Welk kleed??

21-04-2014 13:39 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel over deze kleden. Welke vinden jullie mooier? Ons interieur is modern, grijs en wittinten. Een robuuste eiken houten tafel met moderne witte stoeltjes. Ronde salontafel met eiken houten pootjes en wit blad, houten vloer en de bank is midden grijs en we hebben oker gele accessoires. Welk kleed zouden jullie hierbij kiezen?

http://www.meubilex.nl/im ... EF%80%A2grey%20detail.jpg

http://www.onlinevloerkleed.nl/image/ca ... 75x575.jpg

Of

http://img.tweede-hands.n ... 2/25/14/2c.jpg?8eb0e99c0c

http://zuiver.com/admin/backend/uploads ... nienke.jpg

1e of 2e kleed

Totaal aantal stemmen: 22

1e (18%)
2e (82%)
Die tweede is geweldig! Vind m zelf te duur anders had ik die ook gekocht!!!
Kost dat?
Silence is golden. Duct tape is silver.
quote:sofietje83 schreef op 21 april 2014 @ 15:38:

Die tweede is geweldig! Vind m zelf te duur anders had ik die ook gekocht!!!is ie ook maar we hebben een waardebon ;)
Ik heb hier overheen gelopen, loopt niet lekker en is vrij hard.

“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik vind ze beide geweldig (en de beschrijving van je huis klinkt ook mooi!) maar als ik moet kiezen, zou ik voor de tweede gaan.

Ben benieuwd welke het wordt!
Wij hebben ook gekeken naar dit soort kleden; super mooi.

Uiteindelijk hebben we voor de tweede gekozen maar wel in het crème, staat heel gaaf.

(En wij hebben ook 2 kids!)
Denk dat wij ook voor de 2e gaan. Bedankt allemaal voor het stemmen.
quote:li-la schreef op 21 april 2014 @ 18:08:

Wij hebben ook gekeken naar dit soort kleden; super mooi.

Uiteindelijk hebben we voor de tweede gekozen maar wel in het crème, staat heel gaaf.

(En wij hebben ook 2 kids!)Hoi hoe lang hebben jullie m nu? En hoe is de kwaliteit? Blijft ie mooi? Of gaat ie erg pillen??
Ik zou, als het echt moet, voor nummer 2 gaan. Die eerste loopt niet fijn en krijg je niet goed schoon. En word door erop lopen niet mooier volgens mij. De 2e vind ik heel mooi, blijft ook mooier denk ik.

Maar ik zou met kleine kinderen ook een heel ander soort kleed nemen. Wij hebben een kleed van ikea, hoogpolig, vrij losse polen. Niet zo compact zeg maar. Maar nu na 2 jaar kind gaat ie weg. Hij is zo smerig geworden, kruimels erin, yoghi, kwijl, haren die erin blijven hangen, noem maar op. Ik krijg het niet meer schoon gestofzuigd en er zitten echt vlekken in nu. Neem ook geen nieuwe, alleen een kleed voor dochter met zo'n weg erop. Die rol ik dan op als dochter naar bed is.
Hi,

Hij pilt niet veel; in het begin laten er wat vezels los. Ligt er nu een jaar ziet er nog mooi uit, kabels blijven mooi in vorm.

Misschien scheelt het ook wel dat wij meestal onze schoenen uit doen als we thuis zijn.

Materiaal is iets vettig (wol) en neemt daardoor vlekken niet echt op en kun je iets nog makkelijk weg poetsen.
quote:li-la schreef op 21 april 2014 @ 18:15:

[...]

"quote: Hoi hoe lang hebben jullie m nu? En hoe is de kwaliteit? Blijft ie mooi? Of gaat ie erg pillen??"

Hi,

Hij pilt niet veel; in het begin laten er wat vezels los. Ligt er nu een jaar ziet er nog mooi uit, kabels blijven mooi in vorm.

Misschien scheelt het ook wel dat wij meestal onze schoenen uit doen als we thuis zijn.

Materiaal is iets vettig (wol) en neemt daardoor vlekken niet echt op en kun je iets nog makkelijk weg poetsen.Bedankt voor je reactie. Schoenen hebben wij ook eigenlijk altijd uit binnen dus moet goed komen!
Geen van deze twee. Het zijn enorme broodkorsten, zandbakschoenen en prakjes eten vangers.

Bovendien klinkt je huis nu heel uitgebalanceerd, maar ook wat karakterloos. Ik zou voor een kleed gaan met iets meer pit, waar bijv. ook wat okerachtige tinten in voorkomen.
quote:schouderklopje schreef op 21 april 2014 @ 19:01:

Geen van deze twee. Het zijn enorme broodkorsten, zandbakschoenen en prakjes eten vangers.

Bovendien klinkt je huis nu heel uitgebalanceerd, maar ook wat karakterloos. Ik zou voor een kleed gaan met iets meer pit, waar bijv. ook wat okerachtige tinten in voorkomen.die heb ik gezien, maar die ik mooi vind kost het dubbele van deze en dat gaat me iets te ver ;)
Ik zou helemaal geen kleed doen.

Waarom mensen allemaal zo'n kleed willen als ze een mooie vloer hebben snap ik niet.
quote:gedanst schreef op 21 april 2014 @ 19:11:

Ik zou helemaal geen kleed doen.

Waarom mensen allemaal zo'n kleed willen als ze een mooie vloer hebben snap ik niet.Ik vind t zelf mooi omdat t warmte toevoegt en een soort 'eilandje' creëert voor de zithoek. Vind zonder heel erg kaal.
Tweede vind ik veel leuker dan de eerste.
quote:itsme1973 schreef op 21 april 2014 @ 15:27:

http://www.olijkenvrolijk ... elstenen-vloerkleden.html

dan zou ik deze doen, zeker wetenWauw, die is gaaf zeg! Ik vind het bijna jammer dat we in onze nieuwe woning vloerverwarming krijgen.
De eerste vind ik ronduit lelijk,

De tweede juist erg mooi, dus ik zou daarvoor gaan. Maar is dat wel lekker zacht aan de voeten? Ziet er niet zo uit namelijk.
quote:orchid schreef op 23 april 2014 @ 09:48:

De eerste vind ik ronduit lelijk,

De tweede juist erg mooi, dus ik zou daarvoor gaan. Maar is dat wel lekker zacht aan de voeten? Ziet er niet zo uit namelijk.Is van Wolvilt dus denk t wel. Weet t eigenlijk ook niet ;)
quote:misz81 schreef op 23 april 2014 @ 19:22:

[...]

Is van Wolvilt dus denk t wel. Weet t eigenlijk ook niet ;)Die kleden zijn vrij hard hoor.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Tickel schreef op 23 april 2014 @ 19:52:

[...]

Die kleden zijn vrij hard hoor.OW ;) naja het is ook niet zo dat je er constant op staat/loopt dus doe t toch maar gewoon
Eerste vind ik niet mooi, tweede wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven