Jouw onzinnigste talent.

13-04-2014 22:17 278 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat kan alleen jij heel goed en verder (bijna) niemand die je kent?

Ik heb er twee: ik kan mijn neus dichthouden zonder mijn handen, dus van binnenuit. Daarnaast kan ik met mijn tong de 'five crinkled tongue' nadoen. (Je tong zo vouwen dat hij allemaal golfjes heeft)

Super nutteloos maar wel grappig. En jullie?

Edit: ik kan ook nog het bovenste kootje van mijn pinken helemaal naar achter klappen. Leuk als je in de bediening werkt.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan vanachter mijn werktafel over 8 meter een leeg bierblikje in de afvalbak mikken. Waarom is dat geen onderdeel van de Olympische Spelen?
quote:warmewollensjaal schreef op maandag 14 april 2014 07:18 Ik kan m'n vingers helemaal recht houden, endan alleen het bovenste kootje buigen. Ooit geleerd van een vriendinnetje, maar nog nooit weer iemand getroffen die dit ook kon (zonder met de andere hand de vinger in deze 'stand' te zetten)

Verder ben ik behoorlijk talentloos, vergeleken met wat hier allemaal voorbij komt :-D Haha mijn man en dochter kunnen dat, worden ze altijd raar aangekeken als ze het voordoen.
Ik kan een roosje vouwen van mijn tong, mijn rechterbovenlip optrekken terwijl de andere kant normaal zit. Met een oog scheel kijken en de ander gewoon rechtuit.

Verder geen rare dingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven