Gezondheid alle pijlers

witte puntjes vagina

20-04-2014 14:08 126 berichten
hallo,

ik heb een tijdje witte puntjes op mijn schaamlippen. Het jeukt als een gek. Dokter dacht dat het een schimmelinfectie was, maar na de kuur gaat het maar niet over. Nu lijkt het net of er hele kleine wormpjes op mijn schaamlippen zitten. Het jeukt ook precies zoals het jeukt bij wormpjes. Echter, mijn anus jeukt maar een klein beetje en mijn vagina echt heel erg. Weet iemand wat dit is..?
quote:Fame schreef op 21 april 2014 @ 19:29:

Waarom noem je het witte puntjes als het bewegende wormen zijn?Omdat de witte puntjes op mijn schaamlippen zitten (bultjes). Daarnaast heb ik een aantal wormpjes gevonden op mijn schaamlippen. Ik noem de wormpjes dus geen witte puntjes,...
Alle reacties Link kopieren
Bleh. Maar als je al weet wat het is, dan heb je toch ook wel gelezen dat je hier gewoon pillen voor kunt slikken en dan zijn ze weg?
quote:funky2901 schreef op 21 april 2014 @ 19:54:

Bleh. Maar als je al weet wat het is, dan heb je toch ook wel gelezen dat je hier gewoon pillen voor kunt slikken en dan zijn ze weg?

ik ben al begonnen aan n kuur. Alleen doordat ik ook allemaal witte puntjes op mijn vagina heb was mijn vraag dus : 'wie herkent dit'

ik heb dit nl nog nooit gehad als ik ook wormpjes heb.. Vond het heel vreemd.sommigen denken via dit topic dat het eitjes van de wormpjes zijn. dit zou kunnen, maar dit heb ik dus nog nooit op mijn schaamlippen gehad (altijd in mijn anus (als ik ze had)) . Dus mijn vraag blijft: 'herkent iemand de witte puntjes op je schaamlippen in combinatie met heel veel jeuk ? Ook heb ik (naar mijn idee) een aantal wormpjes op mijn schaamlippen aangetroffen'.
Lijken me ook larven idd, daarom moetje na 15 dagen weer zon tabletje nemen.
quote:donniedarko schreef op 21 april 2014 @ 20:19:

Lijken me ook larven idd, daarom moetje na 15 dagen weer zon tabletje nemen.ik heb het in mijn agenda staan wanneer ik t volgende tabletje moet hebben ;) ga voor de zekerheid toch nog maar even naar de dokter. Ben er vorige week geweest en dacht dat het een terugkerende schimmelinfectie was. Als het niet overging met die kuur dan moest ik sowieso terugkomen. Het is dus nog niet over, dus ik bel morgen even.
TO, als je regelmatig wormen hebt kàn het zijn dat een eerdere behandeling niet goed is aangeslagen ( ik neem aan mebendazol)

Één van mijn kinderen had om de 3 mnd ofzo steeds weer wormen, als enige in het gezin en was de zandbak allang ontgroeit

Op advies vd huisarts heeft ze toen 4 weken lang elke week een pil genomen. Toen was het idd over
Je bent zelf een theepot
quote:ik1988 schreef op 21 april 2014 @ 20:29:

[...]

ik heb het in mijn agenda staan wanneer ik t volgende tabletje moet hebben ;) ga voor de zekerheid toch nog maar even naar de dokter. Ben er vorige week geweest en dacht dat het een terugkerende schimmelinfectie was. Als het niet overging met die kuur dan moest ik sowieso terugkomen. Het is dus nog niet over, dus ik bel morgen even.Ik vind het echt niet normaal als je vaak last hebt van wormen. Neem je, buiten pillen slikken, nog andere maatregelen?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Oprechte vraag: maar kun je die maden ook missen? Bv dat je ze wel hebt maar ze niet ziet als je je drol niet grondig bestudeerd? Ik wordt er bang van haha
Ik hoop dat het snel over gaat TO, succes bij de huisarts. Laat je even weten wat het was?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Hoe kan je nou zo vaak wormen hebben? Was je je handen nooit?
Ooh, brrrr... Ik krijg hier de kriebels van..

En als je de wormen vort op je schaamlippen ziet lopen, dan kun je erop geloven dat jou hele darmen van binnen vol zitten en dan is er dus met jou hygiëne echt iets mis of je hebt last van chronische besmetting ( dat hoor je vaker) net als met mensen die gewoon niet van luizen afkomen en ze telkens terug krijgen, maar dan zou ik toch echt de dokter om raad gaan vragen.

Succes!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
ik kies er ook niet voor om wormen op te lopen... sommigen van jullie doen net of ik heel vies ben ofzo, maar dat is echt niet zo. ik weet ook niet zeker of het nu wormen zijn, omdat mijn anus maar n beetje jeukt. maar het lijkt er wel op.

masque: je voelt die wormpjes/maden gewoon kriebelen in je anus. en ook kunnen ze naar voren kruipen. Je ziet ze mss niet meteen, en hebt eerst alleen jeuk, maar meestal kruipen ze wel naar voren. Vaak s avonds. Dus ik denk dat je het wel herkend/ziet als je ze hebt.

Tickel en Istar: nee , was mijn handen nooit en doe er niets anders aan..............Natuurlijk wel! Ik denk dat de één er gewoon vatbaarder voor is dan de ander? Wat Wished zegt, over die chronische besmetting, dat vind ik wel een goede tip. Ik zal info vragen hierover aan de dokter, en of het echt aarswormen zijn of misschien toch iets anders? en Maili30, dankjewel, laat het weten als ik iets weet!
ik heb trouwens mebendazol als medicijn ja.
ik heb trouwens mebendazol als medicijn ja.
quote:SuzanneSuus schreef op 21 april 2014 @ 20:34:

TO, als je regelmatig wormen hebt kàn het zijn dat een eerdere behandeling niet goed is aangeslagen ( ik neem aan mebendazol)

Één van mijn kinderen had om de 3 mnd ofzo steeds weer wormen, als enige in het gezin en was de zandbak allang ontgroeit

Op advies vd huisarts heeft ze toen 4 weken lang elke week een pil genomen. Toen was het idd overdankjewel voor dit bericht. denk bijna dat ik het alleen heb na al deze reacties...
Ik zou in ieder geval contact opnemen met de huisarts

Misschien is wat ik schreef afdoende, misschien andere medicatie

Want normaal is het natuurlijk niet, als volwassene zo vaak en zo erg hiervan last te hebben
Je bent zelf een theepot
Klinkt niet fijn.

Ik zou het voor de zekerheid op het werk ook ter sprake brengen. Misschien goed om de kinderen (ik weet niet of ze zelf hun grote boodschap doen) ook te controleren. Als er één tussen zit die het heeft dan ben jij natuurlijk ook vatbaarder om het steeds opnieuw te krijgen.

Succes bij de dokter.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:Moonlight82 schreef op 21 april 2014 @ 21:29:

Klinkt niet fijn.

Ik zou het voor de zekerheid op het werk ook ter sprake brengen. Misschien goed om de kinderen (ik weet niet of ze zelf hun grote boodschap doen) ook te controleren. Als er één tussen zit die het heeft dan ben jij natuurlijk ook vatbaarder om het steeds opnieuw te krijgen.

Succes bij de dokter.BIj sommigen kan ik de luiers wel even controleren ;) of even vragen of ze willen wachten met doorspoelen ;) Nee, maar je hebt gelijk. Ik kan er wel op letten of er sommigen last van hebben. Ik wacht maar even af wat de dokter zegt. Wie weet is het iets anders.. Vind het nl heel raar dat ik maar weinig last heb van jeukende anus. Maar bedankt iig!
Ik had vroeger wel aan de lopende band wormpjes. Krijg je met al dat buitenspelen, en dat nagelbijten van mij als kind.

Het kunnen wratjes zijn, die beginnen vaak als een klein wit puntje. En jeuken ook inderdaad.

Ik zou sowieso eerder denken aan wratjes, ik neem aan dat je niet alleen naar de witte puntjes gekeken hebt. Maar er ook even over heen gewreven hebt oid? Zo'n wurmpje laat zo los lijkt mij, en die eitjes zullen ook niet echt in je huid zitten, en ook los te wrijven zijn. (maar ik heb geen idee hoe die eitjes gelegd worden, en ik ga ook niet googlen)

Dus ik gok of irritatietje van het een of ander, of beginnende wratjes.
Brrr wat een nachtmerrie. ga maar snel naar de dokter ja, dit kan niet goed zijn. Krijg ik echt rillingen van. Succes ermee.
quote:lizzebeestje schreef op 21 april 2014 @ 21:44:

Ik had vroeger wel aan de lopende band wormpjes. Krijg je met al dat buitenspelen, en dat nagelbijten van mij als kind.

Het kunnen wratjes zijn, die beginnen vaak als een klein wit puntje. En jeuken ook inderdaad.

Ik zou sowieso eerder denken aan wratjes, ik neem aan dat je niet alleen naar de witte puntjes gekeken hebt. Maar er ook even over heen gewreven hebt oid? Zo'n wurmpje laat zo los lijkt mij, en die eitjes zullen ook niet echt in je huid zitten, en ook los te wrijven zijn. (maar ik heb geen idee hoe die eitjes gelegd worden, en ik ga ook niet googlen)

Dus ik gok of irritatietje van het een of ander, of beginnende wratjes.sommigen gaan er wel af en lijken op wormpjes. anderen blijven zitten... Daarom wist ik dus ook niet zeker of het wel wormpjes waren, want het voelt precies zo. wat bedoel je dan precies met wratjes? ik heb gedacht aan genitale wratten, maar de mijne zijn volgens mij kleiner. (ik was er beetje bang voor dus ik heb wel gegoogled, maar dat zijn beetje vieze plaatjes.. maar ze leken iig groter dan dat ik heb)
owja en ik heb ook even gegoogled, en ik las dat wormpjes ook een infectie aan de vagina kunnen veroorzaken, dus mss combi van die twee.. ik ben blij als ik morgen de dokter kan bellen en langs kan komen. Had gehoopt door dit onderwerp hier te plaatsen het iemand zou herkennen.
Eitjes of beginnende wratjes idd, of toch een hardnekkige schimmel.

En verder vind ik dat hier wel collectief aanstelleritis heerst. Kan iedereen gebeuren hoor, een worminfectie, hoef je echt geen toeren voor uit te halen. De suggestie dat TO zich niet zou wassen of niet hygiënisch zou zijn slaat nergens op.
quote:fairy1 schreef op 21 april 2014 @ 22:07:

Eitjes of beginnende wratjes idd, of toch een hardnekkige schimmel.

En verder vind ik dat hier wel collectief aanstelleritis heerst. Kan iedereen gebeuren hoor, een worminfectie, hoef je echt geen toeren voor uit te halen. De suggestie dat TO zich niet zou wassen of niet hygiënisch zou zijn slaat nergens op.Goed bezig Fairy! Helemaal mee eens.
Voor degene onder ons die het steeds hebben over eitjes van de wormpjes, die hechten zich niet op de schaamlippen hoor.. die hechten zich in de darmen, van binnen, die zie je niet.

In principe blijven de wormen altijd in de anus, alleen bij grote hoeveelheden zullen ze zich weleens daar buiten vertonen... Er zijn meerdere mensen met chronische besmetting hoor, ik kende vroeger een meisje, had ze ook constant!! Waar dat nu aan ligt , tja geen idee.. dat is hetzelfde als dat de één constant luizen te pakken heeft, en de ander nooit, zelfs niet al heeft die een jas oid aangehad van een besmet iemand.. erg raar
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven