktoren, de belvederetoren waarbij je de roofvogels over het bos kunt zien vliegen. Je kijkt namelijk over het bos heen. De opstap bij de toren was een tijdje terug niet best, hopelijk hebben ze daar iets aan gedaan. Je moest toen een reuzenstap nemen om op de toren te klimmen (grond was op 1 plek weggespoeld).
Vrijdag krijgen we visite, anders was het leuk geweest om even te meeten!
'Mijn' uil was er gisteren niet. Misschien vandaag. Oranjewoud bij Heerenveen is ook een leuk bos, met een uitkijktoren, de belvederetoren waarbij je de roofvogels over het bos kunt zien vliegen. Je kijkt namelijk over het bos heen. De opstap bij de toren was een tijdje terug niet best, hopelijk hebben ze daar iets aan gedaan. Je moest toen een reuzenstap nemen om op de toren te klimmen (grond was op 1 plek weggespoeld).
Vrijdag krijgen we visite, anders was het leuk geweest om even te meeten!
donderdag 17 april 2014 om 17:59
vrijdag 18 april 2014 om 09:44
Thee ieder z'n ding, ik zit liever in de natuur ook in m'n eentje want ik voel me daar totaal niet alleen. Vind het er heerlijk, loop en zit er ook in m'n eentje urenlang. Maar kan me indenken dat wanneer dat fysiek niet mogelijk is dat je wellicht liever op een terras zit.
Dreamer heb je genoten van je vrije dag?
Dreamer heb je genoten van je vrije dag?
vrijdag 18 april 2014 om 10:56
Ik heb genoten van m'n vrije dag, niet van de werkdag daarna en tot nu toe matig van mijn vrije dag. Werd voor de 4e keer deze week wakker met hoofdpijn. Dat belemmerd het 'genieten' wel een beetje Aangezien het gisteren in de loop van de dag overging, terwijl ik aan 't werk was, ben ik nu ook maar uit bed. Ga zo lekker zitten lezen.
Ik ben niet naar het spektakel geweest, heb wel op tv gekeken. Die drukte is echt niets voor mij, zit dan tegen allemaal schouders aan te kijken en zie verder niets. Bovendien is het ook niet echt mijn muzieksmaak en het verhaal doet me ook niet zoveel. Kon toch niet laten op tv te kijken, want het waren wel erg mooie beelden van mijn stad
Ik ben niet naar het spektakel geweest, heb wel op tv gekeken. Die drukte is echt niets voor mij, zit dan tegen allemaal schouders aan te kijken en zie verder niets. Bovendien is het ook niet echt mijn muzieksmaak en het verhaal doet me ook niet zoveel. Kon toch niet laten op tv te kijken, want het waren wel erg mooie beelden van mijn stad
Later is nu
zaterdag 19 april 2014 om 23:02
Jas, ik vind natuurlijk ook wel lekker op z'n tijd hoor en toen ik hier in de buurt nog naar een recreatieplas ging (ok, wel vaak druk natuurlijk) dan ook het liefst alleen. Maar heb ook geen auto meer.
Ik heb het ook niet op tv gezien Dreamer, nog nooit eigenlijk. Geen idee waarom niet.
Hoop morgen op wat minder wind op m'n balkon zodat ik wat met de plantjes en zaadjes kan doen.
Fijne Paasdagen gewenst!
Ik heb het ook niet op tv gezien Dreamer, nog nooit eigenlijk. Geen idee waarom niet.
Hoop morgen op wat minder wind op m'n balkon zodat ik wat met de plantjes en zaadjes kan doen.
Fijne Paasdagen gewenst!
maandag 21 april 2014 om 11:28
Heb je gisteren nog lekker op je balkon kunnen zitten, Thee? Hier waaide het wel, maar in de tuin zit ik uit de wind. Ik ben ook naar een tentoonstelling geweest met m'n dochter en we hebben nog lekker op een terras gezeten. (zo'n tentoonstelling is dan toch weer best vermoeiend voor ons )
Later is nu
donderdag 1 mei 2014 om 00:16
donderdag 1 mei 2014 om 15:28
donderdag 1 mei 2014 om 22:54
Ja Dreamer, dat klinkt idd best luguber
Had ik vroeger bij het Piet Bos museum in Holten en dat waren dan 'alleen maar' dier dingen op sterk water.
Ik ben Koningsdag tijdje in het centrum geweest, even vrijmarkt, braderie, kermis en terrasje. Vermoeiend maar wel leuk incl. paar leuke koopjes. Haha o.a. zo'n printbroek waarvan ik hier op het forum lees dat dat 'echt niet kan' maar ik ben er blij mee.
Had ik vroeger bij het Piet Bos museum in Holten en dat waren dan 'alleen maar' dier dingen op sterk water.
Ik ben Koningsdag tijdje in het centrum geweest, even vrijmarkt, braderie, kermis en terrasje. Vermoeiend maar wel leuk incl. paar leuke koopjes. Haha o.a. zo'n printbroek waarvan ik hier op het forum lees dat dat 'echt niet kan' maar ik ben er blij mee.
vrijdag 2 mei 2014 om 11:01
volgens het forum is er niets dat kan. Ik ben in elk geval qua kleding zo'n typisch geval van 'mag niet op straat' maar dat is dan maar zo. Als ik het maar leuk vind en vooral ook lekker vind zitten
Meeste mensen lopen trouwens niet gillend van me weg, m'n pubers durven nog met me over straat, dus het zal allemaal wel meevallen
Ik heb een leuk weekend voor de boeg, maar druk, en dus zie ik er toch tegenop. Als het maandag mooi weer is, gaan we naar het bevrijdingsfestival. Heb ik zin in, want is gezellig, maar echt alleen als het weer mooi is. Ik heb er een keer zitten vernikkelen en daar had ik dan nog weer een week last van. Dat is ook zonde
Meeste mensen lopen trouwens niet gillend van me weg, m'n pubers durven nog met me over straat, dus het zal allemaal wel meevallen
Ik heb een leuk weekend voor de boeg, maar druk, en dus zie ik er toch tegenop. Als het maandag mooi weer is, gaan we naar het bevrijdingsfestival. Heb ik zin in, want is gezellig, maar echt alleen als het weer mooi is. Ik heb er een keer zitten vernikkelen en daar had ik dan nog weer een week last van. Dat is ook zonde
Later is nu
maandag 26 mei 2014 om 10:36
Ja, was erg rustig. Ik heb lekker zitten kleuren
We waren wel laat klaar, omdat ik een telfoutje gemaakt had Ik vind eigenlijk dat ze voor het tellen gewoon een heel nieuw regiment aan moeten trekken. Je bent na zo'n dag écht niet fris meer! En we kregen één teller. Nouja.. het was niet veel, je bent dan met z'n 6sen, maar toch.
Daarna rustig weekend gehad. Gelukkig
We waren wel laat klaar, omdat ik een telfoutje gemaakt had Ik vind eigenlijk dat ze voor het tellen gewoon een heel nieuw regiment aan moeten trekken. Je bent na zo'n dag écht niet fris meer! En we kregen één teller. Nouja.. het was niet veel, je bent dan met z'n 6sen, maar toch.
Daarna rustig weekend gehad. Gelukkig
Later is nu
dinsdag 27 mei 2014 om 14:54
Ik doe net een 'wat voor kleur ben jij' testje via facebook en wat denk je? Wit.. sja. dat had ik niet verwacht (k dacht geel of rood) maar de eerste zin maakt veel goed..
Your true color is
White
You are a dreamer, good friend, and a person who strives to do the right thing for the greater good. Some of your friends might think you are a little conventional, but they love you because they know you are considerate of their feelings. You don't mind spending vacation days around the house, but you might venture out as far as the local park.
Your true color is
White
You are a dreamer, good friend, and a person who strives to do the right thing for the greater good. Some of your friends might think you are a little conventional, but they love you because they know you are considerate of their feelings. You don't mind spending vacation days around the house, but you might venture out as far as the local park.
Later is nu
woensdag 28 mei 2014 om 08:27
welke kleur ben jij
ER zijn veel van dat soort testjes op facebook (welke god/godin ben jij, welke figuur uit deze serie, enz) en deze deed ik een keer. Heb het ook op facebook gezet en je ziet bijna gelijk wie ik ken van het forum. Bij hen valt "dreamer' gelijk op
(anderen vinden waarschijnlijk gewoon dat ik een dromer ben.. kan ook )
ER zijn veel van dat soort testjes op facebook (welke god/godin ben jij, welke figuur uit deze serie, enz) en deze deed ik een keer. Heb het ook op facebook gezet en je ziet bijna gelijk wie ik ken van het forum. Bij hen valt "dreamer' gelijk op
(anderen vinden waarschijnlijk gewoon dat ik een dromer ben.. kan ook )
Later is nu