Good Luck!
donderdag 3 juli 2008 om 15:10
Nouja, je mag natuurlijk ook trots zijn op je kind en dat mag je ook zeggen. Maar dan vooral tegen opa en oma En vooral niet tegen mensen met kinderen in dezelfde leeftijd, zo suf.
Ik voel een nieuw topic aankomen
Wees maar lekker discreet Compu! Vent vind bv prima. Vooral die volledige, de 2e 6mnd vond hij erg fijn (lees: zodra Berend huilde, dag of nacht, mocht mama opstaan). En nu vind hij het ook heel leuk dat ik nog voed. Maar hij vindt het ook geen probleem als ik stop hoor. Hij gaat er niet zoetsappig naast zitten kijken ofzo.
Ik voel een nieuw topic aankomen
Wees maar lekker discreet Compu! Vent vind bv prima. Vooral die volledige, de 2e 6mnd vond hij erg fijn (lees: zodra Berend huilde, dag of nacht, mocht mama opstaan). En nu vind hij het ook heel leuk dat ik nog voed. Maar hij vindt het ook geen probleem als ik stop hoor. Hij gaat er niet zoetsappig naast zitten kijken ofzo.
donderdag 3 juli 2008 om 15:19
donderdag 3 juli 2008 om 15:26
ja, dat is waar, maar dat is anders. Al is het wel irritant dat je dat steeds zegt over Ceetje
Geintje.
Je kan het wel zeggen, maar niet zo van: oooh, die van mij kan allaaaaang fietsen. Kan die van jou dat dan niet? Goh... En dan zo misprijzend kijken.
Toch maar een taxi naar het station besteld. Vond de bus te krap en ik moet nog een kaartje kopen. Ga niet met 2 kinderen onder de arm rennen.
Geintje.
Je kan het wel zeggen, maar niet zo van: oooh, die van mij kan allaaaaang fietsen. Kan die van jou dat dan niet? Goh... En dan zo misprijzend kijken.
Toch maar een taxi naar het station besteld. Vond de bus te krap en ik moet nog een kaartje kopen. Ga niet met 2 kinderen onder de arm rennen.
donderdag 3 juli 2008 om 15:34
Ben het eens met je Star, dat je trots op je kind mag/kan zijn en ook mag verkondigen wat hij/zij al allemaal kan. Maar sommige mensen roepen "mijn kind kan al..., oh die van jullie nog niet?" Of als je gewoon iets verteld, "oh dat doet hij/zij allang, doet... dat nu pas". Ik houd gewoon niet zo van het vergelijken.
donderdag 3 juli 2008 om 15:39
donderdag 3 juli 2008 om 15:40
donderdag 3 juli 2008 om 15:49
goedemiddag
bedankt voor alle lieve woorden!! En dat ik dat mag schrijven. Dat vind ik nl erg lastig, omdat ik weet dat er mensen maar al te graag met me zouden willen ruilen. Gaat alweer een stuk beter hier. Gister 2 uren met mark, oma en oppaskindjes gezwommen en 's middags nog met mark in de tuin gespeeld met emmertjes water en bekertjes e.d. Erg fijn met die hitte. 's Avonds echt mega dikke voeten!! Gelukkig vandaag minder warm. Hoewel we hier de druppen regen ook nog op 10 vingers kunnen tellen. En het gras wil water!! hihi. Nou misschien vannacht. Verder heeft de stucadoor het trapsgat gisteren eindelijk afgemaakt, dus kon ik vandaag de trap en boven schoonmaken. Gaat alleen niet zo snel als ik zou willen, maar vooruit. Morgen komt moeder hier weer, dus kunnen we dan de deuren schoonmaken en beneden.
Als jullie me vandaag hadden zien staan, hadden jullie erg om me kunnen lachen denk ik; ik heb de plafonds en muren met de stofzuiger schoongemaakt. Als dat geen nesteldrang is weet ik het ook niet meer. Mark is met mijn moeder mee, want ze moesten nog even een kadootje maken voor de baby. Na zijn slaapje komt ie weer thuis, dus ik verwacht hem elk moment.
Ik heb nog de vk van dorp hiernaast gebeld wat betreft strippen; ze doen het wel, na 41 + 3 dagen. Dat kan ik de dokter dus zeggen dinsdag. En zei raden ook wel vaak een homeopaat aan. Heb net op net zitten kijken en dat spreekt me opzich ook wel aan.
oh daar is mark. Ik kom vanaaf nog even langs!!
bedankt voor alle lieve woorden!! En dat ik dat mag schrijven. Dat vind ik nl erg lastig, omdat ik weet dat er mensen maar al te graag met me zouden willen ruilen. Gaat alweer een stuk beter hier. Gister 2 uren met mark, oma en oppaskindjes gezwommen en 's middags nog met mark in de tuin gespeeld met emmertjes water en bekertjes e.d. Erg fijn met die hitte. 's Avonds echt mega dikke voeten!! Gelukkig vandaag minder warm. Hoewel we hier de druppen regen ook nog op 10 vingers kunnen tellen. En het gras wil water!! hihi. Nou misschien vannacht. Verder heeft de stucadoor het trapsgat gisteren eindelijk afgemaakt, dus kon ik vandaag de trap en boven schoonmaken. Gaat alleen niet zo snel als ik zou willen, maar vooruit. Morgen komt moeder hier weer, dus kunnen we dan de deuren schoonmaken en beneden.
Als jullie me vandaag hadden zien staan, hadden jullie erg om me kunnen lachen denk ik; ik heb de plafonds en muren met de stofzuiger schoongemaakt. Als dat geen nesteldrang is weet ik het ook niet meer. Mark is met mijn moeder mee, want ze moesten nog even een kadootje maken voor de baby. Na zijn slaapje komt ie weer thuis, dus ik verwacht hem elk moment.
Ik heb nog de vk van dorp hiernaast gebeld wat betreft strippen; ze doen het wel, na 41 + 3 dagen. Dat kan ik de dokter dus zeggen dinsdag. En zei raden ook wel vaak een homeopaat aan. Heb net op net zitten kijken en dat spreekt me opzich ook wel aan.
oh daar is mark. Ik kom vanaaf nog even langs!!
donderdag 3 juli 2008 om 20:19
Ris, fijn zeg dat die vk dat zei. Wanneer bel je de ha? Niet om je bang of onzeker te maken, maar strippen wil niet altijd helpen! Probeer je daar niet op te focussen alsof het zaligmakend is. Dan is de teleurstelling mss erg groot. Bij laurens ben ik er op bevallen, bij Berend ben ik 3x gestript en gebeurde er niets. Nouja, hij is eruit gekomen, maar of dat door het strippen kwam? Het schijnt in de meeste gevallen wel te helpen, maar het is vast niet eens nodig.
Je hebt nog even zo'n anderhalve week en die kleine puk is vast ook nieuwsgierig naar mama, dus die komt wel snel hoor! Helemaal nu je zulke heerlijke schone muren hebt.
Je hebt nog even zo'n anderhalve week en die kleine puk is vast ook nieuwsgierig naar mama, dus die komt wel snel hoor! Helemaal nu je zulke heerlijke schone muren hebt.
donderdag 3 juli 2008 om 20:20
donderdag 3 juli 2008 om 20:33
Ik krijg het ook in beeld, Enka.
Ben je weer wat meer op internet te vinden?
Star, wat een heerlijke wolwitte knuffeltjes! En wat is Ceetje daar schattig in het water.
Amalia, Babyboom om 21.15 uur. Of heb je dat niet gevolgd?
Is man laat thuis?
Die Ris, wat een werklust!! En met 2 oppaskindjes naar het zwembad?! Van oma misschien..
Als de dok jou signaleert denkt hij dat het heel goed gaat met jou hihi.
Praat maar lekker van je af hoor, dat lucht altijd op. En ieder heeft zo zijn ongemakken helaas.
Vanmiddag werd er weer gepuzzeld door onze 'bolleboos'. Moeder meldde dat ze 'm nu vrijwel zelf kon. Ik heb er niet op gereageerd.
Ben je weer wat meer op internet te vinden?
Star, wat een heerlijke wolwitte knuffeltjes! En wat is Ceetje daar schattig in het water.
Amalia, Babyboom om 21.15 uur. Of heb je dat niet gevolgd?
Is man laat thuis?
Die Ris, wat een werklust!! En met 2 oppaskindjes naar het zwembad?! Van oma misschien..
Als de dok jou signaleert denkt hij dat het heel goed gaat met jou hihi.
Praat maar lekker van je af hoor, dat lucht altijd op. En ieder heeft zo zijn ongemakken helaas.
Vanmiddag werd er weer gepuzzeld door onze 'bolleboos'. Moeder meldde dat ze 'm nu vrijwel zelf kon. Ik heb er niet op gereageerd.
donderdag 3 juli 2008 om 20:35
quote:amalia schreef op 03 juli 2008 @ 20:19:
Ris, fijn zeg dat die vk dat zei. Wanneer bel je de ha? Niet om je bang of onzeker te maken, maar strippen wil niet altijd helpen! Probeer je daar niet op te focussen alsof het zaligmakend is. Dan is de teleurstelling mss erg groot. Bij laurens ben ik er op bevallen, bij Berend ben ik 3x gestript en gebeurde er niets. Nouja, hij is eruit gekomen, maar of dat door het strippen kwam? Het schijnt in de meeste gevallen wel te helpen, maar het is vast niet eens nodig.
Je hebt nog even zo'n anderhalve week en die kleine puk is vast ook nieuwsgierig naar mama, dus die komt wel snel hoor! Helemaal nu je zulke heerlijke schone muren hebt.
ik weet idd dat het niet altijd een bevalling opwekt. Als mijn baarmoedermond (net als bij mark) nog niet verstreken is dan kan het niet eens. Maar dan heb ik wel het idee dat ik meer gedaan heb zeg maar. Ik heb het bij mark allemaal maar over me heen laten komen en daar heb ik achteraf weleens spijt van.
Ach weet je misschien is het meer de snelle bevalling door het inleiden wat ik liever niet weer heb. En de slechte begeleiding tijdens de bevalling. Bij al die programma's op tv hoor je ze dan zeggen; bij de volgende wee goed luisteren. Persen en zuchten als ik dat zeg. En dat was bij mark dus helemaal niet zo. Die is er in 1x uitgekomen. Als dat goed was geweest, had ik er ws ook weer heel anders tegenaan gekeken. Terwijl ik dus niet naar hetzelfde zh ga als ik weer in zh moet bevallen. Ga naar Dokkum ipv lwd, veel kleinschaliger, dus hoop (ga er vanuit) dat dat daar beter is (stond vorige week ook in de krant dat de beste gynacologen in dokkum werken, dat geeft de burger moed;-))
Zo jij nog steeds helemaal klaar voor de vakantie???
Ris, fijn zeg dat die vk dat zei. Wanneer bel je de ha? Niet om je bang of onzeker te maken, maar strippen wil niet altijd helpen! Probeer je daar niet op te focussen alsof het zaligmakend is. Dan is de teleurstelling mss erg groot. Bij laurens ben ik er op bevallen, bij Berend ben ik 3x gestript en gebeurde er niets. Nouja, hij is eruit gekomen, maar of dat door het strippen kwam? Het schijnt in de meeste gevallen wel te helpen, maar het is vast niet eens nodig.
Je hebt nog even zo'n anderhalve week en die kleine puk is vast ook nieuwsgierig naar mama, dus die komt wel snel hoor! Helemaal nu je zulke heerlijke schone muren hebt.
ik weet idd dat het niet altijd een bevalling opwekt. Als mijn baarmoedermond (net als bij mark) nog niet verstreken is dan kan het niet eens. Maar dan heb ik wel het idee dat ik meer gedaan heb zeg maar. Ik heb het bij mark allemaal maar over me heen laten komen en daar heb ik achteraf weleens spijt van.
Ach weet je misschien is het meer de snelle bevalling door het inleiden wat ik liever niet weer heb. En de slechte begeleiding tijdens de bevalling. Bij al die programma's op tv hoor je ze dan zeggen; bij de volgende wee goed luisteren. Persen en zuchten als ik dat zeg. En dat was bij mark dus helemaal niet zo. Die is er in 1x uitgekomen. Als dat goed was geweest, had ik er ws ook weer heel anders tegenaan gekeken. Terwijl ik dus niet naar hetzelfde zh ga als ik weer in zh moet bevallen. Ga naar Dokkum ipv lwd, veel kleinschaliger, dus hoop (ga er vanuit) dat dat daar beter is (stond vorige week ook in de krant dat de beste gynacologen in dokkum werken, dat geeft de burger moed;-))
Zo jij nog steeds helemaal klaar voor de vakantie???