Noem 5 positieve dingen van vandaag op:
zondag 27 april 2014 om 23:23
1. Toen ik vanmorgen vroeg op moest kwam vriend me nog een zoen brengen voordat ik ging, terwijl hij eigenlijk lekker uit kon slapen.
2. Onder het werk smste vriend of we vnv spontaan samen met vrienden spareribs zouden gaan eten.
3. De spareribs waren heerlijk.
4. De wijn ook
!
5. We hebben een weekendje weg naar het vaste vakantieadres van die vrienden besproken in juni.
2. Onder het werk smste vriend of we vnv spontaan samen met vrienden spareribs zouden gaan eten.
3. De spareribs waren heerlijk.
4. De wijn ook
5. We hebben een weekendje weg naar het vaste vakantieadres van die vrienden besproken in juni.
zondag 27 april 2014 om 23:25
1. Heerlijke dag gehad met m'n dochter
2. Net gezellig een wijntje gedronken met m'n ex (blij dat dat kan!)
3. Geappt met m'n vriend die morgen gelukkig weer thuiskomt van vakantie
4. Blij dat ik morgen weer aan de slag mag bij de leukste werkgever die er is, love my job!
5. 2 afleveringen van Suits op Netflix gekeken. En ik denk dat ik er nog maar eentje ga kijken
2. Net gezellig een wijntje gedronken met m'n ex (blij dat dat kan!)
3. Geappt met m'n vriend die morgen gelukkig weer thuiskomt van vakantie
4. Blij dat ik morgen weer aan de slag mag bij de leukste werkgever die er is, love my job!
5. 2 afleveringen van Suits op Netflix gekeken. En ik denk dat ik er nog maar eentje ga kijken
Het moeilijke van liegen is dat je alles moet onthouden
zondag 27 april 2014 om 23:28
zondag 27 april 2014 om 23:34
1. Ben nog steeds zwanger (na eerste weken paniek uit angst voor miskraam).
2. Het t-shirtje dat ik vandaag voor mijn toekomstige spruit van mijn moeder heb gehad (voor een meisje: als het een knul wordt, mag ik het weggeven).
3. Een lief berichtje van de moeder van een vriendin over een onderwerp waarover anderen een oordeel zouden kunnen hebben en dat in de praktijk ook hebben, maar waar zij alleen in liefde over sprak.
4. Het kroketje dat ik vanmiddag met mijn moeder at.
5. Sms-je van mijn vriend.
2. Het t-shirtje dat ik vandaag voor mijn toekomstige spruit van mijn moeder heb gehad (voor een meisje: als het een knul wordt, mag ik het weggeven).
3. Een lief berichtje van de moeder van een vriendin over een onderwerp waarover anderen een oordeel zouden kunnen hebben en dat in de praktijk ook hebben, maar waar zij alleen in liefde over sprak.
4. Het kroketje dat ik vanmiddag met mijn moeder at.
5. Sms-je van mijn vriend.
zondag 27 april 2014 om 23:41
- lieve en helpende mail van vriendin gekregen
- compliment van andere vriendin gekregen
- hele strijk gedaan (trots, zó'n hekel aan)
- een man (potentiële date) vertelt dat ik m leuk vind
- heerlijke gekookt voor mezelf
- compliment van andere vriendin gekregen
- hele strijk gedaan (trots, zó'n hekel aan)
- een man (potentiële date) vertelt dat ik m leuk vind
- heerlijke gekookt voor mezelf
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
zondag 27 april 2014 om 23:55
maandag 28 april 2014 om 00:03
Leuk topic!
1. Beste vriend kwam langs vandaag.
2. Opgeruimd en alles is schoon en netjes en kleding ligt nu ín de kast ipv overal.
3. Ik heb muziek op mn nieuwe Ipod.
4. Ben echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk uit eten geweest met vriend!
5. Net m´n wegkijkserie gekeken terwijl ik heel erg aan het uitbuiken was.
1. Beste vriend kwam langs vandaag.
2. Opgeruimd en alles is schoon en netjes en kleding ligt nu ín de kast ipv overal.
3. Ik heb muziek op mn nieuwe Ipod.
4. Ben echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk uit eten geweest met vriend!
5. Net m´n wegkijkserie gekeken terwijl ik heel erg aan het uitbuiken was.
maandag 28 april 2014 om 00:05
1. Ik vlieg vanavond naar Nederland na 7 maanden in Nieuw Zeeland te zijn geweest.
2. Ik kon lekker uitslapen vanmorgen
3. Werd wakker met whatsappjes van mijn vriendinnen en we hebben meteen een datum geprikt om bij elkaar te komen
4. Ik kan de rest van de dag nog lekker luieren want ik vlieg vanavond laat pas.
5. Ik lig dus nog lekker in bed.
2. Ik kon lekker uitslapen vanmorgen
3. Werd wakker met whatsappjes van mijn vriendinnen en we hebben meteen een datum geprikt om bij elkaar te komen
4. Ik kan de rest van de dag nog lekker luieren want ik vlieg vanavond laat pas.
5. Ik lig dus nog lekker in bed.
maandag 28 april 2014 om 00:24
maandag 28 april 2014 om 00:26
1) heerlijk uitgeslapen met vriend en in bed foto's van de vakantie bekeken
2) slappe lach gehad met m'n broer
3) koningsdag-aankopen bekeken en uitgeprobeerd (een spel en div. kledingstukken)
4) lekker pizza gegeten en trash tv gekeken toen iedereen de deur uit was
5) heerlijk gevreeen met vriend voor het slapengaan
2) slappe lach gehad met m'n broer
3) koningsdag-aankopen bekeken en uitgeprobeerd (een spel en div. kledingstukken)
