Gezondheid alle pijlers

Bult op sleutelbeen

14-04-2014 17:25 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om maar met de deur in huis te vallen; ik heb sinds een aantal maanden een bult OP mijn sleutelbeen, net naast mijn bh-bandje. Het voelt als bot maar ik ben niet gevallen oid en de bult zit er echt pas een paar maanden. Nu weet ik dat er hier geen diagnose kan en mag worden gesteld, maar hebben jullie een idee of ik hier iets mee moet? Ik ben ook al maanden aan het hoesten, het gaat maar niet over (heb lichte astma en in het verleden heb ik verschillende longontstekingen gehad dus hoesten op zich is niet zo bijzonder voor me). De klieren in mijn hals zijn ook opgezet en sinds een paar dagen heb ik een vervelend trekkend gevoel in mijn hals/nek. Ik weet niet of dat iets te maken kan hebben met die bult. De bult is zichtbaar, voelbaar en een rugtas voelt heel vervelend. Hebben jullie advies voor me? Ik ga liever alleen naar de huisarts als het echt nodig is, heb niet zo veel vertrouwen in hem
Advies? Toch een bezoekje brengen aan de HA en vragen om een andere arts als je in je huidige geen vertrouwen hebt! Succes!
Decided to burn lots of calories today so I set a fat kid on fire.
quote:kababouter12 schreef op 14 april 2014 @ 17:37:

Advies? Toch een bezoekje brengen aan de HA en vragen om een andere arts als je in je huidige geen vertrouwen hebt! Succes!Helemaal mee eens.
Naar je huisarts, t kan van alles zijn.
Dat is de topic inspiratie wat eruit komt.

Maar serieus, ga naar de HA want hier zit niemand die advies kan of mag geven
Als die andere klieren ook vergroot zijn heb je daar misschien ook een vergrote klier? Die zitten ook bij je sleutelbeen. Zou er inderdaad even mee naar je huisarts gaan.
Een bult boven je sleutelbeen of echt óp.

Boven je sleutelbeen is een red flag > direct naar HA.

Op je sleutelbeen, kan van alles zijn, van exostose van bot tot lipoom etc. Maar toch maar naar de HA ;)
Though lovers be lost, love shall not and death shall have no dominion
Huisarts. Gewoon doen.
Eens met bovenstaande.
Morgen een afspraak bij je huisarts maken.
De bult zit echt op mijn sleutelbeen, niet erboven (gelukkig want ik weet dat dat een red flag is). Maar laat ik niet zo eigenwijs zijn en jullie advies opvolgen.
Naar je huisarts. Dit kan van alles zijn, je huisarts kan dat het beste uitzoeken.

Laat je nog even horen wat je huisarts zegt? Toitoitoi!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven