Badkamer verbouwen
maandag 14 april 2014 om 15:36
Hi,
Ik en mijn vriend willen graag gaan verhuizen. We hebben een onwijs mooie woning aan de rand van het centrum gevonden. Een fijne tuin en een hele leuke buurt. Nu is er een probleem..de badkamer
We houden zelf van rustige badkamers, een ietwat industriële tint. De badkamer in dit huis is helaas heel druk, zwart wit geblokt..
We zijn nu aan het twijfelen.. Misschien de badkamer helemaal naar wens verbouwen of bijvoorbeeld de tegels wit verven en werken met bepaalde accessoires.
Nu is mijn vraag, hebben jullie leuke tips wat betreft accessoires?
En tips wat betreft verbouwen? We willen er namelijk niet te veel geld aan uitgeven.. De meest bekende "badkamerboeren" zijn vrij duur.. Nu hebben wij een goede xxxxxxxx gevonden die volgens mij niet de hoofdprijs vraagt..
Hopelijk hebben jullie voor ons leuke en inspirerende tips.
Alvast bedankt,
Kim
Ik en mijn vriend willen graag gaan verhuizen. We hebben een onwijs mooie woning aan de rand van het centrum gevonden. Een fijne tuin en een hele leuke buurt. Nu is er een probleem..de badkamer
We houden zelf van rustige badkamers, een ietwat industriële tint. De badkamer in dit huis is helaas heel druk, zwart wit geblokt..
We zijn nu aan het twijfelen.. Misschien de badkamer helemaal naar wens verbouwen of bijvoorbeeld de tegels wit verven en werken met bepaalde accessoires.
Nu is mijn vraag, hebben jullie leuke tips wat betreft accessoires?
En tips wat betreft verbouwen? We willen er namelijk niet te veel geld aan uitgeven.. De meest bekende "badkamerboeren" zijn vrij duur.. Nu hebben wij een goede xxxxxxxx gevonden die volgens mij niet de hoofdprijs vraagt..
Hopelijk hebben jullie voor ons leuke en inspirerende tips.
Alvast bedankt,
Kim
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-04-2014 16:09
Reden: commerciële link verwijderd
Reden: commerciële link verwijderd
% gewijzigd
maandag 14 april 2014 om 15:43
Tegels verven gaat erg goed en geeft al een heel ander effect!
Ik heb het ook in mijn huis gedaan in de badkamer. Nu wil ik na 2 jaar, tegen geverfde tegels aankijken toch wel uiteindelijk de badkamer gaan verbouwen. Maar goed, het is absoluut een optie. Wel goed de gebruiksaanwijzing lezen op de verfblikken!
Ik heb het ook in mijn huis gedaan in de badkamer. Nu wil ik na 2 jaar, tegen geverfde tegels aankijken toch wel uiteindelijk de badkamer gaan verbouwen. Maar goed, het is absoluut een optie. Wel goed de gebruiksaanwijzing lezen op de verfblikken!
maandag 14 april 2014 om 15:48
Ik zou een huis niet alleen afschieten omdat de badkamer niet naar wens is. Zodra jullie genoeg geld hebben kunnen jullie die toch aanpakken? Bij de bekende bouwmarkten hoeft een badkamertje niet zo duur te zijn hoor. En er zijn nu genoeg ''werkloze '' bouwvakkers die zoiets voor een vergoeding willen doen... Genoeg keuzes's. Als het huis verder oke is, zou ik het niet zo snel daarom laten schieten.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
maandag 14 april 2014 om 15:54
Bedankt voor de reacties!:)
En Quinty, tegels verven is dus een goede optie..Ook als het zwarte tegels zijn en je ze graag wit wilt hebben? Zie je het ook goed als je de tegels verft? Of valt het niet op?
Haha hoop vragen..
En ja het klopt, een huis laten schieten op alleen een badkamer is ook zonde!!
En Quinty, tegels verven is dus een goede optie..Ook als het zwarte tegels zijn en je ze graag wit wilt hebben? Zie je het ook goed als je de tegels verft? Of valt het niet op?
Haha hoop vragen..
En ja het klopt, een huis laten schieten op alleen een badkamer is ook zonde!!
maandag 14 april 2014 om 15:55
quote:Quinty schreef op 14 april 2014 @ 15:43:
Ik heb het ook in mijn huis gedaan in de badkamer. Nu wil ik na 2 jaar, tegen geverfde tegels aankijken toch wel uiteindelijk de badkamer gaan verbouwen. Maar goed, het is absoluut een optie. Wel goed de gebruiksaanwijzing lezen op de verfblikken!Was vergeten op "citeer te drukken".. Zie mijn voorgaande reactie!
Ik heb het ook in mijn huis gedaan in de badkamer. Nu wil ik na 2 jaar, tegen geverfde tegels aankijken toch wel uiteindelijk de badkamer gaan verbouwen. Maar goed, het is absoluut een optie. Wel goed de gebruiksaanwijzing lezen op de verfblikken!Was vergeten op "citeer te drukken".. Zie mijn voorgaande reactie!
maandag 14 april 2014 om 16:11
maandag 14 april 2014 om 16:32
In ons vorige huis zat een badkamer met een lelijke rode tegelrand. Die rand hebben we wit geverfd, na 2 laagjes zag je er niets meer van. En daarme was onze badkamer prima, niet precies naar onze smaak maar zeer ok.
We hebben de badkamer nooit meer verbouwd, en de verf op de tegels heeft het 10 jaar uitgehouden en er was niets afgebladder (tot we weer gingen verhuizen).
We hebben de badkamer nooit meer verbouwd, en de verf op de tegels heeft het 10 jaar uitgehouden en er was niets afgebladder (tot we weer gingen verhuizen).