4) lekker pizza gegeten en trash tv gekeken toen iedereen de deur uit was
5) heerlijk gevreeen met vriend voor het slapengaan
maandag 28 april 2014 om 01:05
maandag 28 april 2014 om 01:44
1. Oude liefdesbrieven van mijn man gevonden tijdens verhuizing, waardoor ik weer helemaal vlinders in mn buik kreeg.
2. Onze kleine uk bij oma is en ik haar zo miste, man voelde dat aan en sloeg met de auto spontaan links af zodat ik dr een flinke knuffel kon geven <3
3.Lekker weer gehad ( woon in Canada)en veel eekhoorns gezien
4.Heerlijk gegeten
5. Man stond vannochtend vroeg op met de kleine zodat ik uit kon slapen( terwijl hij maar 5 uurtjes slaap had en slaap dus wel kon gebruiken)
Wat is die man van mij eigenlijk toch ook een lieverd he?
2. Onze kleine uk bij oma is en ik haar zo miste, man voelde dat aan en sloeg met de auto spontaan links af zodat ik dr een flinke knuffel kon geven <3
3.Lekker weer gehad ( woon in Canada)en veel eekhoorns gezien
4.Heerlijk gegeten
5. Man stond vannochtend vroeg op met de kleine zodat ik uit kon slapen( terwijl hij maar 5 uurtjes slaap had en slaap dus wel kon gebruiken)
Wat is die man van mij eigenlijk toch ook een lieverd he?
maandag 28 april 2014 om 03:01
1. Ik ben vandaag naar een kindermusical geweest waar ik onverwacht erg om heb moeten lachen.
2. Ik ben laat op de avond nog even gezellig bij een goede vriend langs gegaan.
3. Ik ben vandaag weer wat lichter (kilo's).
4. Na de regen kwam er nog even heerlijke zonneschijn.
5. Ik ben weer beter, na een paar dagen griep.
2. Ik ben laat op de avond nog even gezellig bij een goede vriend langs gegaan.
3. Ik ben vandaag weer wat lichter (kilo's).
4. Na de regen kwam er nog even heerlijke zonneschijn.
5. Ik ben weer beter, na een paar dagen griep.
maandag 28 april 2014 om 03:14
Okay, 5, stuks, hier komen ze:
1. kater (van gezellige koningsdag) die al snel verdween met water, koffie, eten en ff forummen
2. eea kunnen doen voor mijn oudere en momenteel zieke moeder
3. broer die spontaan ff langskwam
4. geweldig mooie nummers op een cd die ik van de week kreeg van een zanger die ik ken van live optredens, die in de auto tot ontroerends toe (hard) gedraaid in de auto
5. zoon die zoveel voor mij doet in en aan het huis, klust dat het een lieve lust is, experimenteert hier als hobby en daar pluk ik de blije vruchten van!!
1. kater (van gezellige koningsdag) die al snel verdween met water, koffie, eten en ff forummen
2. eea kunnen doen voor mijn oudere en momenteel zieke moeder
3. broer die spontaan ff langskwam
4. geweldig mooie nummers op een cd die ik van de week kreeg van een zanger die ik ken van live optredens, die in de auto tot ontroerends toe (hard) gedraaid in de auto
5. zoon die zoveel voor mij doet in en aan het huis, klust dat het een lieve lust is, experimenteert hier als hobby en daar pluk ik de blije vruchten van!!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
maandag 28 april 2014 om 03:56
1. Gezellig gepraat met een goede vriend.
2. Heerlijk gegeten.
3. Bijna geen last gehad van angsten vandaag. Geweldig. Gebeurt bijna nooit.
4. Het weer was bijzonder prettig, ik hou van bewolking.
5. Mijn haar zit zo leuk nu. 4 uur 's nachts alleen, dus jammer dat niemand het kan zien en dat ik straks met een ragebol wakker word.
2. Heerlijk gegeten.
3. Bijna geen last gehad van angsten vandaag. Geweldig. Gebeurt bijna nooit.
4. Het weer was bijzonder prettig, ik hou van bewolking.
5. Mijn haar zit zo leuk nu. 4 uur 's nachts alleen, dus jammer dat niemand het kan zien en dat ik straks met een ragebol wakker word.
anoniem_171612 wijzigde dit bericht op 28-04-2014 03:57
Reden: Typen is soms best lastig.
Reden: Typen is soms best lastig.
% gewijzigd
maandag 28 april 2014 om 04:37
1. Ik ben in een leuke wijk in New York geweest, voor de eerste keer
2. Heb 2 neven vandaag gezien na 10 jaar
3. Leer een deel van mijn familie pas echt op deze vakantie kennen (had iedereen jaren terug voor t laatst gezien) en iedereen is heel leuk en zo grappig. Hun gastvrijheid is ook bizar gewoon.
4. Ik hou nog meer van mijn vriend, doordat ik hem een tijdje niet zie besef ik nog beter hoe erg ik met hem getroffen heb. Mis hem ontzettend!
5. De laatste weet ik niet zo goed
2. Heb 2 neven vandaag gezien na 10 jaar
3. Leer een deel van mijn familie pas echt op deze vakantie kennen (had iedereen jaren terug voor t laatst gezien) en iedereen is heel leuk en zo grappig. Hun gastvrijheid is ook bizar gewoon.
4. Ik hou nog meer van mijn vriend, doordat ik hem een tijdje niet zie besef ik nog beter hoe erg ik met hem getroffen heb. Mis hem ontzettend!
5. De laatste weet ik niet zo goed