Centraal Moderatortopic I

15-04-2014 10:47 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:catacarax schreef op 29 april 2014 @ 21:22:

He jammer...

Eens zat lekker mee te lezen

Op naar een volgend topic cata!
Topic indonesische les is verplaatst naar de pijler Werk & Studie.

mvg,

Junior.
Het topic: "Vader autistisch?" is verwijderd ivm ongepast gedrag TO.

Met vriendelijke groeten,

Moderator Viva forum

quote:Lebowski schreef op 28 april 2014 @ 22:41:

[...]

Is hier al iets meer over bekend? Ik bedoel, ik kan nu wel weer posten in het topic, maar het zou toch fijn zijn als het ook weer sticky kon zijn (en dat ik dan nog steeds kan posten). En ik neem aan dat jullie ook wel willen weten waar het misgaat.

En nu? En nu?

Nu dan?
quote:Lebowski schreef op 30 april 2014 @ 20:37:

[...]

En nu? En nu?

Nu dan?

Helaas is er nog geen antwoord van de TD hierop gekomen. Zodra we meer weten, laat ik het weten.

met vriendelijke groet,

Junior
quote:JuniorModeratorViva schreef op 30 april 2014 @ 20:39:

[...]

Helaas is er nog geen antwoord van de TD hierop gekomen. Zodra we meer weten, laat ik het weten.

met vriendelijke groet,

JuniorZe zijn natuurlijk nog erg druk bezig met het herstellen van de zoekfunctie Lebowski, dus even geduld
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 30 april 2014 @ 20:41:

[...]

Ze zijn natuurlijk nog erg druk bezig met het herstellen van de zoekfunctie Lebowski, dus even geduld En het terugvinden van het aantal postings aan de bovenkant van een topic. Zucht lopen veel dingen beetje langzaam momenteel. Doorgeven alleen is blijkbaar niet voldoende.
quote:Ratsmodee schreef op 24 april 2014 @ 16:41:quote:ModeratorViva schreef op 18 april 2014 @ 22:40:

Beste forummers,

Tot nader order is het topic: 30 dagen challenge: suikerjunkie kickt af offline gehaald.

We zullen hier op een later moment op terugkomen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager VIVAIs het 'latere moment' al aangebroken?

Oftewel: wanneer komt de uitleg over de beslissing mbt dit topic?quote:ModeratorViva schreef op 24 april 2014 @ 17:38:

[...]

We gaan het navragen!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumEnnnn?

Al nagevraagd?
Op de mobiele site zitten we nu al vele maanden tegen de blogs van ene LoveBird aan te kijken, die, volgens diezelfde lijst met blogs, al negen maanden geleden gedag heeft gezegd.

Volgens mij is dit al vaker gemeld hier, maar er gebeurt verder niet zo veel mee. Alhoewel, af en toe draait iemand aan een knopje waardoor er werkelijk stokoude blogs te zien zijn:

Een blog van 44 jaar geleden. Goh. Toen brachten the Beatles Let it Be uit.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Weer een topic naar de kl*te door een verwijderde OP:

Psycholoog praat over mij buiten
Mods, is dat echt zo dat jullie een topic moeten verwijderen om privacy redenen als daarom gevraagd wordt (of dat de TO haar OP verwijdert)?

Ik zie namelijk op andere fora dat als een TO zijn/haar openingspost verwijdert omdat de reacties hem/haar niet aanstaan deze gewoon door een Mod teruggeplaatst wordt.
Het topic Beste parenclub is ter beoordeling van de moderators off line gehaald.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
quote:prada schreef op 01 mei 2014 @ 00:42:

Mods, is dat echt zo dat jullie een topic moeten verwijderen om privacy redenen als daarom gevraagd wordt (of dat de TO haar OP verwijdert)?

Ik zie namelijk op andere fora dat als een TO zijn/haar openingspost verwijdert omdat de reacties hem/haar niet aanstaan deze gewoon door een Mod teruggeplaatst wordt.

Beste Prada,

Dit is een vraag voor de moderators c.q. de Community Manager. Ik zal hen vragen zich hierover te buigen.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Gisteren werd

Wie heeft er nog meer PSAS/ReGS? Zoek lotgenoten

opgestart. Dit topic is bewust in de Seks-pijler gestart, maar hoort in de Gezondheid-pijler thuis. Ik zie het als een medisch probleem, niet zozeer als een seksueel probleem. Daarnaast stel ik voor dat dit topic streng gemodereerd wordt, want er is i.h.a. onbegrip voor deze aandoening (waar het topic over gaat) en deze vrouwen zitten niet te wachten op ongewenste reacties.
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 01 mei 2014 @ 09:09:

Gisteren werd

Wie heeft er nog meer PSAS/ReGS? Zoek lotgenoten

opgestart. Dit topic is bewust in de Seks-pijler gestart, maar hoort in de Gezondheid-pijler thuis. Ik zie het als een medisch probleem, niet zozeer als een seksueel probleem. Daarnaast stel ik voor dat dit topic streng gemodereerd wordt, want er is i.h.a. onbegrip voor deze aandoening (waar het topic over gaat) en deze vrouwen zitten niet te wachten op ongewenste reacties.

Het topic is verplaatst naar de pijler Gezondheid. Bedankt voor het melden.

mvg,

Junior.
Daarnaast stel ik voor dat dit topic streng gemodereerd wordt, want er is i.h.a. onbegrip voor deze aandoening (waar het topic over gaat) en deze vrouwen zitten niet te wachten op ongewenste reacties.

Ik heb werkelijk geen ongepaste reactie gezien.
Het topic 'Schilderijhuis' is verwijderd ivm onderzoekje/spam

Het topic 'Dagje uit in Friesland' is verplaatst naar de pijler reizen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Topic Gezocht dames geinteresseerd in gezichtsverzorging is verwijderd ivm niet toegestane schoolonderzoek.

mvg,

Junior.
ik zit 20 minuten te zoeken. Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
If we don´t stop the war, the war will stop us (H.G. Wells)
quote:deopperheks schreef op 01 mei 2014 @ 11:12:

ik zit 20 minuten te zoeken. Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Beste deopperheks,

Als je uitgelogd bent zie je bij de inlogvelden een linkje staan naar "wachtwoord vergeten?" die linkt naar deze pagina:

http://www.viva.nl/wachtwoord-vergeten

Via deze pagina kun je ook je wachtwoord wijzigen.

mvg,

Junior.
Topic Afstudeeropdracht: Kort onderzoek ouders & gamen is verwijderd ivm niet toegestane schoolonderzoek.

mvg,

Junior.
Toppie! Het isgelukt. Bedankt.
If we don´t stop the war, the war will stop us (H.G. Wells)
Topic Dilemma ns is verplaatst naar de pijler Reizen.

mvg,

Junior.
Als een forummer in de 15 berichten die hij plaatst een keer of zeven hint of linkt naar zijn blog, wordt het dan niets eens tijd voor ingrijpendere maatregelen dan alleen maar elke keer de link verwijderen? De regels zijn toch vrij duidelijk over wat er met spammerTs gebeurt.
quote:Trotter schreef op 01 mei 2014 @ 13:06:

Als een forummer in de 15 berichten die hij plaatst een keer of zeven hint of linkt naar zijn blog, wordt het dan niets eens tijd voor ingrijpendere maatregelen dan alleen maar elke keer de link verwijderen? De regels zijn toch vrij duidelijk over wat er met spammerTs gebeurt.

Bedankt voor je melding, we hadden al maatregelen genomen.

Met vriendelijke groeten,

Moderator Viva forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven