Gezondheid alle pijlers

Verstopt..

20-04-2014 08:43 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pf, ik schrijf het even van mij af. Ik heb vannacht echt geen een oog dichtgedaan. Tegen 11 ging ik naar het toilet voor nummer twee. Al snel merkte ik dat het fout zat want de ontlasting was wel al helemaal naar onderen gezakt, maar het kon er met geen mogelijkheid uit. Ik heb wel twee uur, zonder succes, op de wc gezeten. Het is keihard en er is geen beweging in te krijgen. Nu heb ik al lang genoeg geprobeerd en is het zo erg dat het daar beneden ingescheurd is.. Vrees ik althans. Ik durf nu echt niet meer te proberen maar het probleem is nog niet opgelost.

Mijn vriend is al langs de nachtapotheek geweest en ik heb daarna een klysma gebruikt. Dat werkte ook niet en ik gilde het echt uit, zo'n pijn doet het. Pf, ik ben echt moe&misselijk

Sorry dat jullie dit vieze bericht voorgeschoteld krijgen op de paasochtend!
En wat is je vraag?
Sorry voor het vieze tegenbericht: kun je het met een vinger kapot krijgen?
Ik denk dat je gewoon even door moet bijten.

Vrolijk pasen!
Gadver bootje!

Nog een klysma
En vriend laten kijken. Als het echt heel groot is idd vinger erin. Vaseline smeren, maximaal 1 extra klysma (en zelfs daarover zou ik bellen met de hap denk ik)
En waarom is dat gadver? Handschoentje aan en daarna je handen goed wassen.
Het moet er tóch uit.
Ik denk dat als er nood is je tot veel bereid bent. Dus ook vinger.
En ik maar denken dat dit een gezellig paaseierentopic was...
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Paaseieren vind je moeilijk in een gezondheidsfora, hihi. Ik heb van alles al geprobeerd maar het zal er toch eens uit moeten komen. Ik doe in ieder geval mijn best!
Hè wat beroerd zeg! Kan het niet zijn dat je per ongelijk iets hebt ingeslikt of zo (wat nu voor die verstopping zorgt)? Ik zeg maar wat. Ja, dan toch met een vinger proberen. Inderdaad even een handschoentje aan, het is toch van jezelf. En anders toch echt naar de huisarts, hoor! Sterkte.
Hier een link hoe je jezelf kunt toucheren. Succes TO.

http://www.weeropweg.info/darmen/op-bed-toucheren/
Oei, wat naar!

Een teentje knoflook eten kan misschien helpen. Dat werkt laxerend. Eventueel bij de apotheek (drogist gesloten) laxeerpilletjes halen?
Dat is zeg maar echt niet zo mijn ding en dan heb ik altijd zoiets van doe het dan maar niet.
Arme appelpie, dat is echt vervelend. Wat misschien kan helpen: op het stukje duwen tussen je stuitje en je anus. Dat duwt de boel als het ware in de goede richting. Sterkte!
En blijf veel water drinken!
Ook ik verwachtte een topic over te goed verstopte paaseieren..

Maar goed, dit klinkt wel als een erg vervelend probleem. Helpt het als je de druk 'van boven' wat opvoert? Bijvoorbeeld door een paar koppen koffie met melk te drinken?
Lactulose werkte goed bij mij (verstopt door anti-emetica). Mocht je een scheurtje hebben (fisuurtje) dan is er vaseline met lidocaine, dat verdooft en maakt het allemaal wat soepeler terwijl dat herstelt.

Succes.
Hmm mijn paasontbijt bruut verstoord door dit topic...

grapje

wat jij nu hebt heb ik dagelijks

heel erg vervelend Mischien is het optie om bij de apotheek te vragen om bisocodyl

heel veel sterkte
Heb je ook al een microlax geprobeerd?
Komt wel goed, schatje!
Ik herken het, het doet inderdaad pijn en uiteindelijk komt het ook wel maar de scheurtjes zijn niet prettig. Jij hebt al een klysma gebruikt, dan heb ik verder eigenlijk weinig advies vrees ik. Als ik dit heb neem ik een paracetamol zetpil, daar word het zachter van. Maar een klysma zou de truc moeten doen. Ik zou nog even bellen met de HAP, kan me voorstellen dat je niet echt lekker zit zo. Sterkte!
Ik dacht aan een andere verstopping en zou nav. een ander topic schrijven "betaal alleen wat op de rekening staat"

Heb het jaren geleden een keer gehad.

Die keer was ik alleen thuis en heb uit iedieoterie een glas zonnebloemolie gedronken
Volgens mij zijn microlax en andere laxerende producten al te laat als de ontlasting eenmaal bijna bij de uitgang is.

Ik zeg: de boel flink invetten met vaseline of olie en de omgeving van de anus masseren. En inderdaad wat anderen zeggen: vinger erin. Succes!
Het is heel normaal om dingen te verstoppen met Pasen.
Niet geschoten is altijd mis
Zorg dat je ontspannen en in de juiste houding op het toilet zit.
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven