Rijles

28-04-2014 11:49 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al twee jaar het lessen uitgesteld omdat ik serieus denk dat ik het niet kan. Nu maakt m'n moeder me vanmorgen wakker met de mededeling dat er vanmiddag een lesauto voor de deur staat. Ik ben in alle staten, want dit wil ik echt niet! Ze laten me niet eens zelf de rijschool uitkiezen en ze hebben ook nog gekozen voor de plaats waar ik juist niet wil lessen. Ik ben geneigd om die arme man af te bellen. Waarschijnlijk kan ie toch niks met me.
En hoe was het?
Ik heb het overleefd hoor. Ging ook best goed, maar het is nog niet zo dat ik graag weer wil. Al moet ik nu wel doorzetten. De rij-instructeur is wel aardig, maar niet het type waar ik op hoopte. Ik zit dus te twijfelen om een andere rijschool te zoeken.
Nu al een andere rijschool? Je hebt er 1 les op zitten. Kom kom, beetje doorzetten hoor, de eerste stap is gezet! Fijn dat het goed ging, want volgende keer gaat het nog beter
Goed dat je bent gegaan en nu doorzetten, hup hup!
.
Denk je bij een andere rijschool wel dat type instructeur te krijgen die je zoekt? Of is dit meer een excuus?

Goed dat je gereden hebt, neem nog een paar lessen. Mocht het dan echt niet bevallen kun je overstappen naar een andere rijschool. Maar of het daar beter is?
quote:jovo schreef op maandag 28 april 2014 17:49 Ik heb het overleefd hoor. Ging ook best goed, maar het is nog niet zo dat ik graag weer wil. Al moet ik nu wel doorzetten. De rij-instructeur is wel aardig, maar niet het type waar ik op hoopte. Ik zit dus te twijfelen om een andere rijschool te zoeken.

Type waar je op hoopte? Een lekker ding ofzo?

Gewoon verder lessen. Het ging best goed en echt je rijbewijs halen is best handig voor de rest van je leven.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Als ik wel doorga met lessen, maar dan bij een andere rijschool is dat toch geen excuus? Dit was een gratis proefles dus ik zit nergens aan vast. Ik had gewoon niet echt een klik met deze man. Hij was erg serieus en heeft iets bekaktst over zich. Op zich niets mis mee hoor, maar ik voel mij meer op mijn gemak bij mensen die lekker plat praten en af en toe een beetje flauw kunnen doen. En ja, deze mensen bestaan.
Autorijden is niet flauw maar een serieuze bezigheid. Een rijinstructeur is geen matti.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Af en toe, Fame.
Goed dat je gegaan bent! Je mag trots zijn op jezelf.

Een rij-instructeur hoeft niet je beste vriend te worden, maar je moet je wel op je gemak voelen in zijn auto. Anders gaan die uren heel, heel lang duren.

Mocht je schakelen echt niets vinden, kun je altijd nog kiezen voor een automaat. Maar dat zou ik zo lang mogelijk uitstellen.
quote:jovo schreef op maandag 28 april 2014 18:29 Af en toe, Fame.Dat je op je gemak wil voelen is logisch maar je hebt deze man pas voor de eerste keer gezien. Geef het een kans. Van uitstel komt afstel, wel doorzetten nu. Het ging goed zei je, nou good job then.
.
Goed gedaan! En nu meteen een nieuwe afspraak maken!
Misschien heeft deze rijschool nog wel andere instructeurs in dienst.
Goed gedaan! En vwb. de instructeur: geef het een kans. Hij hoeft geen vriend van je te worden. Je kan later altijd nog om een andere instructeur vragen binnen dezelfde rijschool. Of een andere rijschool zoeken. Maar als je nu niet doorzet komt het er voorlopig niet meer van denk ik. Succes!
quote:jovo schreef op 28 april 2014 @ 14:32:

Starshine, ik heb inderdaad een fiets. En een scooter, gratis Ov en een vriend met rijbewijs. Nergens voor nodig dat rijbewijs.Denk dat je vriend daar wel anders over denkt
Goed dat je bent gegaan trouwens!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven