lijntje snuiven?!
woensdag 30 april 2014 om 09:40
Wtf, ik ben helemaal in shock!
Ik zie net een auto voor mijn huis op een parkeerplaats draaien (5 meter van mij af, ik zit op de bank achter mijn geraniums ), stoppen, met keiharde muziek aan.
Daarna zie ik die vent achter het stuur doodleuk een paar lijntjes snuiven (zo'n klein schepje in elk neusgat), nog even wat in de wangen, daarna hoofd uit het raam hangen (duidelijk voor de frisse lucht, hij liep paars aan) en weer wegrijden, maar niet voordat hij bijna een andere auto raakte die langsreed.
Ik wil hier eigenlijk iets mee doen, maar weet niet wat. Het is een bedrijfswagen, het kenteken heb ik opgezocht, maar ik weet niet bij welk bedrijf...
Wat zouden jullie doen? Politie bellen? Laten zitten?
Ik zie net een auto voor mijn huis op een parkeerplaats draaien (5 meter van mij af, ik zit op de bank achter mijn geraniums ), stoppen, met keiharde muziek aan.
Daarna zie ik die vent achter het stuur doodleuk een paar lijntjes snuiven (zo'n klein schepje in elk neusgat), nog even wat in de wangen, daarna hoofd uit het raam hangen (duidelijk voor de frisse lucht, hij liep paars aan) en weer wegrijden, maar niet voordat hij bijna een andere auto raakte die langsreed.
Ik wil hier eigenlijk iets mee doen, maar weet niet wat. Het is een bedrijfswagen, het kenteken heb ik opgezocht, maar ik weet niet bij welk bedrijf...
Wat zouden jullie doen? Politie bellen? Laten zitten?
woensdag 30 april 2014 om 09:47
quote:beetjegek schreef op 30 april 2014 @ 09:45:
Nou je kan anders prima rijden met een lijntje op hoor..
Is niet te vergelijken met dronken of stoned zijn.Ow nou geen zorgen dus en snuiven maar?
Is niet te vergelijken met dronken of stoned zijn.Ow nou geen zorgen dus en snuiven maar?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 30 april 2014 om 09:48
quote:beetjegek schreef op 30 april 2014 @ 09:45:
Is niet te vergelijken met dronken of stoned zijn.
O, je hebt er ervaring mee?
Van mij mag je zoveel recreatief gebruiken als je wil hoor, mocht je daar de trieste behoefte toe voelen, maar dus zeker niet achter het stuur. Melden die hap dus.
Is niet te vergelijken met dronken of stoned zijn.
O, je hebt er ervaring mee?
Van mij mag je zoveel recreatief gebruiken als je wil hoor, mocht je daar de trieste behoefte toe voelen, maar dus zeker niet achter het stuur. Melden die hap dus.
woensdag 30 april 2014 om 09:51
woensdag 30 april 2014 om 09:53
effecten van coke
Psychische effecten
Het verhoogt een opgewekte, vrolijke of zelfs euforische stemming;
Het kan een heldere gedachtengang bevorderen;
Het geeft een gevoel van zelfverzekerdheid, de overtuiging dat beter gepresteerd wordt
Depressieve gevoelens na gebruik (een zogenoemde crash);
Men kan zich agressief gedragen;
Leeg, 'katterig' gevoel na gebruik (zeker als daarbij alcohol is gedronken).
Vooral die dus. We kennen ze allemaal wel, automobilisten die denken dat ze een topchauffeur zijn terwijl ze als een dweil rijden. En coke versterkt het idee bij zo iemand dat hij de beste chauffeur ter wereld is. Fijn. Alcohol heeft trouwens ook dat effect (zelfoverschatting)
Psychische effecten
Het verhoogt een opgewekte, vrolijke of zelfs euforische stemming;
Het kan een heldere gedachtengang bevorderen;
Het geeft een gevoel van zelfverzekerdheid, de overtuiging dat beter gepresteerd wordt
Depressieve gevoelens na gebruik (een zogenoemde crash);
Men kan zich agressief gedragen;
Leeg, 'katterig' gevoel na gebruik (zeker als daarbij alcohol is gedronken).
Vooral die dus. We kennen ze allemaal wel, automobilisten die denken dat ze een topchauffeur zijn terwijl ze als een dweil rijden. En coke versterkt het idee bij zo iemand dat hij de beste chauffeur ter wereld is. Fijn. Alcohol heeft trouwens ook dat effect (zelfoverschatting)
woensdag 30 april 2014 om 09:54
woensdag 30 april 2014 om 09:55