Naam kitten
maandag 28 april 2014 om 14:18
maandag 28 april 2014 om 17:04
maandag 28 april 2014 om 17:09
quote:Firene schreef op 28 april 2014 @ 14:37:
Ik zou het eerst even aankijken. Ik wilde mijn kater Zorro noemen, lekker stoer en mannelijk. Binnen een dag had ik hem al een andere naam gegeven, zelden een lievere, sulligere, onhandigere kater gezien dan dat
Mijn kater die nu Dender heet, heeft ook een week lang naamloos rondgelopen voor het dender werd. Het duurde bij hem even voor ik wat bedacht had dat echt goed paste.
Terwijl Drfy - helaas twee jaar geleden overleden - haar naam binnen 2 minuten had. Kalle trouwens ook. Dat paste meteen.
Ik zou het eerst even aankijken. Ik wilde mijn kater Zorro noemen, lekker stoer en mannelijk. Binnen een dag had ik hem al een andere naam gegeven, zelden een lievere, sulligere, onhandigere kater gezien dan dat
Mijn kater die nu Dender heet, heeft ook een week lang naamloos rondgelopen voor het dender werd. Het duurde bij hem even voor ik wat bedacht had dat echt goed paste.
Terwijl Drfy - helaas twee jaar geleden overleden - haar naam binnen 2 minuten had. Kalle trouwens ook. Dat paste meteen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
maandag 28 april 2014 om 20:11
quote:md1991 schreef op 28 april 2014 @ 14:18:
Hoi!
Over ongeveer 4 weken kunnen wij onze kitten (een poesje) ophalen. Nu zijn we nog opzoek naar een erge stoere naam, niet te lang.
Voor mijn gevoel heb ik het hele internet al afgespeurd...
Het poesje is pik-zwart, met witte voetjes en een wit snuitje
Wie weet kunnen jullie helpen?Snuit(je)
Hoi!
Over ongeveer 4 weken kunnen wij onze kitten (een poesje) ophalen. Nu zijn we nog opzoek naar een erge stoere naam, niet te lang.
Voor mijn gevoel heb ik het hele internet al afgespeurd...
Het poesje is pik-zwart, met witte voetjes en een wit snuitje
Wie weet kunnen jullie helpen?Snuit(je)
“Don’t look back – you’re not going that way.”
woensdag 30 april 2014 om 18:38
quote:Carenza schreef op dinsdag 29 april 2014 08:33 Ik zie hier veel stoere mannelijke namen voorbij komen maar TO krijgt toch echt een POESJE, een meisje dus . . . .
Van alle suggesties vind ik Yuki wel leuk, maar ik zou zeggen: wacht eerst af wat je in huis krijgt en geef het daarna een passende naam . . . . . . .
Ik dacht al dat het aan mij lag . Ik vind Toby bijvoorbeeld heel leuk, maar niet voor een poes.
Ik dacht zelf gelijk aan Puck, vind ik een leuke naam voor een poes.
Van alle suggesties vind ik Yuki wel leuk, maar ik zou zeggen: wacht eerst af wat je in huis krijgt en geef het daarna een passende naam . . . . . . .
Ik dacht al dat het aan mij lag . Ik vind Toby bijvoorbeeld heel leuk, maar niet voor een poes.
Ik dacht zelf gelijk aan Puck, vind ik een leuke naam voor een poes.