Naam kitten

28-04-2014 14:18 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Over ongeveer 4 weken kunnen wij onze kitten (een poesje) ophalen. Nu zijn we nog opzoek naar een erge stoere naam, niet te lang.

Voor mijn gevoel heb ik het hele internet al afgespeurd...

Het poesje is pik-zwart, met witte voetjes en een wit snuitje

Wie weet kunnen jullie helpen?
Jack, kort maar krachtig.

laat maar, het is een dame. Baco.
Als ik er nog een kat bij zou krijgen, zou ik voor Milou gaan
Mijn katten heten Lucky (lekker standaard ) en Yuki (spreek je uit als joekie). Zijn beide dames btw :-)
quote:md1991 schreef op 28 april 2014 @ 14:49:

[...]

Jaaa leuk!

Zorro is ook stoer ja

Zorra omdat het een meisje is?

Mijn vrouwtjespoes heet Kalle. Lekker stoer en KutKatKalle bekt zo lekker,als ze weer eens iets stouts heeft gedaan,
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik had er precies zo een, en omdat ie van die witte 'handschoentjes' had moest ik aan een pantomimer denken en dus heette ie Hakim (naar de pantomimer in Sesamstraat).

Vind ik nog steeds een leuke naam
quote:Firene schreef op 28 april 2014 @ 14:37:

Ik zou het eerst even aankijken. Ik wilde mijn kater Zorro noemen, lekker stoer en mannelijk. Binnen een dag had ik hem al een andere naam gegeven, zelden een lievere, sulligere, onhandigere kater gezien dan dat

Mijn kater die nu Dender heet, heeft ook een week lang naamloos rondgelopen voor het dender werd. Het duurde bij hem even voor ik wat bedacht had dat echt goed paste.

Terwijl Drfy - helaas twee jaar geleden overleden - haar naam binnen 2 minuten had. Kalle trouwens ook. Dat paste meteen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Sammy, Tammy, Blacky, Lady, Minoes, Dora, Doerak..
Kutkat
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:ilonadenise schreef op 28 april 2014 @ 16:49:

Als ik er nog een kat bij zou krijgen, zou ik voor Milou gaan

Leuke naam.

Verder Beau, Luna, Molly
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
voodoo

roetje

miss poes

Marie-Antoinette

toetie
Janneke. Da's een meisje dat zwart is met een heel klein beetje wit:

En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
quote:md1991 schreef op 28 april 2014 @ 14:18:

Hoi!

Over ongeveer 4 weken kunnen wij onze kitten (een poesje) ophalen. Nu zijn we nog opzoek naar een erge stoere naam, niet te lang.

Voor mijn gevoel heb ik het hele internet al afgespeurd...

Het poesje is pik-zwart, met witte voetjes en een wit snuitje

Wie weet kunnen jullie helpen?Snuit(je)
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Voor een zwart-wit katje is Felix ook leuk. Ik had nog een leuke naam maar ben die even kwijt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ivar
Ik zie hier veel stoere mannelijke namen voorbij komen maar TO krijgt toch echt een POESJE, een meisje dus . . . .

Van alle suggesties vind ik Yuki wel leuk, maar ik zou zeggen: wacht eerst af wat je in huis krijgt en geef het daarna een passende naam . . . . . . .
quote:missmisery schreef op maandag 28 april 2014 14:31 Nozem+1
Chanel!

Zo heet mijn kat
quote:Annapalona schreef op maandag 28 april 2014 14:50 Als het maar geen Poekie isDat is een naam voor een rode kater!! Zo heette mijn moeders rode kater.
Ik heb een lapjeskat en had een leuke dure naam bedacht... Maar haar karakter past er niet bij. De dure naam staat overal geregistreerd, haar roepnaam (en waar ze naar luistert) is Fox geworden, omdat het echt een vosje kan zijn qua streken
Gizmo
we hebben de kitten al wel een paar keer gezien, maar hoe zou ze zich bij ons thuis gedragen? Tja...vast ondeugend

Er staan hele leuke namen tussen!
Mysty of Mystie

Dana

Zoë

Mop en koosnaampje Moppie

Jip
quote:TaraD schreef op 29 april 2014 @ 08:53:

GizmoGizma dan hè? Gizmo klinkt voor mij mannelijk . . . .
quote:Carenza schreef op dinsdag 29 april 2014 08:33 Ik zie hier veel stoere mannelijke namen voorbij komen maar TO krijgt toch echt een POESJE, een meisje dus . . . .

Van alle suggesties vind ik Yuki wel leuk, maar ik zou zeggen: wacht eerst af wat je in huis krijgt en geef het daarna een passende naam . . . . . . .

Ik dacht al dat het aan mij lag . Ik vind Toby bijvoorbeeld heel leuk, maar niet voor een poes.

Ik dacht zelf gelijk aan Puck, vind ik een leuke naam voor een poes.
Pippa

Pip

Ivy

Charly

Pepper

Beau

Noor

Moor

Moortje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven