lijntje snuiven?!

30-04-2014 09:40 236 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wtf, ik ben helemaal in shock!

Ik zie net een auto voor mijn huis op een parkeerplaats draaien (5 meter van mij af, ik zit op de bank achter mijn geraniums ), stoppen, met keiharde muziek aan.

Daarna zie ik die vent achter het stuur doodleuk een paar lijntjes snuiven (zo'n klein schepje in elk neusgat), nog even wat in de wangen, daarna hoofd uit het raam hangen (duidelijk voor de frisse lucht, hij liep paars aan) en weer wegrijden, maar niet voordat hij bijna een andere auto raakte die langsreed.

Ik wil hier eigenlijk iets mee doen, maar weet niet wat. Het is een bedrijfswagen, het kenteken heb ik opgezocht, maar ik weet niet bij welk bedrijf...

Wat zouden jullie doen? Politie bellen? Laten zitten?
Maar dit is allemaal wel heel erg offtopic, excuus!
Niet erg, hoor, klep lekker verder. Mijn topics hoeven nooit on topic te blijven
Wat zou jij denken als je ziet dat vriend/partner (18+) 's ochtends in de auto een lijntje snuift voordat hij naar zijn werk gaat?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dat wilde ik horen cadou, dat je het ook zeker niet had willen missen
quote:nina1966 schreef op 30 april 2014 @ 20:37:

[...]

Echt alleen maar van coke? Offeh, toevallig ook erbij gezopen zeker. Van coke alleen veroorzaak je echt niet een zwaar auto ongeluk. Je zet wel sneller je auto aan de kant om iemand die je afsnijd in elkaar te schoppen, dat dan weer wel.

Hij dronk nooit alcohol, vond hij smerig.

Hij was een beetje erg overmoedig en als je dan met pakweg 160 over een bochtig dijkje rijdt ... .
verba volant, scripta manent.
het is natuurlijk harstikke fout, dat snuiven achter het stuur. maar ik heb regelmatig naast snuivers en mensen met een glaasje teveel in de auto gezeten.

een keer reed een bestuurder tegen een rits meeverende paaltjes in de bocht van een oprit snelweg. dat zag er echt fout uit. toen heeft een bijrijder het stuur over genomen. na natuurlijk eerst van plaats te wisselen.

zou er toch niet aan moeten denken dat we ooit iemand hadden aangereden. kans leek zo groot als klein, maar dat is zo dom gedacht.
quote:rochel schreef op 30 april 2014 @ 22:59:

dat wilde ik horen cadou, dat je het ook zeker niet had willen missen Dat klinkt als iemand die daar ook te vinden was
quote:Enn schreef op 30 april 2014 @ 22:53:

Wat zou jij denken als je ziet dat vriend/partner (18+) 's ochtends in de auto een lijntje snuift voordat hij naar zijn werk gaat?

Mijn partner zou dat niet doen...

Maar.....voor de goede orde:

Idd. sleutels afpakken, maar als daar geen kans voor is, zou ik een schietgebedje doen dat er in hemelsnaam niets gebeurt, maar ik zou niet de politie bellen, en al zeker niet de werkgever.

Partner zou dan wel grote bonje hebben als hij thuiskwam, want ook ik vind dat onacceptabel gedrag.
Je zou je dus zorgen maken? Je zou dus willen dat hij niet zou gaan rijden? Vermoedelijk vindt hij het heel gewoon dat hij een lijntje snuift....waarom zou je zo hysterisch reageren? Met coke/speed op rijden is heus niet zo gevaarlijk. Het maakt je zelfs scherper wist je dat niet? Hij kan zijn baan wel verliezen! En dat om een lijntje coke nog voor de koffie?!

En het belachelijk vinden dat iemand ´s ochtends een lijntje snuift en en het verkeer in rijdt en dit dus als een zorgwekkend gedrag zien, maakt je hier dus een moraalridder.

Ja echt! Moraalridder die je er bent! Drugs gebruiken is heel gewoon hoor! En pfff stoppen op je zeventiende? Niet een echt goed voorbeeld van een drugsgebruikende feestbeest wel?

Néxt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
( )
quote:Cadou schreef op 30 april 2014 @ 22:23:

[...]

Oh, daar ben ik wel open over hoor.

Antwoord is volmondig ja.

Ik was vroeger als tiener een gabbertje omg. kocht trainingspakken van 600 gulden, hoe maf kun je zijn, haha.

Gebruikte xtc, coke, speed op feestjes(wij huurden altijd keurig met de groep een taxibusje trouwens). Ben ik op mijn 17de mee gestopt, want toen had ik geen tijd meer voor feestjes.

Heb tot mijn 30ste incidenteel nog wel eens gebruikt, maar dan met vrienden in een thuissetting, zo'n 1 a 2 per jaar.

Heb eigenlijk altijd wel een blowtje gerookt.

Heb 2x heroine gerookt vroeger, omdat ik "alles" geprobeerd wou hebben. Snap echt niet waarom mensen dat lekker vinden. De'r is niks, maar dan ook niks aan(maar ja, da's mijn mening).

Heb wel eens paddos gehad, ook niet geweldig, en ik heb 1x lsd gehad en 1x mescaline(peyotl) in Spanje. Meest gedenkwaardige ervaring ooit. Heeft me heel veel geleerd.

Nu al jaren bijna niets meer, te druk met andere dingen.

Rook alleen af en toe een jointje, rook wel tabak als een ketter, walgelijk....

Drinken nooit gedaan, zou van mij verboden mogen worden. Maakt zoveel slachtoffers. Helaas zal dat nooit gebeuren want er zijn zoveel zuiperds in Nederland dat er een volksopstand zou komen als er een drooglegging komt.

Wat is het ergste gedrag dat ik ooit vertoond heb onder drugs?

Waarschijnlijk dat hakken op die housemuziek van vroeger, haha, als ik dat terugzie op video schaam ik me nog

Lekkerste effect? Waarschijnlijk die peuk, want daar zit ik aan vast....

Nou jij hebt je hersenen echt een groot plezier gedaan, joepie

Ik zou er maar trots op zijn, zo'n prestatie.
hoezo, komt ze over als iemand die nu een beschadigde hersenpan heeft?
o en ja cadou, ik heb een jaartje of 7 lopen gabberen.

en heb ook nog van die dure pakken in mn kast hangen ;)
quote:rochel schreef op 30 april 2014 @ 23:04:

het is natuurlijk harstikke fout, dat snuiven achter het stuur. maar ik heb regelmatig naast snuivers en mensen met een glaasje teveel in de auto gezeten.

een keer reed een bestuurder tegen een rits meeverende paaltjes in de bocht van een oprit snelweg. dat zag er echt fout uit. toen heeft een bijrijder het stuur over genomen. na natuurlijk eerst van plaats te wisselen.

zou er toch niet aan moeten denken dat we ooit iemand hadden aangereden. kans leek zo groot als klein, maar dat is zo dom gedacht.Echt zo hysterisch om dit zorgelijk gedrag te vinden. Fijn dat je nu weet dat het dom gedacht was en dat zullen jouw ouders en iedereen die jou niet wil missen vast waarderen. Laat staan de ouders en familie van de gelukkig niet gemaakte slachtoffers. Maar gelukkig heb je wel goed gefeest anders was het wel heel erg saai geweest wat je hier had kunnen schrijven. Niet echt gabber-like denk ik.
Hey Enn, lees jij alles ondersteboven ofzo, dat je niet ziet wat er staat?

Ik heb in dit hele topic niet 1 x gezegd dat ik rijden onder invloed oke van duyvis vind.

Ik vind het alleen echt niet kunnen dat je gelijk in de telefoon klimt om het even overal te melden...echo, echo...

Snap je heus wel hoor
ik dacht laat ik even de kant van de (bij)rijders hier neer zetten. anders wordt het ook zo eenzijdig
Mooi. En dat had ik al begrepen.
quote:Anyco schreef op 30 april 2014 @ 23:44:

[...]

Ik zou er maar trots op zijn, zo'n prestatie.

Waar slaat dat nu weer op???

Mijn nationale iq test was dit jaar nog steeds bovengemiddeld hoor...

Over roeptoeters gesproken....
Een test op televisie zegt niet zo heel veel hoor. Behalve dan dat er een stel buisgeraniums tegen elkaar aan het op bieden zijn en bezig zijn met winnen. Springen met sterren toont meer zeg maar. Overigens zeker niet naar richting jou bedoeld.
quote:Anyco schreef op 30 april 2014 @ 23:44:

[...]

Ik zou er maar trots op zijn, zo'n prestatie.Waarom gelijk zo sarcastisch? Cadou geeft een heel eerlijk antwoord op een aantal vragen van Enn.
quote:rochel schreef op 30 april 2014 @ 23:48:

o en ja cadou, ik heb een jaartje of 7 lopen gabberen.

en heb ook nog van die dure pakken in mn kast hangen ;)

Haha, hier ook, maar die van mij hebben allemaal wel 1 of meerdere brandgaten, want ja, ook al kostte een dubbelzijdige aussie 600+ gulden, opletten als je tussen 1000 mensen stond te feesten of er een mafketel met een sigaret langsliep deed ik natuurlijk niet.

Die blik van mijn moeder als ik een nieuw pak had gekregen, en de dag na een feestje thuiskwam met de mededeling...kapot....

Ze had engelengeduld met haar puber....
volgens mij ben je best slim als je hoog scoort op die iq test van de tv. de sterren scoren daar toch altijd zo laag, wat al nooit kan kloppen. of geloof jij echt dat bonnie en kelly zo laag scoren dat ze nog te slecht zijn voor de blo
Ik heb ook vaak in de auto gezeten bij mensen die gesnoven hadden. Na een feest gingen we gewoon met z'n allen in de auto. Als de bestuurder nuchter was in de zin van niet dronken dan kon het wel, een lijntje werd niet moeilijk over gedaan.

Nu ik daarop terugkijk vind ik het heel erg, er had zoveel kunnen gebeuren. Maar ook het gemak waarmee we dat deden. En we waren niet de enigen, ik weet zeker dat dat heel veel gebeurde en nog steeds.
quote:Enn schreef op 30 april 2014 @ 23:57:

Een test op televisie zegt niet zo heel veel hoor. Behalve dan dat er een stel buisgeraniums tegen elkaar aan het op bieden zijn en bezig zijn met winnen. Springen met sterren toont meer zeg maar. Overigens zeker niet naar richting jou bedoeld.

Fijn dat je die laatste zin erbij gezet hebt

Ik ben namelijk wel zo arrogant om te denken dat ik op een andere iq test ook niet slecht zou scoren...
Vast alleen de test van de televisie zou ik dan niet meer gebruiken om aan te geven dat je vlot en handig kan redeneren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven