rare vraag.. hoevaak plassen Jullie per dag
maandag 28 april 2014 om 20:32
Zoals hierboven al staat.. Hoevaak plassen jullie per dag ( ongeveer natuurlijk)
Het verbaast en irriteert mij namelijk hoevaak ik moet plassen. Ben sinds 18.00 nu denk ik al 6-10 x naar de toilet gegaan. Soms zit er niet eens 10 minuten tussen in. Dit is nu al een lange tijd aan de gang, savonds voor het slapen gaan
(Vanaf het punt dat ik naar bed ga en in slaap val) ga ik denk ik al 2-4 keer naar de toilet.. Dat is dan +/- in 1 Uur tijd, snachts word ik 1 a! 2 x wakker om te gaan en weer ongeveer een uur voor de wekker gaat ook altijd nog een keer. Zodra ik wakker ben weer, overdag plas ik me ook weer een eind weg.
Is dit normaal ?
Het verbaast en irriteert mij namelijk hoevaak ik moet plassen. Ben sinds 18.00 nu denk ik al 6-10 x naar de toilet gegaan. Soms zit er niet eens 10 minuten tussen in. Dit is nu al een lange tijd aan de gang, savonds voor het slapen gaan
(Vanaf het punt dat ik naar bed ga en in slaap val) ga ik denk ik al 2-4 keer naar de toilet.. Dat is dan +/- in 1 Uur tijd, snachts word ik 1 a! 2 x wakker om te gaan en weer ongeveer een uur voor de wekker gaat ook altijd nog een keer. Zodra ik wakker ben weer, overdag plas ik me ook weer een eind weg.
Is dit normaal ?
maandag 28 april 2014 om 20:34

maandag 28 april 2014 om 20:38
maandag 28 april 2014 om 20:38
Ik moet nu ivm zwangerschap wel vaker plassen dan normaal maar zóveel zeker niet!
Ook nooit gehad terwijl ik echt liters water/thee drink op n dag.
Misschien een keertje na laten kijken of navragen bij je huisarts. Lijkt me vrij irritant om zoveel naar de wc te moeten
Ook nooit gehad terwijl ik echt liters water/thee drink op n dag.
Misschien een keertje na laten kijken of navragen bij je huisarts. Lijkt me vrij irritant om zoveel naar de wc te moeten
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt

maandag 28 april 2014 om 20:40
quote:T-.rex schreef op 28 april 2014 @ 20:38:
3x. Bij het opstaan, op m'n werk en voor het slapen gaan. Maar ik drink dan ook eigenlijk te weinig. Dus ergens tussen vaker dan ik en minder vaak dan jij. Daar zal het gemiddelde ergens liggen.
Hetzelfde voor mij.
Ik vind drinken en ook plassen heel erg naar.
s' Nachts ga ik nooit.
3x. Bij het opstaan, op m'n werk en voor het slapen gaan. Maar ik drink dan ook eigenlijk te weinig. Dus ergens tussen vaker dan ik en minder vaak dan jij. Daar zal het gemiddelde ergens liggen.
Hetzelfde voor mij.
Ik vind drinken en ook plassen heel erg naar.
s' Nachts ga ik nooit.

maandag 28 april 2014 om 20:41
Lijkt me slopend, om elke nacht wakker te worden om te moeten plassen. Ik zou ermee naar de huisarts. Ik word 's ochtends wakker en dan ga ik plassen. Daarna halverwege de ochtend nog een keer. Daarna in de middag en voor het avondeten, dan een uur na het avondeten en een laatste keer voor ik naar bed ga. Dus 5x per dag.
http://www.plastest.nl/wa ... gen/overactieve_blaas.php
http://www.plastest.nl/wa ... gen/overactieve_blaas.php

maandag 28 april 2014 om 20:44