Gezondheid alle pijlers

Knobbeltje in m'n borst. Morgen mammografie.

29-04-2014 10:01 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week voelde ik ineens een knobbeltje in m'n rechterborst. Omdat ik ooit 10 jaar geleden in m'n andere borst al eens een knobbeltje heb gehad wat ongeveer op dezelfde plek zat en hetzelfde aanvoelde voor zover ik me kan herinneren maakte ik me niet direct enorme zorgen maar toch even een afspraak bij de huisarts gemaakt.

Daar kom ik net vandaan en zij stelde me helaas niet direct gerust. Ze vond het vrij diep zitten en niet helemaal glad aanvoelen dus krijg ik morgen een mammografie. En nu ben ik dus een beetje ongerust.

Ik heb trouwens morgen ook m'n tweede IUI en gelukkig kon dit daarvoor. Maar daar ga ik dan niet heel relaxt in ben ik bang. Maar vraag me ineens af of de hormonen die ik spuit er iets mee te maken kunnen hebben. Nou ja, heeft geen zin om te speculeren en zal gewoon af moeten wachten. Iemand soortgelijke ervaring?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Boannan, veel sterkte morgen.

Even ter geruststelling: de huisarts verwijst vrij snel door bij een knobbeltje, gewoon voor de zekerheid. In de meeste gevallen is het niets ernstigs. Ik heb zelf ook wel eens een mammo en echo gehad en bleek een verstopt melkkliertje te hebben. Ik vond het toen ook erg spannend, maar gelukkig zagen ze op de echo meteen dat het in orde was.
Allereerst veel sterkte voor morgen!

Vorige week zat ik in dezelfde situatie. Mijn huisarts wilde eerst afwachten maar vanwege erfelijkheid had ik het liever gewoon meteen uitgezocht. 2 jaar terug heb ik bloedverlies uit mijn andere tepel gehad. Ik heb erg veel klierweefsel in 1 borst, de andere is rustiger.

Gelukkig was dit ook een cyste, als het groter wordt dan weer een mammo.

twee jaar terug had ik ivm zwangerschap een echo, nou, doe die maar, wat is een mammo vervelend zeg...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
quote:boannan schreef op 29 april 2014 @ 10:01:

[..]

Ik heb trouwens morgen ook m'n tweede IUI en gelukkig kon dit daarvoor. Maar daar ga ik dan niet heel relaxt in ben ik bang. Maar vraag me ineens af of de hormonen die ik spuit er iets mee te maken kunnen hebben. Nou ja, heeft geen zin om te speculeren en zal gewoon af moeten wachten. Iemand soortgelijke ervaring?

Ik zou het morgen wel even melden dat je hormonen spuit, want dat zou wel relevant kunnen zijn.

Een paar jaar geleden ben ik ook eens een stuk ongeruster bij de huisarts vandaan gekomen dan ik erheen ging, ook met een knobbel. Op de mammopoli werd ik vervolgens heel snel weer gerust gesteld. Succes morgen!
Sterkte vandaag boannan! Ik denk aan je.
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
Ik hoop dat we binnenkort horen dat het nergens over ging.

Sterkte!
Dat hoop ik ook. Ik heb de afspraak van vandaag helaas naar morgen moeten verzetten omdat mijn zoontje ziek was en opgenomen werd in een ander ziekenhuis. Ik hoop dat ik morgenochtend gerustgesteld ga worden!
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Even laten weten dat het allemaal goed was vanmorgen. Het is gewoon een cyste! Pfff... Toch wel opgelucht! Dank voor jullie steun!
Nou, wat fijn voor je!! Ik kan me voorstellen dat je behoorlijk opgelucht bent, want dit soort onderzoeken krijg je toch altijd pijn van in je onderbuik. <3
Nou, wat fijn voor je!! Ik kan me voorstellen dat je behoorlijk opgelucht bent, want dit soort onderzoeken krijg je toch altijd pijn van in je onderbuik. <3
Wat fijn Boannan!!

Is je zoontje al weer thuis?
Gelukkig Boannan! Heb dit topic meegelezen. Ik heb het ook een keer gehad, gelukkig niets aan de hand.
Mooi zo! Fijn!

Poeh, toch even niet niks hè, om dan zo te schrikken.

Geniet van de opluchting!
Fijn joh!

Sterkte met je zoontje
Frankly my dear, I don"t give a damn
fijn Boannan!
Wat een goed nieuws !!!!

Hoe is het nu met je zoontje?
Gelukkig maar better save than sorry.

Hoe is het met je zoontje? Wat heeft hij

?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Pfff, wat een goed nieuws. Hopelijk gaat het ook snel beter met je zoontje
Zoontje ligt nog in het ziekenhuis. Geen idee wat hij heeft maar ik denk niet heel ernstig. Koorts, hoesten, spugen. Ze zijn altijd voorzichtig met hem dus hij krijgt AB en bloed, slijm en urine zijn op kweek gezet. Vandaag nog niet naar huis denk ik maar hopelijk morgen wel.
Fijn te lezen dat het goed is. Hoop dat je zoontje gauw weer naar huis mag.
Een cyste, gelukkig maar, niks ernstigs dus. En hopelijk komt je zoontje snel thuis en is de iui gelukt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven